Het was de volgende avond om zeven uur dat Jaide haar hand in die van Zach plaatste en uit de wagen stapte.Ze hoorde hoe de autodeur achter haar dichtgegooid werd terwijl zijn handen haar middel vast namen, voordat hij met een glimlach vroeg "ben je gelukkig?"
Ze liet haar blik kort over zijn gezicht glijden van zijn grote bruine ogen naar de perfecte gevormde lippen die een glimlach tentoonstelden die niet misplaatst zou staan in een tandpasta reclame.
Zijn lichaam was gehuld in een donkergrijs T-shirt en donkerblauwe jeans die zijn spieren mooi lieten uitkomen.
Maar het mooiste aan de man voor haar behalve het overduidelijke, was de blik waarmee hij haar nu aankeek. Het was gevuld met liefde en vertrouwen.
Zijn vraag was overbodige gezien het laatste negentien uur.
Niet alleen had hij haar een doosje met de sleutels van zijn huis overhandigd toen ze na het huwelijksaanzoek weer naar het restaurant terug gekeerd waren voor het eten.
Ze had ook de rest van de nacht met hem gevreeën om dan laat in de ochtend te ontwaken met een ontbijt op bed en de mededeling dat hij een wellnessdag voor hen had gearrangeerd.
Jaide, knikte met een glimlach en zei gemeend:"meer dan gelukkig."
"mooi." Hij plaatste een lichte kus op haar lippen en stapte naast haar de drie treeën op naar zijn huis waar hij de sleutel in de slot stak en de deur opende.
Het huis was donker en ze voelde hoe haar wenkbrauwen zich automatisch fronsten terwijl een licht gevoel van onbehagen zijn weg over haar rug maakte.
Ze was nog nooit zijn huis binnen gestapt zonder dat het licht aan was.
Ze vermoedde dat hij er een verdomde timer op had. Dus om het huis nu binnen te stappen terwijl het gehuld was in donkerheid liet elke alarmbelletje afgaan.
"Zach?" Vroeg ze nu lichtjes ongerust
"ja, schoonheid?"
Ze opende net haar mond om hem te vragen of hij het niet vreemd vond dat het zo donker was, Als plots alle lichten aangingen en ze geschrokken hoorde hoe tientallen stemmen "verrassing!!" riepen.
Haar hand vloog naar haar hart terwijl ze recht in de gezichten van Kay, Mo, Devin, Nassim en Milan keek die met brede glimlachen vooraan plek hadden genomen met hun meisjes en resterende vrienden daarachter.
"Gefeliciteerd met je verjaardag, schoonheid." Hoorde ze de lachende stem van Zach haar in het oor fluisteren.
Voordat de DJ die buiten in de tuin stond opgesteld de muziek luid uit de boxen liet galmen en ze toekeek hoe de groep mensen op haar afstapten alsof ze bezig waren ten strijde te trekken.
Ze werd uit Zach zijn handen getrokken recht in Devin zijn armen die haar met een brede glimlach nu in het oor fluisterde: "Gefeliciteerd met je verjaardag kleine."
Jaide stond na een paar minuten van verschillende mensen omhelzen in Kay zijn armen toen ze haar blik eindelijk weer terug naar Zach bracht, die met een glas champagne geleund tegen de muur verderop stond en vormde een 'Dank je wel.' met haar lippen.
Ze zag hoe zijn ogen zich verzachtten terwijl hij kortaf knikte en zij probeerde de tranen die achter haar oogleden opwelden weg te knipperen door Kay nog strakker tegen zich aan te trekken.
Alleen om zich lachend iets van hem af te duwen bij het horen van Nayla's stem die nu achter haar riep: "he, verjaardagsmeisje. Dat is een getrouwde man die je zo strak omhelst." ze keek met een brede glimlach naar Kay op en plaatste een lichte kus op zijn lippen voordat ze zich naar Nayla toedraaide en het glas champagne aannam die ze haar aanreikte.
JE LEEST
Tempted by Sin. (afgeschreven)
RomanceOngetemd, arrogant, berekenend, adembenemend mooi maar met een hart van goud. Dat zijn de woorden die gebruikt zouden worden als je mensen zou vragen Jaide te omschrijven. Ze was een verleidster of player het was je leeftijd die bepaalde welke term...