Avengers 4 herhalde şu an hepimizin en çok beklediği film. İnfinity War'dan sonra olacakları heyecanla bekliyor ve o malum günün gelmesi için gün sayıyoruz. Haliyle de, bu beklentimiz yüzünden gördüğümüz en ufak bilgi kırıntısına saldırıyoruz.
Dip not geçeyim; göreceğiniz konsept çalışması gerçek olmayabilir ve de bir hayranın kaleminden çıkmış olabilir. Ben, birçok yabancı kaynağın gerçek olduğunu vurgulayarak yayınlamasından ötürü yukarıdaki başlığı koydum. Eğer bir hafta sonra görsel yalanlanırsa, kusuruma bakmayın.
İşte, konsept çalışması aşağı yukarı böyle.
Buradan görebileceğimiz çokça sonuç var. Mesela Ant-Man'in Thanos'un parmak şıklatmasına kurban gitmediği. Buna sevindim. Ama sevinmeme hemen bıçak vuracak bir öbür detay ise resimde Wasp'ın olmaması. Demek ki Wasp, parmak şıklatmasına kurban gitmiş.
Hatta buradan şöyle bir fikir de çıkabilir, Ant-Man and the Wasp filminin jenerik sonrası sahnede Wasp'ın bir anda toz olduğunu görebiliriz.
Ya da Ant-Man fazlaca küçülebildiği için toz olan diğer kahramanların hapsolduğu boyuta gider.
Neyse, diğer detaylara odaklanacak olursak, Hulk'un üstünde artık bir kıyafet olduğunu görebiliriz. Şort dışında, üstünde artık vücudunu saran bir kostüm var. Bunun ne anlamı olabilir bilmiyorum. Wakanda ona vibranyumdan zırh mı verdi, gidecekleri mekan soğuk da üşütmemek için mi öyle bir şey giymiş hiçbir fikrim yok.
Ya da Tony'nin ona bir takım avantajlar edinmesi için hediye ettiği, hiç tahmin edemeyeceğimiz bir şey de olabilir.
Diğer detay, Black Widow'un kızıl saçlara geri dönmesi. Hatta yanlış görmüyorsam saçını at kuyruğu biçiminde toplamış. Her filmde Natasha'ya başka bir saç tarzı kazandırmaları bana garip geliyor. Bir de, sarışın halini yeterince görememişiz gibi hissediyorum. Biraz daha sarışın Natasha görmek güzel olabilirdi de, kızıl at kuyruğu, sarışın küt saçlı halinden daha iyi duruyor.
Cap'e gelecek olursak, berber Muhittin'e gelindiği ve sakal saçın yirmi beşe halledildiği gayet belli oluyor. Üstelik Avengers kostüm dizayn ve düzenleme sorumlusuna da kapı çalınmış ve kostümdeki yıldız geri yerleştirilmiş. Bunlar güzel haberler. Muhtemelen Iron Man ve Steve'in oldukça duygu dolu ve birçok hayran kızın nefesini kesecek raddede duygusal bir barışma sahnesi olacak, Tony onun kostümünü düzeltip ya da yenisini verip ekibin lideri konumuna geri yerleştirecek.
War Machine'in her filmde tank olma yolunda bir adım daha attığını da itinayla fark edip geçersek eğer, Captain Marvel'a geleceğiz.
Şahsen ben Carol ile Steve'in filmde atıştığı ve lafladığı çokça sahne bekliyorum. Ki İnfinity War da sahne süresi az olan karakterlerin dördüncü filmde daha çok görüneceği söylemi kapsamında bu isteğimin gerçekleşmesi olasılığı bir hayli fazla oluyor. Bakalım takımdaki diğer elemanlar Carol'a karşı ne tepki verecek.
Nebula ve Rocket de yaverleri elden gidince mecbur olarak Avengers'a dahil olmuş. Olsun, onları diğer kahramanlarla pek haşır neşir görememiştik. Bu filmde ikisinin de ana ekibe dahil olacağı düşüncesi gerçekten de heyecan verici.
Yani, yorumlarım bu şekilde. Arka plana bakacak olursak eğer, dünya dışında bir yerde oldukları belli. Belki bir taşın içindeler ya da bambaşka bir gezegende.
----------------------------
Sizin bu resim hakkındaki yorumlarınız neler? Sizce yeni Avengers takımımız nasıl duruyor? Yorumlarınızı yazarsanız çok mutlu olurum. Şimdilik görüşmek üzere, hoşça kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mucizedir
RandomMarvel Mucizedir, hayatımızın bir döneminde tanıştığımız ve kalbimizi açtığımız. Marvel Mucizedir, anlatılacak onlarca hikayeyi barındıran geniş diyarları ve dünyaları kapsayan kocaman evrenler topluluğu. Marvel Mucizedir, her birinde kendim...