FIRINDAN ÇIKMIŞ TAPTAZE KEKİN ÜZERİNE PUDRA ŞEKERİM OLMAYA NE DERSİNİZ?BİLİYOR MUSUNUZ ASLINDA BU KEKİN BEN UNUYSAM SİZ ŞEKERİ...BEN KABARTMA TOZUYSAM SİZ VANİLYASI.BEN YAĞIYSAM SİZ LEZZETİNE LEZZET KATAN MEYVE TANECİKLERİSİNİZ.SİZİNLE BU KİTAP GÜZEL SİZİNLE ANLAMLI.DAHA BÖYLE SICACIK LEZZETLERE ORTAK OLMAK İSTİYORSANIZ BİRAZ OY BİRAZ YORUM EKLEMEYİ UNUTMAYIN.SEVİLİYORSUNUZ...ALLAH'A EMANET OLUN...
KEYİFLİ OKUMALAR....
On dakikadır Oğuz beyin gelip araba kapısını açmasını bekliyordum.Ufuk diye seslendiği polisin yanından ayrılmasından bu yana aynı yerde donmuş bekliyordu yada düşünüyordu bilmiyorum şu an tek bildiğim iliklerime kadar donmaya başladığımdı.Ellerimi kollarıma sürttüm,içim ürpermeye başlamıştı.Akması kesilen burnum yeniden akmaya başlayacaktı kesin bu kadar üşümenin ardından.
Yerimden umutsuzca beklerken arabanın açılma sesi ile tekrar Oğuz beye baktım.Yaklaştığını fark edince daha fazla beklemeden arka koltuğa yerleştim.O da kısa bir müddet sonra şoför koltuğunda yerini alarak arabayı sürmeye başladı.İçerideki boş sessizliği akan burnumu çekmem doldurmuş utançla başımı koltuğa gömmek istemiştim.Şansıma çantamda peçetede kalmamıştı ve bu eylemi peş peşe birkaç kez tekrarlayınca utancım hat safhaya çıkmış yüzüm yanmaya başlamıştı.Yerime iyice sinerken ön koltukta olan hareketlilikle bakışlarımı camdan çekip o yöne çevirdim.Oğuz bey torpidoda bir şeyler arıyordu.
"Buyurun."Arkaya doğru salladığı mendili utanarak aldım.Şu an başımı deve kuşu gibi koltukların altına sokmak istiyordum.
"Teşekkür ederim."Dediğimde sessiz kalışına anlam veremezken sıktığı çenesi ve gerilen omuzları dikkatimden kaçmamıştı.Neye sinirlendiğini merak eden dürtümü yok sayıp tekrar cama döndüm.Araba derin sessizliği takip eden yola birde sıcak eklenince bünyem neredeyse uykuya teslim oluyordu.Emniyetle evin önüne gelene kadar direnen gözlerime içimden methiyeler yağdırırken arabanın durmasıyla birde bolca şükürler ettim.Dışarı çıkmak için elim kapının kulpuna gittiğinde ikinci kez gelen kilit sesi ne olduğunu anlayamadığım için Oğuz beye baktım.Yerinde kımıldamadan tıpkı otoparktaki gibi öylece karşıya bakıyordu.
"Oğuz bey bir terslik mi var neden kapıları kilitlediniz?"
"Neden beni aramadınız?"Dediğinde sesi çok kısıktı ve doğru duyup duymamak adına tekrar sordum.
"Anlamadım?"
"Size beni neden aramadığınızı sordum?"Deyip bağırdığında gür sesi arabayı doldurmuş beklemediğim bu tepkisi karşısında korkuyla olduğum yerde sıçratmıştım.Neydi bu şimdi ve neden birde bire böyle tepki vermeye başladı anlamış değildim doğrusu.
"Ne bu şimdi?"
"Bana soruyla cevap vermeyin ne sorduysam onu söyleyin."Diye tekrar kükreyince sinir sistemim tepe taklak olmuştu.Karşısında sorguya aldığı suçlusu yoktu sonuçta ve ben cevap vermek zorunda değildim.
"Kapıyı açın inmek istiyorum."Diyerek aynı tonda bende ona karşılık verdim.Bağırması korkutmak yerine beni daha çok kızdırmıştı.
"Lamia hanım şu an sinirlerim yeterince bozuk sorduğum soruyu yanıtlamadan taktirde o kapıdan çıkamazsınız."Bu adam derdi ne Allah aşkına?Ne dediğinin farkında mı nasıl beni istemediğim yerde zorla tutar.Kaşlarımı olağanca çatıp bana bu gerginliği yaşatan adama baktım.Şu an hiç bir şey umurumda olmadan sesimi en yüksek seviyeye çıkartıp bu adamında en az benim kadar çileden çıkmasını istiyordum.
"Nedenini merak ediyorsunuz öylemi?Söyleyeyim o zaman.Size haber versem ne yapacaktınız söyler misin?Durun ben cevaplayayım.O adamı yakalayarak mahkemeye sevk ettirecektiniz. Sonra mahkeme hemen serbest kararı verip bırakacak en fazla uzaklaştırma cezası verecekti.Ya sonrası ,sonrası ne olacaktı.Son dakika haberi mi?Boşanmak isteyen karısını öldüren adam haberimi?Bu zamana kadar izlediğim haberlerde adam gibi boşanıp karısını rahat bırakan birini görmedim.İnanın hiç pişman değilim yine olsa yine aynı şekilde kaçmalarına yardım ederdim."Biraz feministçe gibi görünse de düşüncelerim o yönden ziyade Allah tarafından emanet edilen narin varlıklara ihanet gibi görüyordum.Sadece güç gösterisi gibi kadınların ezilmesini hazmedemiyordum.Sizin hayırlınız, eşine hayırlı olandır. Ben de eşime karşı sizin en hayırlınızım. Kadınlara ancak iyi insanlar iyi davranır; onlara karşı ancak kötü kişiler, ihanet eder."Hanımlarınızı üzmeyin. Onlar, Allahü teâlânın size emanetidir. Onlara yumuşak olun, iyilik edin!) [Müslim]Peygamber efendimizin bu konu üzerindeki hadisleri bilen Müslüman bir erkeği eşine olan tutumunu şöyle bir gözden geçirmeli diye düşünüyorum.Hoş eşine bu denli şiddet uygulayan bir erkeğe nasıl ve ne gözle yaklaşır orası tartışılırdı ama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derdimin Dermanı Ol(Tamamlandı)
EspiritualSpiritüel#1 Hiç bilmediği şehirde ilk görevini icra eden Lamia'nın başından geçen biraz komik,biraz hüzünlü hikayesi anlatılmaktadır.Çocuklara çok düşkün, işini özveriyle yapan kızımız ilk atandığı okulda başlar olaylar.Zamanla öğrencilerini tanır v...