İşte ikinci fragman, işte ikinci bir internet depremi. Fragmanın yayınlanmasıyla haliyle bütün hayranlar olarak sevinç çığlıklarımız ile interneti salladık. Herkes çok mutlu, herkes çok mesut. Merak etmeyin, ben de öyleyim. Size burada fragman ile alakalı kötü şeyler söylemeye gelmedim. Fragman hakkında bir şikayetim yok ama devamında olmamasını istediğim bir takım şeyler var.
İsterseniz fragmana girişmeden önce bu bir takım şeyleri biraz irdeleyelim.
Kanaatimce, bu fragmanda çok fazla içerik gördük. Artık bunun bir kare fazlasını görmemiz bardağı taşırır. Dolu dolu bir fragman gördük çünkü. Bir çok yeni sahne ve yeni materyaller gördük. Bunların üstüne elli tane TV spot, iki tane daha fragman, kamera arkası, röportaj, karakter posterleri falan görürsek zaten her filmde başımıza gelen şeyi bir daha yaşamış olacağız.
Civil War, Homecoming veya Ragnarok'daki gibi filmi çıkmadan izleyeceğiz. Bir filmlik bu yayın akışınından çıkmalarına davet ediyorum sevgili Marvel'ı. Tabi sesimi duymayacaklar ama umut sevdalının... umududur. Ekmeğidir demek biraz yanlış kaçacaktı, o yüzden umut her daim umuttur bir bekleyende.
Bunun dışında şikayet ettiğim bir şey yok. Filmin hala bir Hawkeye sürprizi var. Henüz görmedik ve nerede ne zaman nasıl çıkacağını bilmiyoruz. En azından onu hiçbir şekilde görmeyelim de filmde adına ve şanına yaraşır bir girişle gelsin beyaz perdede.
Aynı performansı Ant-Man'den de bekliyorum tabii.
Bu fragmanın dışında bir şey söyleyecek olursam, Tony'e özel sevgi besleyen ve beslemeyen insanların iki fragmandır Tony'nin ne kadar acı çektiğinin altını çizmek istiyor. Dikkat ederseniz bu fragmanda Doctor Strange, Ebony Maw tarafından işkenceye maruz kalıyor, Steve bir Titan yumruğu tutuyor, Thor kafasının patlaması raddesine geliyor ve Vision'dan zorla sökülüyor...
Cidden acıyı yalnız Tony mi çekiyor? Şahsen Doctor Strange'in attığı çığlık hala aklımdan çıkmadı.
Onun dışında az önce bahsettiğim Steve'e dönelim. İlk fragmanda Bucky'i tutamamış olmanın getirdiği acıyı Civil War'da helikopter tutarak hafifletmeye çalışan Steve şimdi Thanos'un yumruğunu tutuyor. Gerçekten de vay anasını. Steve'den bu kadarını beklemiyordum açıkçasını. Thanos ve Steve o sahnede yalnız başına karşılaştıklarına göre, şu sahneyi görebilmemizin olasılığı oldukça yüksek.
Thanos'u zırhıyla da gördük. Muhtemelen adamı haklı bulacağımız bir origin öyküsü sunacaklar bize. Sunmaları da lazım aslında. On yıldır hazırladıkları bir Villian var karşımızda ve boş bir şekilde karşımıza çıkmamalı. En az Vulture ve Killmonger kadar haklı bir sebebi ve iyi bir motivasyonu olmalı.
Sızdırılan sahnelerde gördüğümüz Tony&Peter&Quill&Drax sahnesini daha detaylı gördük. Bence Thanos'a son darbeyi vuracak kişi Drax olmalı. Eğer Drax, Thanos'u öldüremeden ölürse gerçekten darılırım. En azından Thanos'u öldürmek için kendini feda edebilir. Beyaz perdede ilk kendini gösterdiği sahneden beridir ailesinin intikamını almaya gayret ediyor ağabeyimiz.
Bunların dışında, Wakanda savaşı filmin en gerilimli sahnelerinden biri olacak sanırım. MCU'nun en büyük çaplı savaş sahnesini göreceğiz. Eğer Steve ve yaverlerini tek çekim bir sahnede sırayla ordunun içine karışmış savaşırken görürsek mükemmel bir sahne çıkabilir ortaya. Şahsen Russo biraderler Winter Soldier'da otoban dövüşünü, Civil War'da havalimanı savaşını çekmiş adamlar. Yönetmenlere iyi savaş sahneleri çekecekleri konusunda güveniyorum.
Fragman hakkında daha fazla bir şey söyleyebileceğimi sanmıyorum. Güzel ve hoş bir fragman. İlkinden iyi ama üçüncüden iyi veya kötü olmamalı çünkü üçüncü fragman yayınlanmamalı. Ama tabi Marketing departmanı böyle düşünmüyor. Basacak reklamları yine ve tadımız kaçacak. Ben bakmasam bile vicdanına yenik düşüp, bakıp, pişman olacak insanlar bir hayli fazla olacak.
Avengers: Age of Ultron zamanında bu filmi beklerdik. Şimdi ben dördüncü filmi bekliyorum. Çünkü asıl final o olacak. Elbette bu külliyatın tepe noktası olacak ama asıl final dördüncü film. Bu yüzden asıl kahramanlarımıza vedayı etmek için dördüncü filmi bekliyorum.
----------------------------
Sizin fragman hakkındaki düşünceleriniz neler? Bir sonraki bölüm için fikir önerileriniz var mı? Ya da bir isteğiniz? Şimdilik görüşmek üzere, hoşça kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mucizedir
RandomMarvel Mucizedir, hayatımızın bir döneminde tanıştığımız ve kalbimizi açtığımız. Marvel Mucizedir, anlatılacak onlarca hikayeyi barındıran geniş diyarları ve dünyaları kapsayan kocaman evrenler topluluğu. Marvel Mucizedir, her birinde kendim...