EVET ŞEKERLERİM...DERDİMİN DERMANI OL FIRINIMA HOŞ GELDİNİZ.BU FIRINDAN SİZLERE BOL BOL KURABİYELER,BOL BOL ÇİKOLATALI KEKLER VE TATLILAR SUNACAĞIM...BU LEZZETLERİN TADINA BAKMAYA NE DERSİNİZ???HADİ O ZAMAN BUYURUN...AFİYET OLSUN...
İyi okumalar;
Çok sevdiğim sınıf öğretmenliği hayalim nihayet gerçekleşmiş,atamam çıkınca sevinçten çıldırmıştım.Hatta öyle sevinmiştim ki ağabeyimin boynuna sarılıp hüngür hüngür ağlamıştım.Dile kolay dört yıl daha öncesi de var tabi ama ben bu dört yıl içerisinde başımı dersten bir an olsun kaldırmamıştım.Şimdi ise çok çalışmamın meyvesi olan öğretmenliği yapmak için büyüdüğüm bu şehirden ve ailemden ayrılmak üzereydim.
"Lamia annem her şeyin hazır mı? İyice kontrol ettin mi? Bak işte bunları unutmuşsun. Reçelleri ben sana bu kutuya koy demedim mi? "Deyip aceleci bir tavırla yerde duran reçel kavanozlarını gösterdi.Annem böyleydi işte.Melek hanım değil de panik hanım demeliydik ismine. Daha evden çıkmama 4 saat vardı ve ev şimdiden savaş alanı gibi olmuştu.Ağabeyimin eşi Bahar ve ben emir komuta yüzünden iki saattir bir oyana bir bu yana koşturup duruyorduk.Hadi beni anladım zalim kadın hamile kızdan ne istersin?Oda Allah razı olsun bir of bile demiyordu bu koşuşturma içerisinde.Bir taneydi yengelerin en güzeli.Tepsideki börekleri saklama kabına yerleştirirken ağzına bir dilim uzattım.İki canlıydı ve benim yüzümden bu gün oldukça yorulmuştu.
"Anne panik yapma yetişir.Benim yüzümden şu karnı burnunda ki kıza da eziyet ediyorsun yazık vAllaha."Annem önüne aldığı dolmaları koyarken bir yandan da homurdanıyordu.Anasın bak kızını al,kenarına bak bezini al demişler.Sonrada sen kime çektin böyle deyip yakınıp duruyorsun.Sana çekmişim işte Melek sultan var mı ötesi?
"Son ana bırakırsan hazırlanmayı böyle elimiz ayağımıza bir birine girer işte.Gel güzel kızım sende ayakta durma otur şöyle akıl mı koydu bu deli bende."Yengemin kolundan yakaladığı gibi sandalyeye oturttu,daha sonra ne ara koyduğu anlamadığım sarma dolu tabağı ve çatalı önüne bıraktı.
"Anne ben kalkayım kek olmuştur."Yengemin söylemine hemen kaşlarını çatan Melek hanım mesajını gerekli mercilere ulaştırıp mutfak havlusunu bana fırlattı.Bu daha fazla konuşma işine bak demekti.Yüzümde asılı kalan havluyu çekip gözlerimi devirdim.
"Al şunu fırındaki keke bak pişmişse çıkar soğusun."Hayır anlamıyorum bu kadar hazırlık niye?Görende dağ başına gidiyorum sanır.Eminim öyle uzak yerlerde görev yapan öğretmen arkadaşlar vardır ama benim gideceğim yer şehrin göbeğiydi.
"Anne bu kadar hazırlığa ne gerek var Allah aşkına.Dağ başına gitmiyorum ben.Tırnak içinde belirteyim''Tokat merkez de'' görev yapacağım yer.Bilmem anlatabiliyor muyum?"Annem söylediklerimi pek önemsemeden sarmaları koca saklama kabına boşaltmaya devem ediyordu.Keki fırından çıkarırken öğle ezanı okunmaya başlamıştı.Kek kalıbını tezgaha bırakıp camı açtım hemen.Bu ilahi davet önce kulaklarımızı ardından kalbimize daha net ulaşsın istedim.Din kültürü öğretmeni olan yengemin ettiği ezan duasıyla hemen abdestlerimizi alıp üç kişilik cemaatimizle namaza durduk. Çektiğim tesbihatın ardından ellerimi semaya kaldırdım.
"Allah'ım çıkacağım bu yolda beni muvaffak kıl.İşimde başarı olmayı, alnımın akıyla bu kutsal görevi yerine getirmemi nasip eyle AMİN."Korkuyordum.Hayata yeni adım atan o minik yüreklere yetememekten çok korkuyordum.Derin bir nefes alıp ellerimi yüzüme sürerken hıçkırık sesi doldurdu bulunduğumuz odayı.Sağ tarafıma baktığımda sesin annemden geldiğini anlamam uzun sürmemişti.Son bir haftadır olduğu gibi yine ağlıyordu benim Meleğim.Ayaklarının altını öptüğüm mis kokulum.Hiç istemiyordu onlardan ayrılmamı.Başlarda çok itiraz etti gitmeme ama bu mesleği ne kadar çok sevdiğimi bildiği için razı olmuştu bir müddet sonra.Benim içinde zordu aslında.Üniversiteyi bile aynı şehirde okumuştum 23 yaşına kadar ayrılmamıştım onlardan.Şimdi ise bu kutsal görev beni bekliyordu ve haddinden fazla heyecanlıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derdimin Dermanı Ol(Tamamlandı)
SpiritualSpiritüel#1 Hiç bilmediği şehirde ilk görevini icra eden Lamia'nın başından geçen biraz komik,biraz hüzünlü hikayesi anlatılmaktadır.Çocuklara çok düşkün, işini özveriyle yapan kızımız ilk atandığı okulda başlar olaylar.Zamanla öğrencilerini tanır v...