...İYİ OKUMALAR...
"Nasıl?Nereye gönderecek Emir'i?"Tam ne yapabilirim diye düşünürken çocuğunun gönderileceğini söylüyordu çaresiz kadın.Bu nasıl bir...Dilim insan demeye bile varmıyordu.Allah'ım mazlumların yardımcısı sensin,seslerini duy onları kurtar Yarabbi!!Yada benim kurtarmam için güç ve imkan ver.
"Diyarbakır'a erkek kardeşinin yanına."Burnunu çekti.Anladığım kadarıyla ağlıyordu.
"Tamam şimdi neredesiniz?"
"Evdeyiz.Emir'i vermek istemeyince beni hırpaladı.Şimdi dışarı çıktı cehennem olasıca kesin içip gelecek daha kötü olacak her şey.Kurtar bizi öğretmen ne olur kurtar bizi.Oğlumdan ayrılmak istemiyorum."
"Tamam sakin ol!Sizi o adamın eline bırakmayacağım.Şimdi hemen kendinize ufak bir çanta hazırla yanınıza kimliklerinizi almayı unutma.Bende hemen yola çıkıyorum."
"Çabuk... Ne olur çabuk gel!Yarın sabah almaya gelecekler Emir'imi."
"Geliyorum...Geliyorum merak etme kurtaracağım sizi."Bu hasta halimde gelen son bir kuvvetle kalkıp eşarbımı takıp paltomu giyindim.Ağrı kesici biraz olsun etkisini göstermişti ama üşümem aynı hız devam ediyordu.Çantamı aldığım gibi çıktım evden.Bu olayların başıma geleceğini tahmin ettiğim için adresi okul idaresinden daha öncesinden almıştım.Tabi ondan önce taksi bulmam gerekiyor adresi anca onlar bulup beni istediğim yere ulaştırabilirdi.En yakın taksi durağına gidip adresi gösterdim.Şoförün söylediğine göre Allah'tan yakın çevrede oturuyorlardı ve beş dakikayı geçmeden getirmişti.Şoföre bakıp beni burada beklemesini söyledim.Evin önüne geldiğimde kapı aralıktı.Soğuk hava ve akşamın karanlığı bu eve uğramamış gibi neden kapının açık olduğunu merak etmiştim taki içeriden gelen sesleri duyana kadar.
"Layyn beni sinir etmeee!Gidecek diyorumm ağlayıp durma boşunaa beni daha çok sinirlendiriyorsun çarpacamm bir tane şimdiii."İçeri yavaş adımlarla girdim.Zil zurna sarhoş olduğu azını yayarak konuşmasından belli oluyordu Hamit denen adamın.O halde bile zavallı kadını saçlarına yapışmış çekiştiriyordu acımadan.
"Hayır vermem.Göndermem ben Emir'imi."
"Senn kimsin benimm sözümün üstüne laf söyylersin hee sen kimsin?Gidecek amcası ne derse onu yappacak anladın mı?"Zavallı kadın yediği tokattan çok evladından ayrılmanın verdiği acı ile dizlerinin üzerine çöktü.
"Hamit yalvarırım yapma etme Emir bizim oğlumuz.O giderse ben ne yaparım?"
"Kes layn bir p**daha doğurursun bunun gibi olup biter."Nasıl evladına o iğrenç kelimeyi yakıştırır nasıl çekinmeden yüzüne söylerdi.Sinirden elim,ayağım iyice titremeye başlamıştı.Böyle yaratığı değil baba sıfatı adam yerine koymak bile suç sayılmalıydı.Pis ellerini Seher hanımdan çekip Emir'in minik bedenini koltuğa fırlatınca tamamen kan beynime sıçramıştı.Belki işe yara bir şeyler bulur umuduyla etrafıma bakınmaya başladım.İşte oradaydı cam vazo evet işime yarayacak en iyi savunma aleti televizyon sehpasının yanında duruyordu.
"Layn P** hepsi senin yüzünden başım bir belaya girsin bir bulsunlar beni yemin ederim öldürürüm seni."Ağzını yaya yaya konuşurken beni fark eden Seher hanıma sus işareti yaptım.Tam elini kaldırıp Emir'e vuracağı sırada elimdeki vazoyu kafasının tam ortasına geçirdim.Daha ne olduğunu anlamadan koltuğa Emir'in üzerine yığıldı pislik herif.
"Emir!!Annem!!"Koşarak kocasını itip Emir'i kucakladı Seher hanım.Bende yaptığım şeyin şoku ile elimdeki vazoya baktım.Vurmuştum değil mi?Kafasındaki kan halıya bulaşırken daha çok kendimi kaybettim.Ya adam öldüyse hem de benim ellerimle?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derdimin Dermanı Ol(Tamamlandı)
EspiritualSpiritüel#1 Hiç bilmediği şehirde ilk görevini icra eden Lamia'nın başından geçen biraz komik,biraz hüzünlü hikayesi anlatılmaktadır.Çocuklara çok düşkün, işini özveriyle yapan kızımız ilk atandığı okulda başlar olaylar.Zamanla öğrencilerini tanır v...