Ik weet dat dit een korte vervolg is maar ik wou jullie ook niet langer zonder laten.
Ik heb het extreem druk op me werk aangezien meerdere collega's plat liggen door ziekte.
Maar ik dacht dat een korte vervolg beter was dan geen vervolg.
Veel lees plezier
XOXOXO Cami
Jaide stond de volgende avond voor de spiegel in de aankleedkamer terwijl ze haar blik over het korte zwarte jurkje liet glijden dat ze droeg.
Ash had haar gevraagd langs te komen voordat ze terug naar Parijs vertrok en alhoewel dit ook haar laatste avond met Zach was voordat hij voor een week naar New York zou reizen,
kon ze niks anders doen dan gehoor aan Ash zijn vraag te geven na hetgeen er de nacht van te voren was gebeurd.
Ze trok het jurkje iets meer over haar billen als ze Zach zijn stem zachtjes hoorde zeggen: "Maak je het niet laat?"
Het was iets in zijn toon dat haar blik door de spiegel heen naar hem toe deed glijden.
Hij stond geleund tegen de deurpost met een haast verloren gezichtsuitdrukking.
Ze hadden ruzie gehad toen ze thuis was gekomen en haar had gevraagd wat ze aanhad nadat hij opgemerkt had dat het niet dezelfde outfit was waarin hij haar had achtergelaten.
Ze had gelogen en hem verteld dat ze een drankje over zich heen had gekregen toen ze terug gekeerd was naar de club om de jongens te spreken en daarop wat kleren had geleend van één van Mo zijn serveersters.
Hij had haar onmiddellijk geloofd en ze hadden daarop bijna een uur lang een schreeuwwedstrijd gehouden over haar relatie met de jongens voordat ze van pure vermoeidheid in tranen was uitgebarsten en hij haar in zijn armen had genomen en naar bed had gebracht.
Haar blik verstrengelde zich kort met die van hem en ze wist dat ze er over moesten spreken maar bij het horen van haar telefoon die nu luid vibreerde trok ze haar mondhoeken op en zei: " Ik ben terug nog voordat je de kans krijgt om me te missen."
Hij glimlachte haar zwak toe terwijl ze haar ogen weg scheurde van die van hem.
Om zich heen keek en naar haar sleutels, telefoon en portemonnee reikte en ze op de bodem van haar tas gooide voordat ze haar horloge oppakte en rond haar pols dicht klikte.
Jaide draaide zich naar hem toe zag hoe hij zijn blik kort over haar lichaam liet glijden en met een zwakke glimlach zachtjes zei : "Je ziet er beeldschoon uit ."
Ze glimlachte hem met een lichte knik dankend toe en murmelde een zachte: " Dank je."
Zijn richting op.
Ze liep naar de andere kant van de aankleedkamer nam haar zwarte vestje van de hanger en stak haar armen door de mouwen als ze hem hoorde zeggen:"Blijf thuis vanavond."
Jaide rechtte langzaam de kraag van haar vest terwijl ze nog altijd met haar rug naar hem toe vroeg: "Heb je geen telefonische vergadering?"Ze voelde hoe hij dichterbij stapte en zijn armen rond haar middel sloeg.
"Jawel, maar ik zal proberen het zo kort mogelijk te houden."
Ze nam haar tas en sloeg de band over haar schouder voordat ze diep in ademde, zich naar hem toe draaide en met een brede glimlach naar hem opkeek: "Jij hebt nooit een korte telefonische vergadering met Samuel en je weet dit."Ze voelde hoe Zach haar strak tegen zich aantrok en fluisterde: "Ik geef je mijn woord dat ik het kort zal houden als je thuis blijft."
Ze aarzelde en hij zag dit want hij ging op een verlokkende toon verder en zei:
JE LEEST
Tempted by Sin. (afgeschreven)
RomanceOngetemd, arrogant, berekenend, adembenemend mooi maar met een hart van goud. Dat zijn de woorden die gebruikt zouden worden als je mensen zou vragen Jaide te omschrijven. Ze was een verleidster of player het was je leeftijd die bepaalde welke term...