Sorry ik ben net thuis dus kon het nu pas plaatsen.
Mijn excuses aan beide teams, veel lees plezier en vergeet niet te stemmen en een commentaar achter te laten.
En ik zie jullie terug bij de epiloog (mensen raken in paniek bij het lezen van het woord epiloog.
Adem in lol ik schrijf altijd de laatste hoofdstuk en dan de epiloog er gelijk achterna vandaar dat ik epiloog hier zeg lol
Maar het verhaal wordt niet afgeraffeld i promise you guys.):)
XOXOXO Cami
Kay is hier.
Een simpele zin bestaande uit drie woorden en verzonden in de vorm van een elektronisch bericht was alles waar ze sinds vanochtend aan kon denken.
Twee weken waren voorbij sinds haar bevalling.
Twee kwellende weken die ze in een dagelijkse ruzie met haar advocate had doorbracht terwijl ze haar probeerde duidelijk te maken dat als ze haar vertelde dat ze geen cent van Zach wou aannemen,
dit ook betekende geen cent en het haar een reet kon schelen wat haar huwelijkscontract zei en op hoeveel geld ze recht had.
Het moederschap bleek na alle miskramen en gebeden die ze verzonden had uiteindelijk een dagelijks gevecht te zijn.
Ze probeerde krampachtig om een band met haar zoon te scheppen maar het lukte haar maar niet.
De pijn was te sterk. Ze probeerde het elke dag weer maar gaf het telkens op en overhandigde haar kleine aan de kinderjuffrouw die ze tijdens haar zwangerschap gekozen om voor hem te zorgen.
Ze was de dag er voor naar het vierde hotel in twee weken tijd verhuisd omdat ze als een wilde dier werd opgejaagd door de pers.
Aangezien die dankzij een ziekenhuismedewerkster die haar mond niet kon houden er achter waren gekomen dat ze haar kind zonder Zach aan haar zijde had gekregen en de dag er op het ziekenhuis alleen had verlaten.
Twee weken waren voorbij sinds haar leven officieel compleet uit de hand was gelopen en ze op de rand van een zenuwinzinking stond.
Tot vanochtend.
Kelsie's bericht was om negen uur drie binnen gekomen en nog geen anderhalf uur later was ze vol hoop op de sneltrein richting Amsterdam gestapt.
Kay was terug in Amsterdam en dat betekende dat Ash er ook zou zijn wat wederom inhield dat alles goed zou komen.
Hij zou alles goed maken.
Haar gedachte ging kort naar Elias en ze onderdrukte het lichte gevoel van schuld die aan haar knaagde bij de gedachte ze haar twee weken oude zoon alleen achter had gelaten.
Maar ze probeerde zich gerust te stellen met de gedachte dat ze niet op weg was naar één of ander feest maar om zijn vader te halen.
Het was vier uurtjes later dat Jaide met een sneller kloppende hart naar de ruit van coffeeshop staarde terwijl ze een biljet van twintig naar de taxichauffeur reikte en uitstapte.
Ze haalde diep adem en genoot voor een kort moment van het feit dat ze dit weer pijnloos kon doen.
Als ze eindelijk genoeg moed samen had geraapt en de winkel binnen stapte.
Ze zag hoe Kelsie met een brede glimlach haar hand ophief van achter de toonbank en richting de achterkamer wees.
Ze liep met een zwakke dankende glimlach zoals duizend keer hiervoor door het kleine gangetje heen.
JE LEEST
Tempted by Sin. (afgeschreven)
Storie d'amoreOngetemd, arrogant, berekenend, adembenemend mooi maar met een hart van goud. Dat zijn de woorden die gebruikt zouden worden als je mensen zou vragen Jaide te omschrijven. Ze was een verleidster of player het was je leeftijd die bepaalde welke term...