Merhaba arkadaşlar! Bir Spider-Man animasyon fragmanı yorumlamasıyla beraber sizlerleyiz. Açıkçası fragmanın çıkacağını bilmiyordum ve ansızın görmek güzel bir sürpriz oldu benim için. Belki size garip gelecektir ama doğrudur ki, ben bu animasyonu Far From Home'dan daha çok bekliyorum. Neden diyecek olursanız, Spider-Verse eventini çok sevdiğim için, sevdiğim bir konunun animasyona yedirilecek olması beni daha çok heyecanlandırıyor.
Fragman hakkında konuşabileceğim çok bir şey yok. Zaten animasyonun çıkmasına yakın bir süre kaldı. Bu yıl başında sevgili animasyonumuz bizlerle beraber olacak. Peki, bu fragmanda beni heyecanlandıran şeyler neydi?
Öncelikle, fragmanın Peter Parker ile başlaması ve Tobey'in serisinden iki sahneyi görmemiz beni şaşırttı. İçimden bir ses, bu Peter'ın bir şekilde Sam Raimi üçlemesindeki Peter'ın artık iyice yaşlanmış hali olabileceğini gösteriyor. Zaten onları da Sony yapmıştı, o yüzden neden olmasın diyorum. Film içinde buna dair bir detay görmeyiz belki ama çeşitli easter eggler ile bizi mutlu etmeleri oldukça mümkün görünüyor.
Bu fragman ile birlikte konu biraz daha aydınlandı gibi. Her ne kadar konu ne kadar derin olabilir ki bir animasyonda, diye soracak olursanız da, bence bir evrene giriş olduğu için önemli derim. Kenara yazmanıza gerek var mı bilmem ama konu bence şöyle.
Kingpin veya başka bir şişko kel bir mafya patronunun yürüttüğü bir deney kaza ile sonuçlanacak, Miles Peter ile karşılaşacak ve böylelikle iki Spider-Man karşılaşmış olacak. Miles'ı örümcek ne zaman ısırır veya örümcek ısırır mı bilemiyorum.
Sonra ormanda ağ atmalar, Gwen ile tanışmalar ve Green Goblin benzeri yaratığı durdurmak için bir takım toplama serüveni. Eğer takımı toplamazlarsa Green Goblin benzeri olan yaratık Miles'ın evrenini silecek...
En azından ben öyle anladım. Miles'ın evreninin kaderini bizim takım belirleyecek gibi duruyor. Takım konusuna da gelince, şu ana kadar Peter, Miles, Gwen, Anime kız, Spider-Ham ve Spider-Noir olacak gibi. Sonlara doğru 2099, symbiote, house of m veya scarlet Spider görür müyüz bilmiyorum. Ancak en son sahnede veya after creditse en azından birkaç Spider karakter daha görmeliyiz. Etkileyici bir son olacağından eminim.
Spider-Man Noir'i çok seven biri olarak bu animasyonda onu görecek olmak beni aşırı sevindirdi. Her ne kadar yalnızca bir cümle duymuş olsam da seslendirmesi pek olmamış gibi. Fazla kaba bir sesi var. Benim aklımdaki Noir Spider-Man, yine her zamanki gibi bir Peter sesiydi. Gerçi Noir'a da Peter diyecekler mi o da söz konusu.
Çünkü fark ettiyseniz, şu anki kadroda herkes farklı bir karakter. Noir hariç aynı karakterin bir diğer versiyonu yok, bambaşka karakterler hepsi. Mesela Noir'da Peter olursa iki Peter'ın olması üstünden espri yaparlar mı yoksa Noir'i başka bir karaktere mi çevirirler bilmiyorum.
Dikkat ettiyseniz Miles'ın tipi, kostümü ve ailesi çizgi romanlardan çok daha farklı. Hatırladığım kadarıyla babası polis değildi. Gwen'den alıp bu özelliği Miles'a vermişler gibi bir durum olmuş.
-----------------------------------
Siz fragman hakkında ne düşünüyorsunuz? Hangi kısımlarında heyecanlandınız? Filmi ne kadar bekliyorsunuz, heyecanlı mısınız? Yorumlara yazarsanız çok sevinirim. Şimdilik benden bu kadar, görüşmek üzere. Hoşça kalın.
"Seni farklı yapan, Spider-Man yapandır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mucizedir
DiversosMarvel Mucizedir, hayatımızın bir döneminde tanıştığımız ve kalbimizi açtığımız. Marvel Mucizedir, anlatılacak onlarca hikayeyi barındıran geniş diyarları ve dünyaları kapsayan kocaman evrenler topluluğu. Marvel Mucizedir, her birinde kendim...