ÖZEL BÖLÜM

21.8K 1.2K 113
                                    

1 M OLMANIN MUTLULUĞUYLA ÖZEL BÖLÜM SİZLERLE TATLIMIN ŞERBETLERİ.KEYİFLİ OKUMALAR,HAYIRLI BAYRAMLAR...

OĞUZ'UN AZINDAN;

Uyku değildi beni bu denli yorgun düşüren yada günlerce oradan oraya sürüklenmem...Sevdiklerime duyduğum özlemdi.Geride bıraktığım beş can...Günler öncesi işittiğim sesle kalmıştım.Lamia ile görüntülü konuştuğumda evdeki herkesi teker teker göstermişti.İyilerdi aslan gibi anneleri vardı sonuçta ve gözüm arkada değildi.Bir haftadan fazladır Tokat dışında insan tacirlerinin peşindeydik.Dün ikindi sularında çeşitle evlere yapılan baskında nihayet tüm çete çökertilmişti.Sabaha karşı dönmüş ve Osman babanın emri ile evlere dağılmıştık.Yol bitmek hasret dinmek binmiyordu.Vuslat güzeldi ama bu yüreğe beş can fazla geliyordu.Anam,eşim,çocuklarım.Hepsi ayrı ayrı tütüyordu burnumda.Bahçe kapısını açıp adımlarımı biraz daha hızlandırdım.Anahtar ise çoktan avucumun içerisinde hazırdı.Kapının kilidini usulca çevirdim ve aynı sessizlikte koridoru geçmeye başladım.Annemin kaldığı odanın kapısı kapalıydı.Muhtemelen sabah namazını kılmış geri yatmıştı.Bizim afacanlar onu çok yoruyor olmalı.Başımı sağa sola salladım.Tebessümüm eve girer girmez yüzüme yerleşmişti.Sıradaki durak yerim prensesimin odasıydı.Onun kapısı açıktı ve küçük hanım üzerini açmıştı.İçeri girip yorganını düzelterek sarı saçlarına öpücük kondurdum.Biraz mızmızlandı ama uyanmadan arkasını döndü.Elif'imin odasından ayrılma vakti de gelmişti.Küçük hanımı uykusundan etmek istemiyordum.Sırada ki durak banyo olmuştu.Elimi yüzümü iyice yıkadım çünkü bebekler küçüktü ve biz doğabilecek hastalıktan bu şekilde kaçınmaya çalışıyorduk.Bu eylem ailemiz arasında çoktan alışkanlık haline gelmişti.Elif bile okuldan gelir gelmez kardeşlerinin yanına değil doğruca banyoya gidiyordu.

Son engel önümde duruyordu.Kalbim ise vuslata erecek olmanın heyecanı ile şimdiden deli gibi çırpınmaya başlamıştı.Sevdiğim,hayatıma inanılmaz güzellikler katan kadın bu kapının ardındaydı ve yanında ikimizden birer parça olan ikizlerim vardı.Derin bir soluk aldım ve yavaşça kapının kulpunu indirdim.Güneş henüz doğmamıştı ama odamı aydınlatan peri kızı çok güzel uyuyordu.Ay kadar efsunlu teni,yastığa dağılan siyah saçları ve siyah harelerini sakladığı gür kirpikleri.Çoktan ona doğru çekilmeye başlamıştım.Dizlerimin üzerine tam onun baş ucuna çöktüm.Özlediğim tenin hasretiyle elim havalanmıştı ama birden nasırlı avuçlarım geldi aklıma ve dokunmaya korktum.Böyle güzel uyurken kıyamadım.Lamiyam yürek sızım kokun bile başımı döndürmeye yetiyor.Elim bu sefer siyah saçlarına kaydı ve bir tutam alıp burnuma götürdüm, kokladım,öptüm.Bu nasıl bir özlemdi şu an yanındaydım ve içimdeki hasret hala bitmiş değildi.Kaç saat geçmişti böyle oturalı dakikaları saymaz olmuştum.Taki beşikteki bebeklerden biri huysuzlanana kadar.Yerimden hızlıca doğruldum ve beşiklerin başına geçtim.Asaf uyanmış ağlamak üzereydi.Hemen onu kollarımın arasına aldım.

"Şşş küçük bey anneyi uyandırmadan seninle mutfak turu yapalım ne dersin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Şşş küçük bey anneyi uyandırmadan seninle mutfak turu yapalım ne dersin."Deyip arkamı döndüm.Bir an kapı için endişe duyacaktım ama Lamiayı görür görmez aklım uçtuğu için açık bıraktığıma sevindim.Küçük başını omzuma yaslayıp sırtını pışpışladım.Böylece biraz önceki huysuzluğu gitmiş oldu Asaf bebeğimizin.Mutfağa girdiğimde ilk gözlerim mama kutusuna takıldı.Onun yeri değişmiyordu ama biberonlara dair hiç bir fikrim yoktu.Lamia'nın nasıl sakladığını hatırlamaya çalıştım.Önce bulaşık makinesinde yıkıyor sonra tencerede kaynatıyordu.Ocağın üzerinde duran tencerenin kapağını umutla kaldırdım ve bingo yanılmamıştım.Biberonlar içerisindeydi.Hemen bir tanesini alıp önce mama ardından su ilave ettim.Daha sonra biberonu mama ısıtıcısının içerisine bıraktım.Sadece düğmeye basmam yeterliydi.Lamia ayarını sabit tutuyordu.Zaten öyle titiz ve düzenli biri haline gelmişti ki bazen beni bile şaşırtıyordu.Gerçi bu davranışı ona kolaylık sağlıyordu.İki bebekle ilgilenmek bazen annem yanında olsa bile zor oluyordu onu.İşini kolaylaştırmak için bebek bakımıyla ilgili baya bir ekipmana sahiptik ve en iyisi sanırım bu olmuştu.Gelen sinyal sesinden sonra biberonu alıp çalkaladım.Ne olur olmaz diye birazcık elimin üzerine döktüm.Isısı iyiydi.Şimdi babasının paşasının karnını doyurma zamanı gelmişti.Hemen kolumun üzerine yatırır vaziyete getirdim ve biraz önce tezgaha bıraktığım biberonu alıp minik dudaklarının arasına bıraktım.Küçük beyimiz çok acıkmış olacak mamasını içerken kendinden geçmiş homurtular çıkarıyordu.Yada babasına biraz geç hazırladığı için sitem ediyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 31, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Derdimin Dermanı Ol(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin