-Yeni Amazing Spider-Man Cilt 1: Parker Şansı
Hayret Verici Örümcek Adam ortadan kaybolduğundan beri dünya değişmiş olabilir ama Peter Parker da değişti. Karşınızda, yaşamak için ikinci bir şans elde eden ve bunun bir dakikasını bile boşa harcamayan bir adam var. Ama eski düşmanları da geri döndü ve her zamankinden daha güçlü, daha kontrol edilemez ve daha da çılgınlar - Electro ve Black Cat intikam istiyor! Ve onlarla uğraşmak yeterince zor değilmiş gibi, ortaya çıkan yeni bir şey de Örümcek Adam'ın dünyasını temelinden sarsacak; Peter'a güçlerini kazandıran radyoaktif örümcek, başka birini daha ısırmış! Silk kim ve bunca yıldır neredeydi? Peter Parker komşunuzu yeniden "dost canlısı" yaparken, "süper kahraman" terimindeki "kahraman" olurken ve "Örümcek Adam'ı" yeniden "hayret verici" kılarken ona eşlik edin!
Bu ciltte Dan Slott tarafından yazılıp Humberto Ramos tarafından çizilen Amazing Spider-Man (2014) #1-6 sayıları bir araya getirilmiştir.
Sayfa Sayısı : 160
Fiyat: 32 TL
-Spider-Men
NİHAİ VE HAYRET VERİCİ BİR ÖRÜMCEK ADAM HİKÂYESİ İÇİN EVRENLER İLK KEZ ÇARPIŞIYOR!
Süperstar yazar Brian Michael Bendis, iki dünyanın Duvar Sürüngenlerini sonunda bir araya getiriyor!
Mysterio'nun çokluevren çapındaki entrikaları yüzünden Marvel Evreni'nin dost canlısı komşusu Peter Parker, Ultimate Comics'teki mahallenin yeni çocuğu Miles Morales'le asla olamayacağı söylenen çok önemli bir macerada buluşuyor. Yeni Nihai Örümcek Adam'ın, öldüğünü sandığı idolünün yetişkin ve Hayret Verici halinden güç ve sorumluk hakkında çok şey öğrenmesi gerekiyor. Peki ama en başta tanıdık gelen ama aslında bambaşka olan -kendisinin genç yaşta öldüğü ama dostlarının, düşmanlarının ve sevdiklerinin hayatta olduğu- bu dünyada yetişkin Peter Parker'ı ne gibi dersler bekliyor?
Bu ciltte Brian Michael Bendis tarafından yazılıp Sara Pichelli tarafından çizilen Spider-Men #1-5 sayıları bir araya getirilmiştir.
Fiyat: 28 TL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mucizedir
RandomMarvel Mucizedir, hayatımızın bir döneminde tanıştığımız ve kalbimizi açtığımız. Marvel Mucizedir, anlatılacak onlarca hikayeyi barındıran geniş diyarları ve dünyaları kapsayan kocaman evrenler topluluğu. Marvel Mucizedir, her birinde kendim...