14.BÖLÜM

34K 2.1K 218
                                    

EVET PUDRA ŞEKERLERİM...SİZE ÖYLE BİR BÖLÜM YAZDIM Kİ TIPKI BU KEK GİBİ KARIŞTI OLAYLAR...AMAN ENTRİKALAR AMAN NE PLANLAR DÖNÜYOR BU BÖLÜMDE...NEYSE FAZLA TÜYO VERMEYİM OKUYUP ÖĞRENİN CANIM SİZDE AAA... BU ARADA HEPİNİZİN KURBAN BAYRAMI MÜBAREK OLSUN...RABBİM CÜMLE BAYRAMLARA HEP BERABER SEVDİKLERİMİZLE OLMAYI NASİP ETSİN İNŞALLAH..SEVİLİYORSUNUZ...ALLAH'A EMANET OLUN...

"İYİ VE EĞLENCELİ OKUMALAR:

BU ARADA OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM SAKIN UNUTMAYIN...

HACER TEYZENİN AĞZINDAN:

Oğuz,Lamiayı alıp evden çıktığında beklemeden ocağa çayı koyup Melihayı aradım.Bu iş böyle olmayacaktı benim saf oğlum Lamia kızıma belli ki tutulmuş ona karşı bir şeyler hissetmeye başlamıştı.Eğer o bakışları görmeseydim aklımda olan bu isteği kimseyle paylaşmaz dile getirmekten kaçınırdım ama Lamia çok düzgün aile terbiyesi almış bir kızdı ve ben uzun zamandır Oğuzla aralarında bir şeyler olmasını istiyordum.Tam aradığım gibi bir kızdı üstelik Elife de çok düşkündü.Bunlar onu gelinim olarak görmem için yeterliydi.

"Alo Hacer hayırdır sabah sabah rüyanda mı gördün beni?"

"Rüyamda görmedim ama eğer bir şeyler yapmazsak kabus göreceğim gerçek."

"Ne oldu hayırdır inşaAllah?"

"Sen hele bize bir gel hayır mı şer mi konuşup göreceğiz."

"Tamam kapıyı aç geliyorum."Deyip telefonu kapattıktan sonra battaniyesine sardığı torunuyla çok geçmeden Maliha evin kapısında belirdi.Kucağında uyuyan torununu alıp yatak odama bıraktıktan sonra beklemeden salona geçerken ben mutfağa girdim.Konuşmamız uzun bir o kadarda düşünceli geçecekti ve bizim kuruyacak boğazımızı anca çay ıslatırdı.Ocaktaki çaydan ikimize de birer bardak doldurup yanına da Lamia kızımın yaptığı poğaçaları ekleyip salona döndüm.

"Hacer paşamın yanına yastık koydun değil mi?"

"Koydum koydum merak etme."Elimdekileri orta sehpaya bırakarak bende koltukta Melihanın yanında yerimi aldım.İkimizde aynı anda bardakları kaldırdığımızda oluşan sessizliği Melihanın höpürdeterek içtiği çayın sesi bozmuştu.

"Eee anlat bakalım sabahım bu saatinde karnını ağrıtan mesele ne?"

"Bizim deli oğlanla,Lamia kızım."

"Ne olmuş ki onlara?"

"İşte sorunda bu.Benim oğlan olmuşta Lamia kızımda bir şey yok."Dediğimde Meliha elindeki çayı bırakıp iyice bana döndü.

"Şunu doğru düzgün anlat bakayım hiç bir şey anlamadım söylediklerinden."

"Biliyorsun ben Lamia kızımı çok severim."

"Evet bunu sürekli dile getiriyorsun zaten."

"İşte ben Lamia kızımı bizim deli oğlana düşünüyorum.Meliha görsen nasıl yakışıyorlar birbirlerine."

"Gördüm hatta Oğuzun o kıza nasıl baktığını da gördüm geçen gece."Dedi gülerek.Demek ki bir ben değildim Oğuzun Lamia kızma karşı boş olmadığını gören.Bende ona katılarak devam ettim.

"İşte bende diyorum ki bu ikisinin arasını bir şekilde yapsak.Bizim oğlan olmuş gibi, üç gün evde yoktu üç kere Lamiayı sormak için aradı.Çok ilgili üstelik senin gibi bende çok yakaladım o bakışları birde Lamia kızımın o taraklarda hiç bezi hiç yok.Geçenlerde konuşurken ağzını şöyle bir yokladım annesi çok baskı yapıp kızı bıktırmış.Lafını bile etmeye tahammülü kalmamış o denli yani."Dediğimde bir tane poğaçayı azına alıp çayla ıslattı.Gözlerini bizi sessiz sessiz dinleyen Elif'e dikti.Kesin bir sürü tilki dolanıyordu aklında ve hiç birinin kuyruğu bir birine değmiyordu.Cin fikirliydi Meliha ve böyle şeylere aklı çok iyi çalışıyordu.Kendi gelinini ailesi vermemek için çok diretince allem edip kallem edip bir şekilde oğluna almıştı.Şimdi sıra benim gelin adayımdaydı.

Derdimin Dermanı Ol(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin