EVET ŞEKERLERİM UZUN BİR ARADAN SONRA YİNE BERABERİZ...BU BÖLÜMDE SİZE LAMİA VE OĞUZU CANLANDIRMAK İÇİN BU İKİ KARAKTERLER BULDUM.NASIL BEĞENDİNİZ Mİ? YORUMLARINIZDA RESİM HAKKINDAKİ FİKİRLERİNİZİ SUNARSANIZ ÇOK MEMNUN OLURUM.SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ SONUÇTA BU KİTAP SİZİNLE VAR.NEYSE DAHA FAZLA UZATMADAN BURADA SOHBETİMİ BİTİRİYORUM TATLILARIM.OY VE YORUMLAR SİZİN O GÜZEL ELLERİNİZDEN ÖPER.HA BU ARADA NE KADAR ÇOK OY VE YORUM O KADAR ÇABUK BÖLÜM.ALLAH'A EMANET OLUN...SEVİLİYORSUNUZ
İYİ OKUMALAR;
"Nee!!"Diyebildim Hacer teyzenin sunduğu teklif karşısında.Ben ve sürekli kaçmakta olduğum evlilik fikri yine en ummadığım anda karşıma çıkmıştı.Annem sürekli evlen diye baskı yaptığı için öyle bıkmıştım ki bu sözden.Değişik birinin ağzından duymam bile düşüncelerimin değişmediğini göstermişti.Hala evlenme konusuna sıcak bakmıyordum.
"Anne bu mu yeni aklına gelen fikir?"
"Ne o beğenemediniz mi beyefendi?Başka fikrin varsa buyur seni dinleyelim o zaman."Hacer teyzenin ima yüklü sesinden sonra ikilinin konuşmasına verdim kendimi.Oğuz bey annesinin sunduğu öneriyi saçma bulduğuna göre demek benim gibi oda evlenmeyi istemiyordu.Bu benim için artı puandı ama her şey bir birine öyle girmişti ki nasıl kurtulacaktık bu belirsizlikten hiçbir fikrim yoktu.Gidemiyordum,kalamıyordum masum bir çocuğu üzüp,üstüne birde babasını evinden ediyorum.
"Oğlum sana gel diyoruz Lamia kızım var uygun olmaz deyip gelmiyorsun.Eee Lamia kızım gideyim diyor başındaki belayı söyleyip onu da göndermiyorsun.Sen yoksun diye Elifim de rahatsızlanmaya başladı.Konu komşuların çıkardığı dedikoduları söylemiyorum bile."Dediğinde yaptığım aptallık tokat gibi yüzüme tekrar çarptı.Eğer zamanında Oğuz beye yada polise haber verseydim şimdi bunların hiç biri yaşanmayacaktı.Kendi kendime yaptığım kahramanlığın faturasını bu masum aileye kesmezdim.Özellikle tüm bu olanların suçlusu benken.Hem ne anlamı kalıyordu ki onca yaşananların başka bir çocuğun göz yaşlarının katili sen olduktan sonra?Gözlerim dolmuştu biliyorum verdiğim bu karar hiç doğru değildi ama mecburdum.
"Tamam!!"Dedim sesim içime değil yüreğime kaçmıştı.İkilinin bakışları bana döndüğünde bakışlarım hala halının üzerindeydi.
"Ne tamam?"Oğuz bey bu soruyu sorarken ses tonunda tamamen şaşkınlık vardı.Aslında bende şaşkındım ve kabul ettiğime hala inanamıyordum.
"Madem bu kadar sıkıntıya ben sebep oldum gerek Elif için gerek kendi can güvenliğim için gerekse hakkımızda çıkan dedikoduları yok etmek için tamam Hacer teyzenin dediği gibi evlenelim."
"Lamia hanım ortalıkta dönen konuşmaya vakıf olduğunuza eminsiniz değil mi?Annem evlilikten bahsediyor."Bu adam algım da bir sıkıntı falan olduğunu mu sanıyor?Sabır çekip bende çok meraklı değilim sizinle evlenmeye sırf kızınız için kabul ediyorum peki sen bunu anladın mı?Dememek için kendimi zor tuttum.
"Duydum ve algılayabiliyorum çok şükür.Ben de size gerekli açıklamayı yaptığımı sanıyorum."Deyip çıkıştığımda sinirlendiğimi anlayan Hacer teyze hemen lafa girdi.
"Oğlum kız tamam dedi daha ne üsteliyorsun kalk hadi."Gözlerini oğluna doğru kocaman açıp susması için işaret parmağını dudaklarına götürdü.Bu hareketine ne anlamalıydım bilmiyorum ama fazla üzerine durmadan Hacer teyzenin yerinden doğrulup oğluna doğru ilerleyişini izledim.
"Neden kalkıyorum ben anlamadım?."
"Ben sana yolda söylerim hadi."Deyip oğlunu kolundan tutarak dışarı çıkarmıştı.Aralarında geçen konuşmadan dakikalar sonra dış kapının kapanmasıyla Hacer teyze salona yanıma dönmüştü.Gülüyordu benim aksime ve etrafa yaydığı pozitif enerji şu an bana hiç yansımıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derdimin Dermanı Ol(Tamamlandı)
SpiritualSpiritüel#1 Hiç bilmediği şehirde ilk görevini icra eden Lamia'nın başından geçen biraz komik,biraz hüzünlü hikayesi anlatılmaktadır.Çocuklara çok düşkün, işini özveriyle yapan kızımız ilk atandığı okulda başlar olaylar.Zamanla öğrencilerini tanır v...