Jaide haalde twaalf dagen later diep adem terwijl ze haar blik kort op haar telefoon wierp
die voor de zoveelste keer in de laatste drie dagen met een Nederlands netnummer oplichtte.
Ze wist dat het Ash was.Hij had haar in de eerste dagen nadat ze terug naar huis was gegaan constant geprobeerd te contacteren.
Tot ze hem een berichtje gestuurd had waarin ze hem meegedeeld had tijd nodig te hebben om na te denken en dat zij hem wel zou bellen als ze zich er bereid voor voelde.
De telefoontjes zijn daarna voor een tijdje gestopt maar waren zondag weer begonnen alsof hij aanvoelde,
dat ze dinsdag voor twee dagen op reis zou vertrekken met Zach en haar daarmee wou signaleren dat hoewel ze hem naar de achtergrond had proberen te verbannen in de laatste dagen,
het niet betekende dat de kus nooit gebeurd was.
Ze zuchtte vermoeid voordat ze haar blik weer terug bracht naar het uitzicht over de zee en zich een paar seconden later comfortabel tegen Zach aan nestelde toen hij zijn armen rond haar middel draaide na haar een glas wijn aan te reiken.
Ze sloot haar ogen kort in overgave bij het zien van het licht van haar telefoon die weer oplichtte.
Ze maakte een mentale notitie om het ding na de zonsondergang waar ze naar keken uit te zetten en pas weer aan te doen als ze terug in Parijs was.
Ze kon het niet toelaten om haar hoofd nu te vullen met Ash.
Jaide voelde hoe Zach een lichte kus op haar nek drukte voordat hij zachtjes in haar oor zei:
"Waarom verlos je de man niet uit zijn lijden en neemt op?"Ze voelde zichzelf kort in zijn armen verstijven bij het horen van zijn woorden voordat ze zichzelf toe siste zich te kalmeren en met een glimlach voorzichtig vroeg:
" wie moet ik uit zijn lijden verlossen?"
Ze keek naar hem op en zag hoe Zach haar een brede glimlach toe wierp.
"Sinds je uit Nederland terug bent gaat je telefoon constant af met een Nederlands netnummer.
Het is overduidelijk een van de jongens en aan de teruggetrokken manier hoe je jou gedragen hebt na je terug komst en het feit dat je niet over de reis wou praten,
laat me aannemen dat je ruzie met ze hebt gehad?
Of in ieder geval met één van hun?
Ik weet niet wat er gebeurd is maar het heeft jou van streek gemaakt en wie het ook is die je belt heeft overduidelijk spijt van hetgeen er gezegd is geweest.
Dus waarom neem je niet op en geeft de man een kans om zich te verontschuldigen?"
Ze haalde diep adem hief haar gezicht naar hem op en plaatste haar lippen lichtjes tegen die van hem.
"Jij bent een ongelofelijke man weet je dat?"
Hij gniffelde zachtjes voor zich uit:"Bel hem op Jaide zodat we de komende dagen van elkaar kunnen genieten zonder dat hij ons hierbij stoort."
En als op commando lichtte haar telefoon weer op als ze zuchtend haar glas wijn naar hem op hield, nogmaals een lichte kus op zijn lippen drukte en zei:"één minuut oké?"
"Neem er twee, zo lang het maar opgelost wordt."
Ze haalde diep adem en knikte met een glimlach voordat ze langs hem heen hun vakantie huis weer binnen stapte en door liep naar de gastenkamer terwijl ze opnam en nog net niet in de telefoon snauwde:"Wat?"
Een stilte kwam haar als antwoord hierop tegemoet terwijl ze de deur van de gastenkamer achter zich sloot en er tegenaan viel met gesloten ogen voordat ze met een dikke stem vroeg:
JE LEEST
Tempted by Sin. (afgeschreven)
RomanceOngetemd, arrogant, berekenend, adembenemend mooi maar met een hart van goud. Dat zijn de woorden die gebruikt zouden worden als je mensen zou vragen Jaide te omschrijven. Ze was een verleidster of player het was je leeftijd die bepaalde welke term...