Müsmükemmel Marvel Hayran Videoları | Marveltube

113 12 9
                                    

Uzun zamandır bölüm atamıyorum farkındayım. Bunun en büyük nedenlerinden biri Marvel içeriklerinden biraz uzaklaşmış olmam. Elbette haberleri ve fragmanları takip ediyorum ama dizileri takip edemiyorum mesela.

Gifted'ı, Runaways'i, Cloak and Dagger'ı, Luke Cage'i, Jessica Jones'u falan izleyemedim mesela. İzleseydim haklarında yazılar yapabilirdim ama izlemediğim için yapamıyorum. Ne bileyim, Gifted'ı izlemek istedim ama çok kötü geldi, çok berbat geldi o yüzden izleyemedim. Onun yerine Doctor Who izliyorum ve daha iyi yaptığımı düşünüyorum.

Ama belki Netflix dizilerine bakabilirim. Evet çıta onlarda da düştü ama sonuç olarak onları takip ediyoruz üç yıl önceden beri. Diğerleri yeni çıkmış olduğu için bakmadığım zaman kendimi pek suçlu hissetmiyorum. Ancak Netflix dizilerine bir ara bakmak lazım elbet.

Siz izliyor musunuz bu dizileri? Runaways'i veya Cloak and Dagger'ı vesaire, bu saydığım diziler hakkında yorum yapabilecek olan biri var mı?

Neyse, bugün ki konumuza gelelim. Daha önce de bu kitapta hayran videoları paylaşmıştım. Ama bu videolar, son zamanlarda izlediğim en ama en iyi videolar. Lütfen ne yapın ve ne edin şu videolara bir üçer dakikalarınızı ayırıp bakın. Gerçekten kaliteli işler.

Yıllar geçtikçe bu işi daha iyi yapıyorlar ve bu harika. İzlerken duygulandığınız sahneleri yeniden izleyip daha da çok duygulanmanız için elinizden geleni yapıyorlar. 

Sözü çok uzatmadan videolara geçelim. 

İzlediğim en iyi Avengers videosu olabilir.

Bu da izlediğim en iyi Punisher videosu olabilir. Zaten ikisi de aynı kişinin elinden çıkmış işler.

Bu da aralarındaki en uzunu. En tepedeki Together videosuna göre daha duygusal ve onun kadar da kaliteli. İzlemenizde fayda var.

----------------------------

Sizin bunlar haricinde izleyip beğendiğiniz videolar var mı? Öğrenmeyi çok isterim. Şimdilik kendinize iyi bakın, hoşça kalın.

Marvel MucizedirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin