Hoofdstuk 4.3

1.4K 47 6
                                    




Jaide stond drie weken later op een liefdadigheidsgala te luisteren naar de band die een klassieke versie van Michael Jackson's Billie Jean aan het spelen was.

Toen ze voelde hoe Zach zijn arm langs haar middel liet glijden en een glas champagne voor het gezicht hield.

Hij verborg zijn neus kort in haar haren en snoof de geurtje er van op voordat hij zijn lippen naar haar oor bracht en zei:

"Weet je hoe ongelofelijk lekker je er vanavond uitziet?" Ze glimlachte geamuseerd.

Nam het glas drinken aan, draaide zich in zijn armen, duwde haar heupen zo dicht tegen zijn lichaam aan dat ze zijn erectie kon voelen en antwoordde zwoel:

"volgens mijn verloofde extreem lekker en ik tendeer er toe hem te geloven, gezien hij me een beurt heeft gegeven tijdens de rit hierheen en nu overduidelijk voor een tweede ronde wil gaan."

Ze hoorde hem zachtjes gniffelen: "Ik geef dit feestje nog maximaal een uur en dan breng ik je naar huis, zal dit klein gevalletje dat jij een jurk noemt van je lijf pellen en elke centimeter van je lichaam kussen.

Voordat ik je in die fucking sexy schoenen zal nemen voor een tweede en derde keer deze avond. Hoe klinkt dat?"

Ze glimlachte hem breed aan, beet op haar onderlip bij de gedachte aan hetgeen hij haar beloofde en antwoordde hees met:"verdomd lekker."

Ze sloot haar ogen kort en ademde vol anticipatie trillend uit bij het voelen van zijn lippen die hun weg nu langzaam maakten van haar kaak uit naar haar mond.

De kus werd net interessant als ze Sophia achter zich hoorde zeggen:

"We bevinden ons in een hotel voor jullie informatie.

Waarom nemen jullie geen kamer als jullie van plan zijn elkaar af te lebberen?

het bespaart de rest van de aanwezige gasten toe te moeten kijken."

Jaide draaide zich om bij het herkennen van zijn zus haar stem en rook nog geen seconde later hoe de geur van haar Chanel nummer vijf haar omringde,

toen ze in een stevige omhelzing werd genomen.

"Daar is mijn lievelingsschoonzusje." Jaide gniffelde zachtjes.

"Ik ben je enige schoonzusje Sophia."

Ze haalde haar schouders nonchalant op:"Je zult altijd mijn lievelingsschoonzusje zijn.

Zelfs al beslissen mijn andere twee kokosnoten van een broers om zich eindelijk te settelen."

"Wel als dat het geval is moet je weten dat ook jij mijn lievelingsschoonzus bent."

"Dat is makkelijk om te claimen als je weet dat hij geen andere zussen heeft." Zei ze nu plagend terug.

Jaide lachte nu zachtjes "touche."

Sophia liet haar blik geamuseerd naar Zach glijden die nog altijd achter haar stond en vroeg glimlachend:

"Als het voor jou in het mogelijke ligt om je meisje voor een kort moment alleen te laten.

Zou mam je graag willen spreken. Ze staat bij de ingang van de zaal."

Jaide, keek naar hem op zag hoe hij lichtjes fronste voordat hij met een glimlach een kus op haar lippen drukte en zei: "ik ben zo terug lieverd."

"doe rustig aan."

Hij knikte plaatste een kus op Sophia haar wang en liep langs hun heen richting de ingang van de zaal.

Ze keek hem voor een kort moment na als Sophia haar uit haar gedachtes haalde:

Tempted by Sin. (afgeschreven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu