AUB een tweedelige XXXL vervolg.
Vergeet niet te stemmen en een commentaar achter laten.
veel leesplezier:)
en PS: Gaan er veel van me lezers in de zomervakantie op vakantie?
Want als dit het geval is zal ik het verhaal op pauze zetten tot na de zomervakantie
XOXOXO Cami
DEEL1
Jaide staarde voor een kort moment niet begrijpend naar haar hand.
Voordat ze haar ringloze vinger zag en verstijfde terwijl de herinnering aan Ash die haar vinger in zijn mond had genomen naar boven kwam drijven.
Ze deed er alles aan om de paniek dat haar lichaam dreigde over te nemen te onderdrukken. Terwijl ze probeerde te bedenken wat te antwoorden en diep in haar onderbewustzijn hoorde ze het zachte stemmetje haar toeschreeuwen:"wees eerlijk Jaide,vertel hem wat er gebeurd is, wees vrouw genoeg en deel hem mee dat je met Ash hebt geslapen en aanvaard de consequenties.
En voor een heel kort moment overdacht ze het zich echt.
Totdat ze opkeek in zijn mooie bruine ogen en haar hart pijnlijk voelde samen trekken,
bij de gedachte dat de vol liefde gevulde blik waarmee hij haar nu aankeek zou veranderen naar één vol afschuw of misschien nog erger haat, als hij er achter zou komen wat ze had gedaan.
En ze wist dat ze dit niet zou aankunnen, niet van de man waarvan ze zo veel hield.
Dus haalde ze diep adem, kalmeerde zichzelf en plaatste het pokerface die ze jaren lang gebruikt had met mannen op haar gezicht en wierp hem een verleidelijke glimlach toe en alhoewel ze eerlijk wou zijn.
Verantwoordelijkheid wou nemen voor de fouten die ze had gemaakt hoorde ze hoe de leugen over haar lippen rolde.
"Ik... ik was kwaad."
Ze hoorde hoe hij haar naam hierop verdrietig zei: "Jaide..."
"Het is niet wat je denkt Zach. Ik bedoel je had me gekwetst en ik had een vriendin nodig dus heb ik Yazzy gebeld.
Ze had die dag een afspraak met haar trainer en ze vroeg me of ik interesse had om mee te doen. Aangezien hij daar nu toch was leek het haar zonde om hem weg te sturen.
Het leek me een goede manier om wat stoom af te blazen en heb meegedaan.
Maar je weet hoe mijn vingers zwellen tijdens het sporten dus heb ik me ringen moeten uithalen maar ben ze hierna compleet vergeten op haar commode."
Ze reikte naar haar telefoon en murmelde:" Ik zal haar gelijk bellen."
Zach nam haar telefoon uit haar hand en zei met een liefdevolle glimlach: "Als ze bij Yazzy thuis zijn kun je veilig aan nemen dat die ringen nergens heen gaan. Waarom ontbijten we niet eerst voordat je haar belt?"
Ze voelde de schuldgevoelens door haar lijf trekken bij het horen van de leugen die over haar lippen was gekomen en die Zach zo makkelijk had geaccepteerd.
Maar ze wist dat ze pas echt iets uit te leggen zou hebben als Ash al naar Nederland was vertrokken en de ringen had meegenomen of erger nog. Hij ze niet gezien had en ze achter had gelaten.
De gedachte daaraan maakte haar misselijk toch hield ze haar masker op zijn plek, nam de kop koffie aan die hij haar reikte en hief haar hoofd zo op dat hij zijn lippen op die van haar kon plaatsen.
JE LEEST
Tempted by Sin. (afgeschreven)
Roman d'amourOngetemd, arrogant, berekenend, adembenemend mooi maar met een hart van goud. Dat zijn de woorden die gebruikt zouden worden als je mensen zou vragen Jaide te omschrijven. Ze was een verleidster of player het was je leeftijd die bepaalde welke term...