Hoofdstuk 6.8

1.6K 41 10
                                    

Alsjeblieft een xxlllxxll vervolg.
veel lees plezier
Xoxo Cami

Deel 1

Jaide liet haar hoofd achterover vallen op de leuning van de loungezetel waarop ze zat en staarde naar de donkerpaarse lichtflitsen om haar heen terwijl ze probeerde om geen geluid te maken.

Het was luid in de club maar het suizen in haar oren verstomde alles om haar heen.

Ze kon zich nergens op concentreren behalve op Ash zijn hand die tussen haar benen zat terwijl ze er opgewonden tegen aan bewoog.

Drie maanden, drie lange gekwelde maanden waren voorbij sinds die avond waar ze met hem in Mo zijn kantoor had geslapen.

Drie maanden waarin hij elke week voor minstens twee dagen in Parijs was geweest.

Dagen waar ze van haar werk was weg geslopen om hem te zien.

Waar ze tegen haar secretaresse loog om seks met hem te hebben.

Ze had het opgegeven om zich tegen hetgeen er tussen hen liep te verzetten.

Ze wist dat het fout was, egoïstisch toch kon ze zichzelf niet helpen.

Het gaf haar een goed gevoel om met Ash te flirten.

Om het gevoel te hebben weer gezien te worden, een vrouw te zijn in plaats van alleen een echtgenote of een leuk aanhangsel naar de diverse feesten waar ze door Zach naartoe gesleurd werd.

Het was niet eerlijk tegenover hem.
Ze wist het.

Toch kon ze zichzelf niet helpen om telkens die telefoon op te nemen als ze zijn nummer zag, toe te stemmen om hem te zien elke keer weer als hij haar vertelde dat hij in de stad was.

Haar gedachtestroom werd onderbroken door Ash, die zijn vingers nu lichtjes in haar duwde en ze kon de kreun nog maar net inhouden terwijl ze met wijd gesperde ogen happend naar adem haar gezicht naar hem toe draaide.

Hij zat met een rechte rug en een emotieloze gezichtsuitdrukking met zijn gezicht nog altijd richting de dansvloer gekeerd terwijl hij naar de zee van mensen staarde.

En zou het niet voor zijn lippen zijn die geamuseerd iets omhoog trokken in een lichte grijns bij het horen van het geluid die ze gemaakt had.

Zou ze gedacht hebben dat ze zijn hand tussen haar benen inbeeldde, zo nonchalant zat hij naast haar.

Als ze plots voelde hoe zijn duim meer druk uitoefende en haar hele lichaam als reactie hierop vol verlangen samen trok op zoek naar de ontlading die hij haar kon geven.

God wat was hij goed hierin ze had de gedachte nog maar net gevormd of zijn beweging vertraagde zich: " Niet stoppen Ash alsjeblieft niet stoppen, Ik ben er bijna." Siste ze tussen samen geklemde tanden.

Ze zag hoe hij eindelijk zijn blik naar haar gezicht bracht voordat hij zich iets naar haar toe boog en met een mengeling van spijt en geamuseerdheid zachtjes zei: "Je weet dat ik nooit zou stoppen maar Nassim komt onze richting op."

"Fuck nee, stuur hem weg. Stuur hem alsjeblieft weg. Geef me een minuut dat is alles wat ik nodig heb."

Hij glimlachte nu breed: "je weet dat ik hem niet weg kan sturen voor de tweede keer deze avond tenzij je er geen probleem mee hebt als hij en de rest erachter komen wat we hier doen."

Ze vloekte gefrustreerd bij het voelen van zijn hand die hij nu langzaam terug trok terwijl de tranen haar haast in de ogen sprongen van frustratie.
"Ik haat dit."

"Ik ook vlindertje maar ik zal het goed maken belooft."

Ze knikte kortaf terwijl ze ongemakkelijk op haar plek bewoog.

Tempted by Sin. (afgeschreven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu