ŞEKERLERİM...WATTPAD DA OLAN SIKINTI NEDENİYLE BÖLÜM YAZMAKTA SORUN YAŞIYORUM.YAZDIĞIM KAYDEDİLMİYOR YADA YAZILMIYOR.KAÇ GÜNDÜR İNANIN ÇABALAYIP DURUYORUM...SİZDEN GELEN GÜZEL YORUMLARDAN DOLAYI YENİ BÖLÜMÜ EN KISA ZAMANDA YAYINLAMAK İSTEDİM AMA EVDEKİ HESAP ÇARŞIYA UYMADI MAALESEF...AFFINIZA SIĞINARAK GELECEK BÖLÜMDEKİ BU KISA KESİTİ SİZİNLE PAYLAŞIP EN KISA ZAMANDA YENİ BÖLÜMÜ DE YAYINLAYACAĞIM...
"Hacer teyze mercimek çorbası yapıyorum."Dediğimde onay alıp başladım çorbayı hazırlamaya.Ardından salata diğer şeyler derken yemekler tamamen hazırdı.Masayı Elifle beraber kurup Hacer teyzenin namazını eda etmesini bekledik.Oda mutfağa gelince tek eksik şu an salonda deliksiz uyuyan Oğuz beydi.
"Eee Oğuz nerede çağırmadınız mı?"
"Elifciğim baban salonda uyuyor çağırır mısın canım?"
"Tamam öğr_"
"Öhöm...Baba kız oynaşmaktan mutfağa gelemezler şimdi.Vallahi benimde kalkmaya hiç mecalim yok çokta acıktım sana zahmet uyandırıver de başlayalım yemeğe Lamia kızım." Hacer teyze Elifi durdurup bana söylemesi hiç ama hiç iyi olmadı.Ben nasıl uyandıracağım bu adamı yaşadığımız onca şeyden sonra.Hem niye benden istedi ki torunu dururken o ne güzel çağırırdı babasını.Salona mehteranlar gibi bir ileri bir geri gitse de ayaklarım sonunda Oğuz beyin baş ucunda almıştım soluğu.Sıkıntıyla bir of çekip seslendim.
"Oğuz bey uyanır mısınız?"Ses yok onda mı bende tabi orası tartışılır çünkü kendi sesimi kendim bile zor duyuyorum.Tekrar seslendim yine yok.En iyisi biraz daha yaklaşmak ve sanırım elimi kullanmak olacak.Düşüncelerimi eyleme döküp elimle koluna dokundum.
"Oğuz bey kalkın yemek haz_"Dememe fırsat kalmadan kolumdan yakalayıp beni kendine doğru çektiğinde gözlerim fal taşı gibi açıldı.Yüzümüz bir birine çok fazla yakındı ve ben ne yapacağımı bilemeden bocalayıp kalmış elimi kolumu nereye koyacağımı şaşırmıştım.
"Şe_ şey_ha_hazırda o_onu haber ver...Yemek.. Yani uy_uyandırmak için.."Üf burası çok mu sıcak oldu ne.Hem niye böyle bakıyor ki yüzüme?Zaten iki lafı bir araya da getiremedim.Allah'ım şuracıkta ölebilir miyim?Lütfen gömün beni!!
"Haım söylemeye çalıştığınız anladığım kadarıyla yemeğin hazır olduğu ve beni beklediğiniz öyle mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derdimin Dermanı Ol(Tamamlandı)
EspiritualSpiritüel#1 Hiç bilmediği şehirde ilk görevini icra eden Lamia'nın başından geçen biraz komik,biraz hüzünlü hikayesi anlatılmaktadır.Çocuklara çok düşkün, işini özveriyle yapan kızımız ilk atandığı okulda başlar olaylar.Zamanla öğrencilerini tanır v...