41

68 6 0
                                    


Έχω καλά νέα. Πολύ καλά νέα.

Αφού ετοίμασα τον Μίλτο για το καλύτερο, πιο ρομαντικό ραντεβού στα τυφλά με την Ρίτα τελικά αποδείχθηκε ότι είχα δίκιο εξαρχής.Βεβαίως η Ρίτα δεν περίμενε με την καμία να συναντήσει τον Μίλτο αντί για τονΔήμο (ένα παιδί που της την έπεφτε). Μόλις της πρότεινα να βγει ραντεβού με τον Δήμο κατσούφιασε και γκρίνιαζε όλη την ώρα.

«Μα καλά, γιατί πρέπει να βγω οπωσδήποτε μαζί του;Προτιμώ να μείνω σπίτι», έλεγε συνέχεια.

«Εσύ θα μείνεις σπίτι Σαββατόβραδο; Να φωνάξουμε τα κανάλια ρε παιδιά», της ανταπαντούσα.

Στο τέλος πείστηκεμε τα χίλια ζόρια να του δώσει μια ευκαιρία.

«Έστω και το λάθος χρώμα μπλουζάκι να φοράει εγώ θα φύγω, στο λέω», δήλωνε.

Φανταστείτε την έκπληξή της όταν αντιλήφθηκε ποιος ήταν πραγματικά ο Δήμος.

Είχα επιλέξει ειδικά την αγαπημένη κρεπερί της Ρίτας για να στύσω το ραντεβουδάκι. Η αλήθεια να λέγεται, τα δύο πράγματα που η Ρίτα λατρεύει περισσότερο από οτιδήποτε είναι η τεράστια ντουλάπα της σαν εμπορικό και οι γλυκές γαλλικές κρέπες.Ίσως το μοναδικό που συγκράτησε απ' τα μαθήματα γαλλικών.

Την στιγμή που το βλέμμα της έπεσε στον Μίλτο όλα πήραν άλλη διάσταση. Ήταν λες κι έβγαζε προς τα έξω μια ζεστασιά που κοπιάζει πολύ να κρατήσει κρυμμένη. Η Ρίτα δεν είναι απ' τους τύπους που βγάζουν στην φόρα όλα τους τα συναισθήματα. Πρέπει να ψάξεις πολύ βαθιά μέσα της για να ανακαλύψεις το παραμικρό χνάρι συμπόνιας,ευαισθησίας. Θέλει να το παίζει σκληρή και δυναμική αλλά δεν μπορεί να κρύβεται για πάντα πίσω απ' το δάχτυλό της. Τα πιο πολλά παιδιά στο λύκειο την αποκαλούν άψυχη εγωπαθή σκύλα, όμως κανένας δεν την ξέρει στ' αλήθεια όπως εγώ κι ο Μίλτος. Μπορεί οι υπόλοιποι να την θεωρούν άκαρδη μα δεν υπάρχει αμφιβολία πως όταν θέλει να το δείξει η καρδιά της είναι καμωμένη από χρυσό και το στόμα της στάζει μέλι. Ίσως αυτή η μυστικοπάθεια να ξεκλειδώθηκε από μόνη της για τον Μίλτο ή να βρήκε μια μικρή κλειδαρότρυπα να κρυφοκοιτάει από μέσα της. Ίσως γι'αυτό να του αρέσει του Μίλτου. Του αρέσεινα εξερευνά κάθε καινούργιο συναίσθημαπου ανεβαίνει στην επιφάνεια.

Τέλος πάντων, το θέμα είναι πως είναι επίσημα μαζί.Χαίρομαι πολύ γι αυτούς, όμως χαίρομαι ακόμη περισσότερο για μένα την ίδια.Σε λίγα λεπτά έχω ραντεβού με το αγόρι μου και δεν ξέρω τι να φορέσω. Έξω δεν κάνει και πολύ κρύο αλλά αν συναντηθούμεσε κλειστό χώρο θα πρέπει να φοράω κοντομάνικο γιατί σίγουρα θα σκάσω απ'την κεντρική θέρμανση. Όμως αν με πάει σε κάνα πάρκο θα παγώσω με το κοντομάνικο μπλουζάκι. Αχ, πού είσαι Ρίτα όταν σε χρειάζομαι; Πού;

Απ' το φαρμάκι βγαίνει αγάπηWhere stories live. Discover now