Ik weet niet of ik mijn excuses aan team Ash moet aanbieden of team Zach of misschien ook gewoon beide lol
Veel plezier met XXLLLL vervolg en vergeet niet een commentaar achter te laten en te stemmen.
XOXOXO cami
Jaide was al halverwege de ondergrondse garage als ze voelde hoe Zach haar staande hield: "Het spijt me oké. Het spijt me."
"Voor wat precies Zach?"
Ik bedoel je schijnt het regelmatig te verkloten in de laatste dagen. Bied je jouw excuses aan voor het feit dat je me niet vertrouwd hebt of .."
Hij onderbrak haar relaas door haar gezicht vast te grijpen en zijn hoofd te schudden terwijl hij vurig zei : "Nee... Ik wil niet dat je ooit zo iets gaat denken.
Ik vertrouw je compleet.
Ik heb onze beveiligingsdienst niet op de jongens gezet omdat ik je niet vertrouw.
En ik weet dat ik het verkloot heb, dat ik met je had moeten praten.
Maar als het op die mannen aankomt ben je altijd zo fucking defensief en ik probeer je alleen te beschermen. Je bent me vrouw."
Ze rukte haar gezicht uit zijn handen en siste nu kwaad:
"Ik weet dat ik je vrouw ben Zach maar dat geeft je niet het recht om me te laten volgen omdat ik je niet alles vertel als het op de jongens aankomt.
Het is niet omdat je mijn man bent dat ik het recht heb om hun privacy te schenden als we samen zijn."
"Je begrijpt me niet Jaide.
Het kan me een rot schelen wat ze doen in hun persoonlijke leven.
Maar omdat jij besloten hebt om met ze om te gaan en je nu maar mijn vrouw bent, zit er niks anders op dan mijn neus in hun zaken te steken.
Want aan het einde van de dag ben jij mevrouw Amara.
En mijn taak is het om jou te beschermen van een ieder die je pijn zou willen doen."
Ze fronste haar wenkbrauwen niet begrijpend: "Niemand gaat me pijn doen Zach.
De jongens zouden nooit"
Hij lachte nu verbitterd:
"Ik heb het niet over de jongens maar de gasten met wie zij rond hangen.
Schoonheid, mensen hebben andere voor veel minder pijn gedaan dan het geld dat ik tot mijn beschikking heb."
"Niemand gaat me pijn doen Zach.." herhaalde ze nu zachtjes.
"Nee?"
"Nee.."
"Je bent er zo zeker van."
Ze zweeg als hij haar kort opnam en dan zachtjes zei: "Je denkt dat Ash je kan beschermen?"
"Ash heeft me voor meer dan de helft van me leven beschermd.
Hij zal er niet nu mee stoppen omdat ik je vrouw ben geworden."
Hij lachte nu zuur: "Natuurlijk. Je persoonlijke verdomde redder in nood."
Ze knarste met haar tanden en siste: "En daar hebben we het weer....
Je hoeft ze niet aardig te vinden Zach noch vrienden met ze te zijn.
Maar wat je wel gaat doen is ze verdomde respect tonen.
JE LEEST
Tempted by Sin. (afgeschreven)
RomanceOngetemd, arrogant, berekenend, adembenemend mooi maar met een hart van goud. Dat zijn de woorden die gebruikt zouden worden als je mensen zou vragen Jaide te omschrijven. Ze was een verleidster of player het was je leeftijd die bepaalde welke term...