İlk bölüme hoş geldiniz! Marvel'ın Mucize olduğuna inandığınız için teşekkür ederim. Sizinle çok güzel bir 200 bölüm geçireceğiz.
Dediğim gibi, Marvel her yönünden Mucize olan bir yapı, oluşum, tarikat. Tarikat olarak düşününce biraz komik.
Evet, bence de komik.
Sende kimsin? Ne oluyor burada?
Beni tanımadın mı? Aşk olsun Ahmet.
Ha, evet bu kitabın olayı sendin değil mi? Evet. Kendisi Mucize, arkadaşlar. Mucize, takipçiler. Takipçiler, Mucize. Artık benimle beraber olacak ve yorumlarıma yorum katacak, kendisi de fikrini belirtecek bir arkadaş. Geçen kitabın finalinde bahsetmiştim size, üçüncü kitap sizinle çok içli ve dışlı olacak bir olayı var. Bunu yaklaşık elli bölümdür söylüyordum size.
İşte olayı bu, bu arkadaş da artık benle.
Evet! Bende artık sizinle beraber olacağım. Bu kitapta yazıyor olmak benim için müthiş. 200 Bölüm boyunca burada olacağım. Peki ondan sonra ki kitapta olacak mıyım Ahmet?
Bilmiyorum Mucize. Bildiğim şey, Mucize'nin bir lakap olduğu. Marvel Mucizedir, Mucize'de Marvel'ı Marvel yapan şey, yani sizin yüzünüz. Burada, kurgulardaki bir fangirl'ün bakış açısını ortaya koyacak ve sizin tarafınız olacak. Halkın kahramanı rolü gibi düşünün
Halkın yazarı mı? Bunu sevdim ahsjdjfjfj.
Marvel ile alakalı bir çok şey olacak. İnstagram'dan, Facebook'tan çeşitli kareler, her türlü materyali yorumlama gibi, röportajlar da var tabi. Beni ilk iki kitaptan bilen biliyordur.
Burada olacak şeyleri saymaya gerek yok. Kendimi seçimlerde oy toplamaya çalışan adamlar gibi hissediyorum.
Siz zaten olacakları biliyorsunuz. Kitap içerisinde ne olacak, ne olmayacak. Ancak şunu söyleyebilirim ki, yorumların daha ön planda olduğu içeriklere doğru kaymak istiyorum bu kitapta. Çünkü ekmek orada.
Bizde evimize ekmek götürmeye çalışan insanlarız. Yorum nakittir, bir dakika, olmadı bu.
Ekmek mi? Konuyu yine yemeğe bağlamayı başardın yani.
Evet. Çünkü ekmek kutsaldır. Arasına her şeyi alabilen kutsal yiyecek. Çikolata da sürsen, sucuk da koysan tadı müthiş oluyor. Her şey ile bir olan ve sıcakken kokusu mükemmel olan bir yiyecek. Tabi ki bağlayacağım.
Bu arada, ilk bölümde yapacak hiçbir şey olmadığından size Mucize hakkında bir kaç şeyden bahsedeyim. İsmini tabi ki de en çok okunan kitabımdaki ana karakterden esinlendim. Bunu saklamayacağım yani. Gerçek adını da asla bilmeyeceğiniz bir kişilik olacak kendisi.
Evet. Mucize ismini Süper kahraman ismine çevirip kahramanlık yapacağım xjdjkd. Marvel Girl! Ekmek kuyruğunda bekleyenlerin kurtarıcısı, otobüste bittiğini fark ettiğiniz akbillerin doldurucusu, dolmuşta eksik on kuruşu tamamlayan halk kahramanı!
Senden tam bir halk kahramanı olurmuş Mucize, gerçekten. Gerçi halk kahramanları bildiğim kadarıyla insanlara simit de dağıtırmış.
Ahmet, bunu ne zaman keseceksin...
Hiçbir zaman. Beni tanıyorsun Mucize. Bunu okuyan insanlarda tanıyor. Yemeklerden asla kesmeyeceğim.
Umarım insanlar bu berbat açılıştan dolayı kitaptan kaçmazlar. Çünkü bence berbat bir açılış oldu. Ancak diğer iki kitabının da açılışı süper değildi sanırım.
Baktın mı ki?
Hayır.
Müthiş. Bu bölüm biraz garip oldu. Hiç de Marvel Non-Fic kitabı başlangıcı değil. Sen zaten iyi bir bölüm olmadığını söyledin.
Evet. Umarım diğer bölümler de böyle olmaz.
O zaman bu bölümü sonlandıralım. Zaten klasik bir açılış yapmama ve iki defa anlattığım şeyleri bir daha anlatmama gerek yoktur diye düşünüyorum. Bildiğiniz gibi Marvel ile alakalı her şeyi bulabileceksiniz. İlk iki kitaptan çıkardığım dersleri değerlendirip ve üstüne bir çok şey katacağım
Yapacağına inanıyorum ama bilemedim şimdi :p
Kitaba emoji koymamaya çalış Mucize. Lütfen. Burada oldukça ciddi bir edebi eser ortaya koymaya çalışıyorum.
Peki o zaman.
Tamam. İşte böyle. Olabildiğince Random'da atmamaya çalış.
Neden ki?
Çünkü bu bir edebi eser. Edebi eserlerde random olsun istemem.
Ama random atmak benim için bir yaşam tarzı. Aynı şekilde emoji atmakta öyle. Random atmadan duramam ki. Senin yemek yemen gibi bende random atmadan duramıyorum.
O zaman, giriş bölümünün sonuna gelelim.
Gelelim.
Sonraki bölümlerde görüşürüz.
Görüşmek üzere ponçik fangirller :D
Keşke whatsapp'tan pide sipariş eder gibi yazmasan. Neyse, bölüm fazla uzadı. Gelecekteki bölümlerde görüşmek üzere. Umarım bulduğum bu olay hoşunuza gider.
Şimdilik görüşmek üzere, hoşça kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mucizedir
RandomMarvel Mucizedir, hayatımızın bir döneminde tanıştığımız ve kalbimizi açtığımız. Marvel Mucizedir, anlatılacak onlarca hikayeyi barındıran geniş diyarları ve dünyaları kapsayan kocaman evrenler topluluğu. Marvel Mucizedir, her birinde kendim...