Morbius Filmi Geliyor | Marvel Haberleri Mucizedir

95 14 5
                                    

Sony, Sony gel kardeşim otur şuraya. Gel gel, çekinme otur. Rahat ol bir şey olmaz. Bak şimdi, sen az önce internette ne yazdın öyle? Ne demiştin? Vampir falan? Ha, Morbius. Morbius filmi mi yapacaksın? Bir de... kim oynayacaktı onu? Ha, şu İsa'ya benzeyen oyuncu, anladım.

Bak şimdi Japon kardeşim. İyi güzel bir Venom filmi yapacaksınız inşallah. Ondan sonra Black Cat filmi gelecekti geri ittiniz. Peki. Tamam Venom, Spider-Man olmadan şöyle böyle kendi başına bir filmi taşıyabilir. 

Ama bu kötü adamlara film yapma sevdandan vazgeçmelisin Sony. Amazing Spider-Man 2'nin yeni çıktığı dönemlerde böyle haberler heyecan veriyordu çünkü o zamanlarda o kötü karakterlerin Spider-Man'li bir evrende olacağını biliyorduk.

Şimdi, bize kötü adamların savaşacağı kimse yokken kötü adamların filmi yapacağınızı söylüyorsunuz. Üstelik, Morbius?

Bırakın Morbius'u Marvel'a da Blade & Spider-Man takım olduklarında beraber savaşsınlar adama karşı. Tek başına Morbius bir anlam mı ifade ediyor. 

Zaten Venom filmi gelecek, bırakın Kraven'ı şunu bunu Venomverse yapın en iyisi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zaten Venom filmi gelecek, bırakın Kraven'ı şunu bunu Venomverse yapın en iyisi. Morbius filmi nedir gerçekten? O kadar parayı harcamayın şöyle şeylere. 

Kendi başına filmi hak eden zaten beş altı tane Spider-Man kötü adamı var onlardan biri Venom çünkü Venom aslında Anti-Hero. O yüzden Venom filmi yapılabilir ama Dracula filmi gibi gidip de Morbius çekmeyin. 

Bak Sony, seni severim. Playstation en sevdiğim konsoldur dört jenarasyondur; yaptığın Spider-Man filmlerini seve seve izledim, oyunlarını oynadım, Uncharted, God of War ve Sly Cooper oyun serilerine fazladan bir sempatim vardır, televizyonlarınız, DVD oynatıcılarınız, Blu-Ray teknolojiniz ve telefonlarınız da güzel ama böyle kararlar almayın işte...

Nasıl yani şimdi Venom'un yazılardan sonraki sahnesinde Morbius gelecek de Morbius'un filminde ikisi kapışacak mı? Sırf elinizde imkan var diye sapıtmayın. Ya da hakları Marvel'a kaptırmamak için şöyle böyle kıvranmayın. Spider-Man gibi diğer karakterleri de ortak kullanıma açın da Tom Holland biraz vampir dövsün, akıllansın aklı başına gelsin.

Hicvi bir kenara bırakırsak;

Spider-Man'siz Spider-Man evrenine tamam biri olarak bile bu habere böyle bir tepki gösterdim. Evet, Spider-Man olmadan böyle bir şey yapılabilir. En çok kötü adam kütüphanesine sahip karakterlerden biri çünkü. Ama onca kötü adam varken, onca güzel karakter varken Morbius'u kullanmasınlar.

Madem Venom filmi çekiyorlar, bence symbiotlara yüklenmeliler. Venom'u Spider-Man gibi konumlandırırlarsa evrenin yürüyebileceğini düşünüyorum. Ama evreni Venom'un haricinde Morbius ile sürdürmeyi düşünüyorlarsa işte orası sıkıntı. 

Aslında, bir yandan da Sony'nin bu kötü karakterleri Marvel'a vermesine de tamamen tamam olamıyorum. Çünkü şu an Marvel'ın tahminen önündeki on filmi belli. O filmlerdeki Spider-Man'de belli. Spider-Man'in derin hikayelerine hiçbir zaman giriş yapamayacaklar.

Yani Spider-Island veya Clone Saga gibi olaylara MCU'da tanık olmamız için yılların yılları götürmesi gerek ki, o zaman bile tam olarak muhtemel olmaz. 

Keşke Amazing bitmeseydi de Tom Hardy'li Venom'ı, Morbius'u, Kraven'ı vesaire Andrew ile görseydik. Ama işte o zamanda vizyonda iki farklı Spider-Man olması insanların aklını karıştıracaktı. 

Belki toplumların aynı karakterin iki farklı versiyonunu ayırt edebileceğini şirketlere anlatsak bu isteğim gerçek olabilir. 

--------------------------------

Bu bölümden bu kadar. Sizin Morbius filmi ile alakalı görüşleriniz nasıl? Yorumlarınızı yazarsanız çok mutlu olurum. Şimdilik görüşmek üzere, hoşça kalın!

Marvel MucizedirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin