26.BÖLÜM

25.4K 2.1K 529
                                    

EVET ÇİZKEKİMİN KREMALARI YİNE BEN GELDİM.ŞÖYLE AĞZINIZDA KREMA VE ÇİLEK SOSUNUN KARIŞTIĞI BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM.BİLİYORUM İKİ HAFTADIR ŞEKERLERİM SABIRSIZLANIYOR VE PASTANEMDE TATLI OLMAK İÇİN YENİ BÖLÜM BEKLİYOR...HADİ O ZAMAN ŞÖYLE YANAKTAN BİR TUTAM VERİN BAKALIM...HAH ŞİMDİ TAM OLDU BÖLÜMÜMÜZ TAMAMEN HAZIR BUYURUN....

İYİ OKUMALAR;

"Sana soruyorum Lamia Ensar kim??"Dediğinde Oğuzun yüzüne boş boş baktım.Biraz önce annem sayesinde yeterince gerilmiştim şimdi bu soruyu sormanın sırası mıydı??Hem ona neydi.Bu gün olanlardan sonra ne yüzle gelip konuşuyor birde üstüne bana hesap soruyordu?

"Önemli biri değil."Dedim onu geçiştirmek için,sandalyeyi itip ayağa kalktığımda o da oturduğu yerden doğruldu.

"Nasıl önemli değil?Evlilik falan diyordun biraz önce sen."Derin bir nefes aldım.Herkesin ağzında bir evlilik muhabbetidir dönüp duruyordu ve ben cidden sıkılmaya başlamıştım bu konuyu konuşmaktan.

"Evet ne olmuş?"Başını öne eğip samimiyetten uzak bir gülüş attı.Sorusunu bu şekilde geçiştirmem sanırım onu kızdırmıştı.

"Ne mi olmuş?"

"Evet ne olmuş yada söylese ne olabilir?Sıkıldım anlıyor musun her yerde aynı mevzunun dönüp durmasından sı-kıl-dım.Neden yoktan anlamıyorsunuz siz yada neden fikrimi sorma zahmetine girmiyorsunuz.İstemiyorum işte istemiyorum."Sesim sonlara doğru yüksek çıkmıştı hatta baya yüksek çok çıkmış olacak Hacer teyze salon kapısından bize endişe dolu gözlerle bakıyordu.

"Lamia!"Deyip iki elini de havaya kaldırdı.

"Tamam sakin ol!!"Şu an deli gibi gülesim ardından bağıra bağıra ağlayasım vardı.Yaşadıklarım yeterince zordu,birde annem bu dayatması tuz biber olmuş çıldırmama yetmişti.

"Bırak Allah aşkına sende aynısın.Koca emniyete hatta müdürüne kadar duyurmuşsun evlendiğimizi.Hayır hangi akla hizmet bunu yaptın.İki gün sonra o adamlar yakalanıp herkes kendi yoluma gidince o çok saygı duyduğun müdürüne ne diyeceksin?"

"Lamia yeter bilmediğin şeyler var."Diye bağırdığında korkmak yerine başımı sağa sola sallayıp güldüm.Öyle ya Lamia ne bilir ki?Ona söylenir ve o yapmaya mecbur bırakılır.Sonrasındaysa deliye döner tıpkı şimdi olduğu gibi.

"Ne haliniz varsa görün.Sizle uğraşmaktan bıktım artık."Yanından geçerek hızla odama girdim.Öfkem neye kime ona bile karar veremeden akan göz yaşlarım söz dinlemez halde elbisemi ıslatmaya başlamıştı.Bazen annemi anlamakta oldukça zorluk çekiyordum.Niyeydi bu ısrarı,neden bu kadar çok istiyordu evlenmemi çözemiyordum bir türlü.Özellikle şu son iki senedir ayrı bir çabaya girmişti.Bana bakmaya gelen görücülere yaptıklarıma inat böyle davrandığının farkındaydım.Aslında benim böyle bir görüşmeye gitmeyeceğimi hatta eş adayını görmeden reddedeceğimi çok iyi biliyordu.Kaynana adaylarına oynadığım oyunu düşününce Melek sultan çareyi direk damat adayının kendisini göndermekte bulmuştu.Bana bakmaya gelen kadınlara yaptıklarım geldi birden aklıma.Tam rezillikti ama annemde beni buna mecbur bırakmıştı.

Yine böyle sıradan bir günde her zaman olduğu gibi oğlunu öven kaynana adayı ve onu can kulağıyla dinleyen anneme terbiyeli bir kız gibi önce selam verip yanlarına oturdum.Bu hareketime memnun kalan kadın beni süzüp beğeniyle başını sallayınca,bana da önceden kurguladığım oyunu sahneye dökmek kalmıştı.İlk olarak ayaklarımı orta sehpaya uzatıp iyice koltuğa yayıldım.Annem bu hareketime renkten renge girmiş yaptığı kaş göz işareti görmezden gelmiştim.İler ki dakikalarda baktım mevzu yine bana evliliğe gidiyor anneme dönerek oyuna kaldığım yerden devam ettim; anne kalk bir çay koyda içek gııı birde yanına bir şeyler getir çok acıktım ben dedim tabii bu konuşmayı yaparken de karnımı ovmayı da ihmal etmedim.Kadın gözlerini dikmiş şaşkınca bana bakarken annem boğazını temizledi.Bu Lamia kendine çeki düzen ver yoksa ben sana misafir gidince çok güzel çeki düzen veririm demekti.Ee ben bu uyarıyı dikkate alır mıydım,gelmesinler diye bastıra bastıra söylediğim halde misafiri kabul eden annemi dinler miydim tabi ki hayır.Yanımda oturan teyzenin sırtına vurup tekrar konuşmaya başladım.Melek sultan bir çay demler bir kek yapar parmaklarını yersin bu fırsatı gelmişken sakın kaçırma haa!!Diye de uyarmıştım birde kadını.Sevgili kaynana adayım bu davranışım üzerine önce öksürük krizine girmiş daha sonra evden hiç bir şey söylemeden hatta annemin konuşmalarını bile dinlemeden koşar adım çıkıp gitmişti.Melek sultan bu halime çıldırmış kollarıma çimdikle mor damgasını konuşarak da beynimi şişirme işlemine girişmişti.

Derdimin Dermanı Ol(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin