Biliyorsunuz, Civil War'da Peter'ın bir anda belirmesi ve "Selam bende buradayım!" demesinden sonra Peter'ın var olan ünü daha bir arttı gibi. En azından Wattpad tarafında ben öyle hissettim. Peter kurguları, daha önce Fandom dışı insanlar tarafından eski filmlere ve animasyona karşı olan aşırı sevgilerinden dolayı ilk yazarlık deneyimlerine imza atılmış kurgulardan oluşuyordu. Bir kaç tane istisna haricinde Ahali içerisinde Peter kurgusu yazan yoktu.
Bu gün burada Civil War'ın az öncesi, o sırada ve ondan sonra çıkmış olan Peter kurgularından bir kaç tanesini göstermek istedim. Henüz hepsine detaylı bir şekilde bakış atmadım, kabalarını inceleyerek üstlerinden geçtim sayılır.
Bu da ne demek? Yakın zamanda Peter kurgularının yorumlamaları geliyor.
Peter kurgusu mu yorumlayacaksın?
Evet, önceki kitaplarda yaptığımı pek hatırlamıyorum. Ama dediğim gibi, çoğu fandom dışıydı.
Harika! Heyecanla bekleyeceğim!
Heyecanla bekleyeceğine sende yazabilirsin Mucize, sonuçta sende bu kitapta bir yazarsın.
Doğru...Evet! BENDE YAZACAĞIM!!!
RADYOAKTİF, TELEVİZYONPASİF malumatfurus
Radioactive, bu bölümde göstereceğim kurgular arasında en çok okuduğum bu olsa gerek. Şahsen kapağı görüp "Bu neymiş la" deyip baktığım bir kurgu oldu. Acilen yeni bölüm atılması gereken kurgulardan biri. Bakmanız önemle rica olunur.
BULUŞAKMI? Queen_MarvelHeros
Şahsen buna da kapağından dolayı baktım. "Aa Hailee ve Spider-Man bir arada mı?" deyip giriş yaptım ve uzaktan bakınca hiç fena gözükmüyordu. Açıklaması da oldukça merak uyandırıcı olduğunu düşünüyorum ve bu yazardan da yeni bölüm rica ediyorum.
UNUTULUNCA CAN YAKIYOR MadameGracious
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mucizedir
Ngẫu nhiênMarvel Mucizedir, hayatımızın bir döneminde tanıştığımız ve kalbimizi açtığımız. Marvel Mucizedir, anlatılacak onlarca hikayeyi barındıran geniş diyarları ve dünyaları kapsayan kocaman evrenler topluluğu. Marvel Mucizedir, her birinde kendim...