23

74 9 0
                                    


Νιώθω την απόσταση μεταξύ μας να μικραίνει ραγδαία. Οπισθοχωρώ με μερικά πίσω βήματα. Παραλίγο να σκοντάψω σε ένα βραχάκι.

Τι να κάνω; Βρίσκομαι σε μια παραλία με βαρβάτες δόσεις αλκοόλ να κυλούν στις φλέβες μου και ένα αγόρι που μόνο μπελάδες μου προκαλλεί. Τι να κάνω, Θεέ μου;

Πλησιάζει κι άλλο. Εντελώς αιφνιδιαστικά γραπώνω μια κοφτερή πέτρα απ' το έδαφος. Την περιστρέφω μες στην παλάμη μου εξετάζοντας τις πιθανότητές μου. Η μόνη μου ελπίδα είναι η απροειδοποίητη επίθεση, κι αυτό θα βασιστεί στην διεργετικότητα της τεκίλλας στο σύστημά μου. Εκείνος το προσέχει και κοντοστέκεται για μια στιγμή συλλογιζόμενος προτού  προχωρήσει κοντά.

Σηκώνω την πέτρα στο ύψος του κεφαλιού μου απειλώντας να εκτελέσω την ανεπιθύμητη βολή.

«Μην πλησιάζεις άλλο!», φωνάζω με τέτοια ορμητικότητα και ένταση που δεν με αναγνωρίζω.

Ευτυχώς,σταματά. Δυστυχώς, η όψη του με τρομοκρατεί.Με την πρώτη ευκαιρία θα ορμήσει καταπάνω μου όπως ο θηρευτής κυνηγά το θήραμα.

«Έχεις μεθύσει», σχολιάζει τελικώς.

Αλήθεια είναι, αισθάνομαι το καψάλισμα του οινοπνεύματος να ανηφορίζει προς το στόμα μου. Το στομάχι μου σφίγγεται και το νιώθω να κάνει κωλοτούμπες. Κάποιο παχύρευστο υγρό ανεβαίνει στον λαιμό μου.

Δεν καταλαβαίνω τι είναι ωσότου σκύβω στο πλάι κρατώντας την κοιλιά μου. Ό,τι έχω φάει ή έχω πιει κατά την διάρκεια της μέρας βγαίνει σε μορφή αηδιαστικού εμετού απ' το σώμα μου.

Αμέσω ςη μύτη μου οσφρίζεται την δυσοσμία και το στόμα μου παίρνει την γεύση του σάπιου. Παραμερίζω μερικά τσουλούφια πίσω απ' τα αυτιά αλλά δεν μπορώ να διώξω αυτήν την σιχαμερή μυρωδιά από πάνω μου.

Δυο τρεις στιγμές αργότερα το αγόρι βρίσκεται δίπλα μου και μου πιάνει την μέση προσπαθώντας να με κάνει να σηκωθώ. Με δυσκολία καταφέρνει να με στεριώσει στα πόδια μου.

Τα προσωπά μας είναι τόσο κοντά, μπορώ να μυρίσω ένα απειροελάχιστο ίχνος μέντας στο δέρμα του. Βγάζει ένα χαρτομάντηλο απ' την τσέπη του παντελονιού του και μου σκουπίζει με απαλές κινήσεις τα χείλη. Η παλάμη του διατρέχει το μάγουλό μου αφήνοντας φλόγες φωτιάς ξοπίσω του.Το δέρμα του είναι καυτό και με το άγγιγμα δεν αργεί και το δικό μου να πυρποληθεί.

Απ' το φαρμάκι βγαίνει αγάπηWhere stories live. Discover now