Gerçekten Sony, gerçekten mi?
Zehirli Öfke nedir? Zehirli, Öfke.
Venom, zaten zehir. Nasıl zehirli olsun. Öfkeli Zehir'e daha az öfkeli bir zehir olabilirdim ama Zehirli Öfke olmamış Sony. Umarım afişte böyle yazmaz, sadece internette bu ad ile anılır. Afişi böyle görmek istemiyorum.
Neyse, fragmana geçelim efendim. Bildiğiniz gibi Venom filminin fragmanı geldi. İzledik. Peki memnun kaldık mı?
Yani, bir çok şeyi -hatta her şeyi- sakladıkları için -bu fragmanı yayınlamalarına rağmen- ne diyebilirim bilmiyorum. Bütün süper kahraman filmleri camiasında içeriği bu kadar bir şey anlatmayan bir fragman daha izlemedim. Biz fragmandan ne anladık?
Bir kaza var, Eddie Brock zor durumda, Eddie Brock motor ile kaçıyor. Sarışın bir kızdan ayrılmış - sanırım-. Simbiyotu bir tüpte saklıyorlar. Saklanılan mekan ile Eddie'nin ultrasondan hallice makineye sokulduğu mekana bakarsak muhtemelen orada Eddie Brock'a simbiyotu enjekte edecekler.
Anladığım başka detaylar ise Eddie'nin sondaki delirmesinden filmin nasıl bir şey olabileceği. Muhtemelen Eddie karakterini halden hale girerken göreceğiz. Bu, iyi yapılırsa mükemmel bir deneyim olabilir. Simbiyotun insanın üstünde yaratacağı psikolojik etkiyi iyi hissetmeliyiz. Zaten Venom ile iki saati anca böyle doldurursun.
Eddie'nin delirdiği sekansa boynundan yukarıya simbiyot çıkıyor gibi gördüm de, tekrar izlediğim de öyle bir şey olmadığını anladım. Bilinç altım benimle oyun oynuyor, Venom'u görmek için.
Arkadaki anlatıcı ses, "Şeytanlar," dediği vakit Venom'un o meşhur kükremesini duyacağız ve Venom'un ekrana atladığını göreceğiz sandım.
Halbuki o beyaz gözler çıktıktan sonra, bir anda ağız oluşsa, ağız yılan ağzı gibi sonuna kadar açılıp kamerayı yutsa ve kamera yaratığın boğazına girdikten sonra ekranda Venom yazsa ne kadar mükemmel olurdu. Belki belli bir kitleyi yerinden zıplatabilirdin dahi.
Ancak sevgili Sony başka bir yol tercih etmiş. Olsun, buna da şükür. Film ile yapılan afişlerden, reklamlardan doğru bir yolda olduklarını düşünüyorum. Belki bu Teaser'da pek bir şey göremedik Trailer gerince Venom'u en azından bir-iki saniyeliğine görebileceğiz. Tabi gördüğümüz an, internet ikiye bölünecek.
Bir taraf bağrına basacak iken bir taraf yerden yere vuracak.
İnanıyorum ki Spider-Man üçteki o Çöpenom ile kıyaslayan da olacak.
İnsan sesiyle konuşan Venom mu olur? Venom dediğin en az iki seslidir, kalındır sesi. Kükremesi vardır, dişleri çarpıktır. Dili uzundur, gözleri görünmez. Bir gorilden farksızdır vücudu.
Ben güzel bir film izleyeceğimizi düşünüyorum hala. Beklediğim gibi bir Teaser çıkmamış da olsa ümidimi korumaya devam ediyorum. Tom Hardy müthiş oynayacaktır, karakteri omuzlanıp taşıyacaktır. Ona karşı güvenim sonsuz.
Benim derdim yan karakterler, filmde Venom haricinde hatrı sayılır kim var? Baş düşman kim olacak bu filmde. Tarihte yapılan ilk Villian filmi evet ama burada Venom villian olmayacaktır. Onun da kapışacağı bir baş düşman olmalı.
Burada bir soru soracağım. Venom'un versiyonlarından bahsettiğim, orijinini anlattığım ve bu film yapılırken etkilenilmiş olabilecek hikayelerden bahsedebileceğim bir bölüm ister misiniz?
Bu fragmanı izledikten sonra aklıma geldi bir detay. Deadpool'da olan şey burada da olacak. Hayatında Venom'dan bir haber olan adamlar gelip burada bizi yerimizden edip bizi bir şey bilmediğimiz konusunda yargılamaya çalışacak.
Ben üç yaşında, gece yarısı tuvaletten yatağa dönecek iken karanlıkta Venom olabilir diye banyo ışığını kapattıktan sonra yatağıma koşarak gidip yorgan altına saklandığım bir çocukluk geçirdim. Ayağımı yorganın dışına uzatmamak, karanlıkta yalnız kalamamam gibi sebeplerin sorumlusu Venom'du ben çocuk iken.
Şimdi bu sorunları aştım çok şükür de, Venom hala geçmişteki kabuslarımın bir parçası olarak beynimde yaşamaya devam ediyor.
Bir karakterden bu kadar korkarken korktuğum kadar da havalı buluyordum aynı zamanda.
Ve aynı zamanda, Spider-Man'i, Venom ile yumruk yumruğa kavgaya girebilecek kadar cesur olduğu için seviyordum, sayıyordum ve saygı duyuyordum.
Fragmandan pek bir şey çıkmadığı için hakkında uzun uzun yazmadım. Yeni fragmanlarda üstüne daha detaylı konuşacağım. Şimdilik, filmin çekileceğini ilk duyduğumda içimde oluşan heyecanı koruyorum, film çıkana kadar da korumaya gayret edeceğim.
Yalnız, dilerdim şimdi bu Venom ve Black Cat filmleri Amazing Spider-Man ile aynı evrende geçsin. En azından Sony kendi Spider-Verse'ünü kursaydı filmleri ile. Onların da bir Aranea'sını görebilseydik.
Tom Holland Spider-Man'i, Venom ile karşılaşınca korkudan kostümüne idrar filtresi taktırmak zorunda kalır. Üstelik Venom'un içinde Eddie Brock varsa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mucizedir
NezařaditelnéMarvel Mucizedir, hayatımızın bir döneminde tanıştığımız ve kalbimizi açtığımız. Marvel Mucizedir, anlatılacak onlarca hikayeyi barındıran geniş diyarları ve dünyaları kapsayan kocaman evrenler topluluğu. Marvel Mucizedir, her birinde kendim...