40

64 5 0
                                    


Είναι Σάββατο μεσημέρι προς απόγευμα. Για την ακρίβεια το ψηφιακό ρολόι πάνω στο κομοδίνο μου δείχνει 15:43. Ούτε πολύ νωρίς για μεσημέρι,αλλά ούτε πολύ αργά για απόγευμα.

Για αρχές Νοέμβρη– αν και το κρύο είναι τσουχτερό ώρες ώρες – έξω η ατμόσφαιρα έχει στρωθεί με μια λαμπερή επικάλυψη ηλιοφάνειας.Κάτασπρα συννεφάκια περιστοιχίζονται σαν κεντητοί κρίνοι στον γαλανό ουρανό.Μέσα απ' το παράθυρο του δωματίου μου φαντάζει άλλος κόσμος. Μολονότι οι ηλιαχτίδες διασκορπίζουν παντού το απαστράπτον κιτρινωπό φως τους πάνω στις ταράτσες και τα κεραμύδια, στο εσωτερικό τα σπίτια είναι ντυμένα από πάνω μέχρι κάτω (απ' την οροφή ως τα υπόγεια) με χαλιά και μοκέτες μ' όλων των λογιών τα χρώματα. Βαθυκόκκινα και καφέ, μπορντό και γκριζοπράσινα, μελιτζανί και πετρόλ.

Όσο για μένα...Αυτήν τη στιγμή κάθομαι μπρούμητα στο κρεβάτι μου και διαβάζω κουτσομπολίστικα περιοδικά φορώντας τα ακουστικά του κινητού με την μουσική στο τέρμα. Ακουμπώ τον θώρακα επάνω στο πουπουλένιο μου μαξιλάρι καθώς αλλάζω σελίδα. Προσπερνώ όλα τα βαρετά άρθρα για το πόσο μίζερη ή πόσο ανέμελη είναι η ζωή των διασήμων και των εφοπλιστών ώσπου πέφτω πάνω στις προβλέψεις για τα ζώδια. Με το νύχι μου περιτρέχω βιαστικά την σελίδα μέχρι να φτάσω στον Ζυγό.


Μετά την πρώτη εβδομάδα μπορείτε να συνεργαστείτε πολύ καλύτερα με τους Λέοντες απ' ότι με τους Καρκίνους που είχατε να αντιμετωπίσετε παλαιότερα.Διαπιστώνετε ότι είστε λιγότερο ανυπόμονη, ότι είστε ικανοποιημένημε όσα συμβαίνουν ή με όσα είστε ικανή να φέρνετε ταχύτερα εις πέρας. Και ίσως έχετε την εντύπωση ότι έρχονται καλές στιγμές. Σε λίγο καιρό ο Ζυγός πρόκειται να βιώσει υπέροχες εξελίξεις. Πρέπει να αναλογίζεστε τι ζητάτε από τη ζωή σας: τι θέλετε να αλλάξετε, τι θέλετε να αποκτήσετε...


Κι έτσι κλείνω το περιοδικό. Μες στο νου μου εξετάζω την πιθανότητα των υπέροχων εξελίξεων που θα βιώσει ο Ζυγός σε λίγο καιρό να γίνει πραγματικόητα. Διότι εύχομαι αυτές οι υπέροχες εξελίξεις να συμπεριλαμβάνουν και τον Ζαν.

Όπως με έχει πάρει λιγάκι ο ύπνος, με μιας η γλυκιά χαρμόσυνη μελωδία του Lyin Eyes των Eagles αντικαθίσταται από τον ήχο μηνύματος.

Γυρίζω στο πλάι και παίρνω το κινητό πάνω απ' το κομοδίνο.Ένα μήνυμα απ' τον Μίλτο: «Πρέπει να μιλήσουμε».

Απ' το φαρμάκι βγαίνει αγάπηWhere stories live. Discover now