Hoofdstuk 8.4

1.4K 47 47
                                    

Oké,

Hierbij nog een vervolg voor jullie en het spijt me team .... :)

veel lees plezier en vergeet niet te stemmen en een commentaar achter te laten.

XOXOXO Cami



Het was vier dagen later dat Jaide voor de honderdste keer naar haar telefoon staarde terwijl haar vinger boven Ash zijn telefoonnummer hing en toekeek hoe het licht van haar telefoonscherm zich weer doofde.

Zach was twee dagen terug naar Duitsland vertrokken voor zaken en ze had een afspraak gemaakt met haar gynaecoloog in Amsterdam voor de opkomende week voor een abortus.

Ze had Ash nog geen uur nadat ze het nieuws over de zwangerschap te horen had gekregen aan de lijn gehad en hij had haar tijdens hun gesprek meegedeeld dat hij van plan was om de dag daarop naar Parijs te komen om haar te zien.

En alhoewel ze verlangde naar zijn armen om haar heen... was de angst dat hij aan haar zou kunnen zien dat er wat mis was te groot dus had ze de makkelijke weg gekozen en ruzie met hem gemaakt.

Ze wist niet eens meer over wat het ging.

Maar hij had afgehangen en was de dag daarop niet gekomen.

Wat goed was omdat dit inhield dat hij haar met rust zou laten.

Ze zou het goedmaken als al dit voorbij was.

Ze moest het nog een weekend vol houden en maandag ochtend om tien uur dertig zou dit alles voorbij zijn.

Tenminste, was dit het plan totdat hij gisteren en deze morgen haar non stop heeft proberen te contacteren.

Dat betekende dat haar geleende tijd officieel de dag er voor was ingegaan en Ash één van deze dagen voor haar deur zou staan om met haar te praten.

Ze keek op van haar telefoon toen ze Fannie vanuit de deuropening hoorde zeggen: "Mevrouw Amara."

Ze richtte haar blik op het meisje en glimlachte haar vragend toe: "Een zekere Ashraf heeft net gebeld en gevraagd of ik u kon meedelen dat hij buiten stond."

Jaide voelde hoe haar hart kort naar haar tenen glipte maar hield haar gezicht emotieloos terwijl ze niet begrijpend zei: "Pardon?"

Ze zag hoe haar secretaresse op haar tablet keek en met een frons herhaalde: "Een zekere Ashraf Nadir heeft net gebeld en gevraagd of ik u kon meedelen dat hij buiten stond te wachten."

Ze sloot haar ogen kort, denk aan de duivel en hij toont zich.

Daar ging haar geleende tijd: " verbind hem door."

"Hij heeft al afgehangen mevrouw."

Ze knikte en gooide met een zucht haar telefoon in haar tas als haar blik naar Fannie gleed die nog altijd in de deuropening stond: "Is er nog iets?"

Ze aarzelde en zei: "Ik wist niet dat u een andere afspraak had maar Joel staat in uw agenda gepland om over de Koru cijfers te gaan..."

"Zeg het af."

"Pardon."

"De zitting met Joel zeg het af. Ik ben vergeten dat Ash.. Ashraf vandaag in de stad zou zijn en dat zal meer dan een kwartier in beslag nemen."

Ze zag hoe Fannie knikte en zich omdraaide als haar blik naar het scherm van haar laptop gleed en op de cijfers van haar klok viel die vier minuten voor elf aangaf.

Zuchtend besefte ze zich dat de rest van haar dag vol gepland stond en zij na haar zogenaamde vergadering met Ash terug zou moeten keren naar kantoor om haar werkdag af te maken en dit zonder dat ze wist hoe haar ontmoeting zou lopen.

Tempted by Sin. (afgeschreven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu