Selamlar, bildiğiniz üzere Agents of Shield son bölümü çarşamba gibi malum sitelere düştü ve bütün Aos severler olarak büyük bir heyecanla beraber izledik. Peki bu dizi bizim onu sevmemize sebebiyet veren heyecanımızla harmanlanan beklentimizi karşılıyor mu?
TABİ Kİ EVET BU LANET OLASI AGENTS OF SHİELD!!
Evet, bu bölümde diğer Agents of Hydra bölümlerinin olduğu gibi harikaydı. Acayip derecede bayıldığım bu bölümün içerisinde bir çok güzel hoş nüanslar vardı. Bunları izlemesi de acayip derece de eğlenceliydi ve keyif vericiydi. Dizinin hiçbir dakikasında sıkıldığımı hatırlamıyorum. On ikinci ve üçüncü bölümde bunları yaşıyordum ancak Framework'e girdiklerinden beridir bu sorunla karşılaşmadım.
Bu beni çok mutlu ediyor. Her ne kadar dördüncü sezonun, üçüncü sezon kadar Hype yapamadığı gerçeği içimi burksa da kesinlikle bu dördüncü sezonun kötü olduğu anlamına gelmiyor. Tabi 4x8 ile 4x16 bölümleri bana dizinin ilk sezonun ilk bölümlerini anımsatmadı değil.
O zamanlarda da diziyi izlerken sıkıntı çekmiştim devam etme konusunda, sonra ise Ward'un Hydra olduğu ortaya çıktığı an dizi bir anda tavan yaptı ve oradan 4x8'e kadar inmedi.
Neyse, mazi mazide kalsın ve biz yeni bölümümüzden bahsedelim.
Yeni bölümün en sevdiğim yanları neydi?
Biliyorum direk ortadan girmek olacak ancak Trip'i görmek harikaydı. Adamlar bu Framework mevzusunu bahane ederek bütün eski oyunculara bir bölüm daha oynatıyorlar. Gerçi Ward bir kaç bölümdür kalbimizi çalıyor ama olsun, ona kesinlikle razıyız.
Ne yazık ki ben Trip'in döndüğünü İnstagramdan öğrendiğim için çok büyük şaşırmadım ancak kafesten de çıkmasını beklemiyordum.
Trip'i görmek gerçekten güzeldi. Üstelik Coulson'ın ona ekip içindeki 'Trip' lakabı ile seslendikten sonra bunun içinden geldiğini söyleyince hepimiz şöyle bir gülümsemedik değil. Tabi o güzel gülümsemenin ardından gelen hepimizin içini parçalayan bir sahne var ama henüz gelmeyeceğim. Bir kaç paragraf daha var ona.
Fitz cidden Darth Vader gibi takılıyor buna karar kıldım. Bu ne soğukluk, ne acımasızlık. Denizin altındaki konteynerden çıktıktan sonra hayaller görüp konuşma zorluğu çeken tatlı İain bu son bölümlerde acayip derece de soğuk ve acımasız takılıyor.
Oyunculuk sıçan abimiz her ne kadar Daisy'i döverken kendisine karşı bir soğukluk hissetmeme neden olsa da, baba-oğul diyalogları her daim beslediğim sempatiyi geri kazanmamı sağladı. Çünkü bu altarnetif evrende Fitz, babası ile oldukça haşır neşir olmuş ve onu rol modeli alma şansına eriştiği için onun peşinden giderek Darth Vader Jr. Olmuş.
Onun dışında Daisy gerçekten iyi hırpalanmış. Güçleri olmayınca kızın ağzının içine edebilmişler. Dört sezon boyunca bu kız da ne acılar çekti, bunları düşündükçe gerçekten de içim acıyor. Hele üçüncü sezonun finalinde iyice parçalanmış ve ondan geriye hiçbir kırıntı kalmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mucizedir
RastgeleMarvel Mucizedir, hayatımızın bir döneminde tanıştığımız ve kalbimizi açtığımız. Marvel Mucizedir, anlatılacak onlarca hikayeyi barındıran geniş diyarları ve dünyaları kapsayan kocaman evrenler topluluğu. Marvel Mucizedir, her birinde kendim...