Uzun bir aradan sonra tekrardan birlikteyiz! Buraları boşladığım için gerçekten özür dilerim. Ama en az okunan kurgu olmayan kitabın bu olması ve artık eskisi kadar Wattpad'in Marvel topraklarına ilgi gösterilmemesi beni üzdü.
Bir de üniversite sınavı, üstüne İnstagram'da açtığım yeni kitap yorumlama hesabı üstüne gelen normal kurgu çalışmalarımla buraya pek bakamadım. Ama şimdi, bomba gibi bir haber bölümüyle sizlere geri dönüş yapacağım.
Dip Not: Jessica'nın ikinci sezonunu izlemedim. Ama bu kitap bitmeden önce dizinin yorumunu göreceğinize emin olabilirsiniz.
Dip Not II: Avengers İnfinity War ile alakalı Tv Spotlar ve fragmanlar patlamaya başladı. Hiçbir şekilde bakmıyorum. Benden bir yorum beklemeyin.
Dip Not III: Deadpool'un da yeni fragmanını izledim ama yorumunu girmeyeceğim sanırım. Eğer bekleyenler varsa, özür dilerim.
Şimdi, hazırsanız Marvel'da nelerin dönüp durduğuna bir bakalım. Oldukça enteresan, öfkelendirici ve hüzünlendirici haberlerim var bu bölümde.
MARVEL BİR KERE DAHA SOFT RESET ATIYOR
Bilmiyorsanız, izah edeyim. Marvel 2012'den tam olarak beş defa çizgi romanlarının sayılarını 1. sayıdan başlattı. İlk Marvel Now yaptılar, ardından All New All Different'a geçtiler. O yetmedi Marvel Now 2 yaptılar. O da olmadı Marvel Legacy yaptılar ama Legacy de onlara yetmemiş ki, Marvel Fresh Start ismiyle tekrardan soft reset atıyorlar. Soft Reset'ten kastım ise evren sıfırlanmayacak ama hikayelere ve karakterlere bir çeki düzen verilecek olması.
Spider-Man, Iron Man, Deadpool ve Avengers gibi Marvel'ın Amiral gemisi çizgi roman serileri birinci sayılardan devam edecekler hayatlarına. Kapakları buraya koymak isterdim ama ne yazık ki görsel limiti var. İnternete Marvel Fresh Start yazarak yayınlanacak çizgi romanları ve kapakları görebilirsiniz.
LUKE CAGE 2. SEZON ÇEKİMLERİNDE IRON FİST GÖRÜNTÜLENDİ
Luke Cage ve Iron Fist, pek de tutan dizi olmayı başaramadı. Ama karakterizasyon olarak Luke başarılıydı. Danny... tartışılır. Çizgi romanda kan kardeşi olan bu ikiliyi Defenders'ta birbirlerine ısınırken görmüştük. Şimdi ise dizinin set çekimlerinde Luke'un Danny ile bir cebelleştiği görüntüler internete düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mucizedir
RandomMarvel Mucizedir, hayatımızın bir döneminde tanıştığımız ve kalbimizi açtığımız. Marvel Mucizedir, anlatılacak onlarca hikayeyi barındıran geniş diyarları ve dünyaları kapsayan kocaman evrenler topluluğu. Marvel Mucizedir, her birinde kendim...