43.BÖLÜM

20K 1.4K 256
                                    

BEN GELDİM...KISA ZAMAN ZARFINDA YAYINLAMAK İÇİN YAZDIĞIM BÖLÜM BİR KAÇ KERE SİLİNİP TEKRAR YAZILDIĞI İÇİN GECİKTİ.NE KADAR ÇABALASAM DA DÜN GECE ANCA BİTİREBİLDİM VE İTİRAF EDEYİM Kİ YİNEDE BU BÖLÜMÜN ÖZELLİKLE OĞUZUN ANLATIMI İÇİME SİNMEDİ...SİZİ DAHA FAZLA BEKLETMEMEK ADINA PES EDİP YAYINLADIM...OLMAMIŞSA DA ARTIK KURUMA BAKMAYIN TATLIŞLARIM...BİRDE SON ZAMANLARDA BU DURUMLA SIK KARŞILAŞIYORUM GEÇEN HAFTAKİ BÖLÜMÜM TASLAK OLARAK GÖZÜKÜYOR VE SİZİN SATIR ARASI YAPTIĞINIZ YORUMLARIN HİÇ BİRİ GÖREMİYORUM...YANİ KISACA YORUMLARINA DÖNEMEDİĞİ ARKADAŞLARIM SİZİ BU KONUDA HABERDAR EDİP KONUN TAMAMEN WATTPADLA ALAKALI OLDUĞUNU BELİRMEK İSTERİM.CEVAP VEREMEDİĞİM İÇİN TEKRARDAN KUSURUMA BAKMAYIN OLUR MU??? 

İYİ OKUMALAR;  

Sanki günler değil yıllar geçmiş gibi hasrete düşmüştüm ve vuslat olmadan vuslata ermek gibi bir şeyi yaşıyordum.Gelmişti gönül sızım,gelmişti yürek yangınım sağ salim buradaydı.Şu an öyle bir duygu seline düşmüştüm ki onu karşımda sağ salim görmenin verdiği mutlulukla neredeyse herkesin önünde ağlayacaktım.O başı önde yavaş adımlarla arka sıralara doğru ilerlerken bana kendisini izleme fırsatı doğurmuştu.Yüzü yorgun, göz altlarına morluklar yine eşilik etmiş ve birazda zayıflamıştı.Bu hali içimi burkarken sınıfın sessizliği merakını uyandırmış olacak bakışlarını etrafta gezdirdi.Ona yakalanmanın korkusu ve velileri unutmanın verdiği utançla başımı önüme eğdim hızlıca.Kendime gelmek adına sınıfın kalem kağıt kokusunun harmanladığı havayı içime çekip ardından  konuşmaya başladım.  

"Evet sanırım bütün velilerim geldi.Öncelikle katılımınız için teşekkürler.Hoş geldiniz."Deyip masamda hazırladığım kağıdımı ön sıraya uzattım.Neşem yerine gelmişti.Şimdilik diğer ayrıntıları bir kenara bırakmalı bu ana odaklanmalıydım.

"Adınız ve soyadınız ve imzanızı alıyım lütfen."Kağıt baştan başlayarak arka sıralara kayarken bende ilk gündem konusunu açtım.

"Günün ilk konusu olarak çocukların on beş tatili ve daha sonra olacaklara değinmek istiyorum.On beş tatil sonrası yaptığım incelemelerde bir kaç çocuğumda çok az bir gerileme gördüm ama bu üç hafta içerisinde açığı tekrar kapattık çok şükür.Şimdi başka bir sıkıntımız olacak ilk bahar ayına giriyoruz ve havalar ısınmaya başlıyor, özellikle endişem erkek çocuklarıma karşı çünkü bu mevsim onlarda ayrı bir enerji patlamasına yol açıyor.Derslerini ihmal etmelerini ve birazda haylazlık etmelerinden korkuyorum."Deyip güldüm.Ben bu yaşta eve barka sığmazken o fındık farelerini nasıl zapt edecektim hiç bilmiyorum. 

"Evet size katılıyorum Lamia hanım.Bende sizin gibi bir eğitimciyim, özellikle belirttiğiniz gibi erkek çocukları bu geçiş mevsimlerinde durdurmak çok zor."Konuşan kişiye bakıp kaşlarımı havalandırdım.Zira velilerimin içerisinde öğretmen bir baba olduğunu hatırlamıyordum.

"O zaman beni en iyi siz anlarsınız..."

"Sinan Sinan benim adım.Berk Kayanın dayısıyım."

"Sinan bey!Şimdi sayın velilerim bu konu hakkında şöyle yapmanızı istiyorum tabi bu da sizle benim ortaklaşa yapacağımız bir çalışma olacak yine..."Deyip ne yapmaları gerektiğini anlattım.Adının Sinan olduğunu öğrendiğim meslektaşımda fikrimin çok güzel olduğunu hatta orta öğretimde olmasına rağmen kendisininde uygulayacağını ilk beş ve altıncı sınıflar üzerinde deneyeceğini dile getirdi.Kabul edilen bu önerimden sonra beslenme konusuna değindim.Şimdiye kadar sıkıntı yaşanmadan süre gelen düzenimize yeni eklemelerde bulunarak öğününün birini patates kızarmasıyla değiştirdim. 

"Aramıza yeni gelen velimiz var ve bir kez daha hatırlatmak istiyorum.Hazır meyveli süt ve meyve suyu istemiyorum.Ev yapımı kompostu,meyve suyu, süt ve ayran getirebilirsiniz.Beslenme düzeni aynı şekilde yine her gün olmak üzere temiz beslenme bezi konacak.Bu arada yeni beslenme listemizi de sizlere dağıtayım."Dün hazırlayıp çıktısını aldığım beslenme listesini Mineyle kesip bugüne hazırlamıştık.Çantamdan çıkartıp ön masadan başlayarak dağıtmaya başladım.Cam kenarı orta sıra ve duvar kenarı derken en arka tarafa Oğuzun olduğu sıranın tam önünde durup kağıdı uzattım.Bakışları yine önündeydi yalnız geldiğinden farklı olarak kaşları çatılmıştı.Kağıdı hırsla elimden çekip cebine tıkıştırdığında yutkunmadan edemedim ama yinede üzülmedim çünkü onun öfkesinin, kızgınlığının da sebebi bendim.Hem o buradaydı ya  karşımdaydı ya varsın kızsın varsın yüzüme bakmasın ben hepsini sineye çekerim canı sağ olsundu.Yönümü tekrar sınıfa çevirip kaldığım yerden devam ettim.

Derdimin Dermanı Ol(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin