BİLİYORUM ÇOK GECİKTİM AMA AYRI BİR HÜZÜN DÜŞTÜ YÜREĞİME FİNALE SON BİR KAÇ BÖLÜM KALDI...BENİM TATLI MI TATLI OKUYUCULARIM O YÜZDEN ELİM GİTMİYOR YAZMAYA...AMA HER ŞEYİN OLDUĞU GİBİ BUNUN DA BİR SONU OLMALI...NEYSE ÇOK UZATMAYACAĞIM GECİKMEDEN DOLAYI HEPİNİZDE ÖZÜR DİLERİM...SEVİLİYORSUNUZ...
İYİ OKUMALAR;
Gözlerimi araladığımda bedenimi saran kolların yanı sıra bana bakan bir çift kahverengi gözle karşılaşmayı beklemiyordum açıkçası.Sabahın kaçıydı ve Oğuz ne zaman uyanmıştı merak etmiştim ama önce onun ahtapot gibi sarılı kollarından kurtulmam lazımdı çünkü oldukça sıcaklamıştım.Hem alışkın olmayan bedenime bu ağırlık çok fazla gelmişti.
"Oğuz...uyanmışsın?"Deyip kendimi çekmeye çalıştım ama beyimiz buna müsaade etmeyerek beni kendine daha çok çekti.Hal böyle olunca bana da sadece başımı kaldırıp ona bakmak kalmıştı.
"Hiç uyumadım ki güzelim uyanayım."
"Neden yoksa çok mu deli yattım.Sanırım sıcak havalarda hep böyle oluyorum.Keşke söyleseydin yada uyarsaydın.Uykundan etmezdim en azın_"Daha lafımı tamamlamadan Oğuzun iki parmağı arasına sıkışan dudaklarımla susmak zorunda kaldım.Onun bu hareketine gözlerim kocaman olduğu gibi sadece şaşkınlıkla bir kaç kere kırpabildim.
"Evet senin yüzünden uyuyamadım ama sebebi uyuyuş şeklin değil benim uyanıpta seni yanımda görememe endişemdi.Hala rüyada gibiyim karım olduğuna ve kollarımda uyuduğuna inanamıyorum."Dediğinde hüzünle karışık tebessüm ettim çünkü bende tıpkı onun gibi düşünüyordum.Her şey çok güzeldi ve sanırım yaşadıklarımız bizi böyle düşünmeye itiyordu.Ama artık her şey geride kalmıştı ve biz dün resmen karı koca olmuştuk.
"Haım hala inanamıyorsun öyle mi?O zaman sonsuza dek senin olduğumu göstermem gerekiyor sanırım."
"Nasıl olacakmış o bakalım?"Diye sorduğunda beklemeden tabi Oğuzdan ve kollarında hafif bir boşluk oluşturarak kendimi hafif yukarı çekerek dudaklarımı yanağına bastırdım.
"İşte böyle.Allah katında olduğu gibi artık resmi yönden de karınım beyefendi ve senin dediğin gibi bu kollarda geceyi kucaklayıp yine bu kollarda sabaha merhaba diyeceğim."
"Evet sanırım inanamaya başladım birde şuradan mı öpsen?Tamamen ikna olmak için hani."Elini diğer yanağına götürdüğünde kıkırdamadan edemedim.Tıpkı küçük bir çocuk gibiydi hareketleri ve ben onun bu hallerine alıştığım gibi hoşuma da gitmeye başlamıştı.
"Bence ikna olmuşun fazlasını istediğine göre."Dediğimde oda gülmeye başlamış beni bırakarak bedenini tamamen yatağa çevirmişti.
"O kadar çok şey yaşadık ki bence sevgimizin şımartılmaya hakkı var."
"Tamam o zaman ilk olarak kocama güzel bir kahvaltı hazırlayarak şımartmaya başlayabilirim sonuçta sevdiceğimin kalbine giden yol o koca midesinden geçiyor."
"İşte benim karım nasılda tanımaya başlamış kocasını.Yalnız kendini çok fazla yormanı istemiyorum hatta sen dur ben hazırlayayım."Deyip ellerini saçlarımda gezdirdi.
"Keşke birde şu saçlarını kurutsaydın hala nemli.Daha sonra başın ağrımaz inşallah."Yüzüm utançla kızarırken hemen yattığım yerden doğrulup oturumumun üzerine geldim.
"Şey bi_bir şey olmaz hem ben alışkınım."
"Kızardın ve ellerinle oynamaya başladın.Ne yapsam seyre değer güzelliğini izlemek için seni kollarımın arasına tekrar mı alsam yoksa serbest bırakıp gitmene izin mi versem?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derdimin Dermanı Ol(Tamamlandı)
SpiritualSpiritüel#1 Hiç bilmediği şehirde ilk görevini icra eden Lamia'nın başından geçen biraz komik,biraz hüzünlü hikayesi anlatılmaktadır.Çocuklara çok düşkün, işini özveriyle yapan kızımız ilk atandığı okulda başlar olaylar.Zamanla öğrencilerini tanır v...