BEN GELDİM CANLAR...YENİ BÖLÜM VE SON BÖLÜMLER...TADINI ÇIKARARAK OKUMANIZ DİLEĞİYLE...
İYİ OKUMALAR;
Günler tüm güzelliği ile akıp gidiyordu.Yaz tatilinin çoğunu evimizin arka bahçesinde çardağın altında kitap okuyarak, Elifimle piknik yaparak ve Hacer annemin Meliha teze ile yaptığı sohbetlere katılarak geçirmiştim.Oğuza gelince onunla da her şey çok güzel gidiyordu arada girdiği kıskançlık krizlerini saymazsak tabi.Üçe tek kaldım deyip duruyor odamıza çekildiğimizde erkek çocuk istediğini onuda kendi tarafına çekeceği gibi laflar edip odunluğunu bir kez daha ortaya seriyordu.Onun bu haline sadece göz devirip çocuksu hareketlerinin cezası olarak arkamı dönerek yatmakta buluyordum.Tabi bu kızgınlığım beni kendine çekip belime sarılana saçlarımın arasına burnunu yaslayana kadardı.Biz kızlar sürekli beraberdik ve bakışlarımızla bile neler hissettiğimizi anlıyorduk.O denli alışmıştık artık birbirimize.Oğuza gelirsek, sanırım tek olarak ilgiye alışmıştı.Annemin,Elif'in ve benim.Aslında o bizim kıymetlimizdi.Benim yürek yangınım,annemin kıymetlisi, biricik evladı, Elif'imin ise kahraman babasıydı.Ama gel gör o yeşil hulk bazen bunu görmüyor bizi deli ediyordu.Saçlarımı toka ile iki yandan tutturup diğer kısmını açık bıraktım.Birde Oğuzun bu isteği vardı.Saçlarımı namaz kılmak dışında evde kapatamıyordum.Bazen mutfağa girerken yemenimi taktığımda başımdan sıyırıp alıyordu.Beni ilk kez saçlarım açık banyoda gördüğünde tekrar vurulduğunu söylemişti bu isteğini dile getirirken.Siyah saçlarım beyaz tenime tezat öyle güzel duruyormuş ki yanında saklı kalmasını istemiyormuş.Hatta bir türkü söyledi ve çok hoşuma gitmişti.Bu arada Oğuzun sesi hiç fena değildi.Arada mırıldandığı türküleri dinlerken onun kahverengi gözlerinde kaybolup gitmek bu aralar sevdiğim şeyler arasına girmişti.Kapının vurulmasıyla toparlanıp minik başını içeri sokan kızıma baktım.
"Anne,gelebilir miyim?"
"Tabi bir tanem gel!"Sarı civcivim bana doğru adım attıkça bende onu şöyle bir süzdüm.Yazın epey bir boy atmıştı ve birazcıkta kilo almıştı ve bu hali onu dahada güzelleştirmişti.Biraz daha yaklaştığında elindeki kitabı yok sayıp kendime çekerek iyice sarıldım.Bu aralar onun bana yaptığı gibi bende Elif'in boynunu koklayarak öpüyordum.Onu kaburgalarımın arasına hapsetmek her kalbime dokunduğunda sevgimin ne denli büyük olduğunu göstermek istiyordum.
"Oh mis kokulum nasıl tatlı bir şeysin sen böyle."Deyip bu sefer yanaklarını öpmeye başladım.Elif gülmekten konuşamıyordu bende onu sevmekten neden geldiğini sormaya fırsat bulamıyordum.
"Söyle bakalım yine aklına ne takıldı?Yada dur seni iyice seveyim daha sonra söyle."Sevgi yumağına dönmüştük resmen.Kucağımdaki yavrucağın bendeki sevgisi çok farklıydı ve bunu ona yansıtmak için her fırsatı değerlendiriyordum.Oda bunu seve seve kabul ediyor mutlu alarak karşılık veriyordu.
"Anne seni çok ama çok seviyorum."
"Bende seni kocaman,koskocaman seviyorum bir tanem."
"Siz yine sarmaş dolaş olmuşsunuz.Sonrada söylenince bana kızıyorsunuz."Diyen kocama bakıp başımı sağa sola salladım.Yine kıskançlık krizine girmezdi çocuk gibi.Hemen durumu kurtarmak adına elimi ona doğru uzattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derdimin Dermanı Ol(Tamamlandı)
SpiritualSpiritüel#1 Hiç bilmediği şehirde ilk görevini icra eden Lamia'nın başından geçen biraz komik,biraz hüzünlü hikayesi anlatılmaktadır.Çocuklara çok düşkün, işini özveriyle yapan kızımız ilk atandığı okulda başlar olaylar.Zamanla öğrencilerini tanır v...