Geçen gün Captain America'ya yaptığım listeyi şimdi de Spider-Man için yapıyorum. Bir çok farklı seriye sahip olan kahramanımızın bir çok kostümü oldu. Bunların bazıları iyi veya kötüydü. Herkes kendince iyisini veya kötüsünü seçti zihninin içinde.
Ben de kendi fikirlerimi belirtmek istiyorum. Bütün kostümleri yazmak istedim, içlerinde prototip kostümleri de dahil. Toplamda yedi kostüm çıkarabildim ancak. Bakalım bu yedi kostüm arasında en sevdiğim hangisi.
7-Homecoming Kostümü
Zırhın fazlasıyla teknolojik olması, filme ve evrene uyumlu olsa da ben uyum sağlayamadım. Filmin sonundaki zırhı anlayabiliyorum ama bu kostüme bu kadar teknolojik donanım, aklıma uyduramıyorum.
6-Amazing Spider-Man Prototip Kostüm
5-Spider-Man Trilogy Güreş Kostümü
4-Homecoming Prototip kostümü
Scarlet Spider kostümüne benziyor, bu yüzden sevdim. Keşke bütün film boyunca böyle görseydik.
3-Amazing Spider-Man İkinci Kostüm
Düşünüldüğü zaman, sadece kağıt çiziminde görsem gerçekten beğenirim. Ancak filmin kurduğu evrene pek uyumlu olarak göremedim. Elbet seven sevmiştir ama ben sevemedim.
2-Amazing Spider-Man İlk Kostüm
Filmin tonuna fazlasıyla uyan bir kostümdü. Keşke ikinci filmde de bu kostümü görseydik.
1-Spider-Man Trilogy Kostümü
Spider-Man deyince aklıma hemen bu kostüm geliyor. Çünkü ağların dışarıda olması, gözlerim keskinliği, Örümcek'in şekli, gerçekten çok beğendiğim bir kostüm.
---------------------------------
Sizin en sevdiğiniz Spider-Man kostümü hangisi? Yorumları yazmayı unutmayın. Sizin en sevdiğiniz kostüm sıralamasını duymak için sabırsızlanıyorum.
Bu arada profile yazdım ama buradan da duyurmak istiyorum. Bir Whatsapp grubu açtım. Gelmek isterseniz özel mesaj kutuma yazmanızı beklerim. Şimdilik benden bu kadar, sonraki bölümlerde görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın, hoşça kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mucizedir
SonstigesMarvel Mucizedir, hayatımızın bir döneminde tanıştığımız ve kalbimizi açtığımız. Marvel Mucizedir, anlatılacak onlarca hikayeyi barındıran geniş diyarları ve dünyaları kapsayan kocaman evrenler topluluğu. Marvel Mucizedir, her birinde kendim...