Normalde bu gün konuşmak istemiyordum. Ancak özelden gelen istekler ve de Whatsapp da yazılanlar doğrultusunda konuşma kararı aldım. Evet, sonunda Dünya'nın beklediği gün geldi ve Infinity War'ın fragmanı çıktı.
Hemen genel düşüncemi paylaşayım, sonra onu açıklamaya geçelim.
Fragmana heyecanlandım demek yalancı yapar beni, o yüzden doğruyu söylemem gerekli. Heyecanlanamadım. Heyecanlanmak istedim, çok istedim. Ancak olmadı. İnsanlar o kadar heyecanlı ki, benim ki geride kaldı, yok oldu.
Üstelik, fragmanda olan şeyler zaten gördüğümüz şeylerdi. Bu hem iyi hem kötü bir şey. Bu çelişkiden kurtulmanın tek yolu ise fragmanı yokmuş gibi saymak. Bana kalsa ben film çıkana kadar sadece otuz saniyelik görüntüler ile idare etmeye razıyım. Ama Marvel'ın sanki hiç izleyicisi yokmuş gibi üç adam daha fazla toplaması için reklam yapması lazım. O yüzden elbette fragman koyacaklar önümüze.
Bu fragmanda belki yalnızca önceden bildiklerimiz çıkmış olsa da, bu fırtınanın başlangıcı. Şimdi fragmanlar, tv-spotlar, kamera arkaları, röportajlar, posterler, resimler, klipler gelecek. Yine filmi tamamen izleyeceğiz.
Spider-Man'in tüylerinin diken diken olması, Thor'un Gardiyanlar ile karşılaşması, Wanda ve Vision'ın ilişkisi, Steve'in çıkışı vesaire bunların hepsi ya set resimlerinden ya da fragmanı Comic-Con'da izleyenlerin söyledikleri ile aynı. O yüzden ben bu fragmanı aylar önce izlediğimi var sayıyorum ve yeni bir şey izlediğimi kabul etmiyorum.
Gördüğüm tek yeni şey... sanırım yok. Savaş sahnesini zaten Sebastian Stan'ın dediklerinden biliyorduk. Thanos'un gelişini Comic Con yazılarından biliyorduk. Wanda ve Vision zaten sızmıştı. Tony ve Strange'in görüntüleri de yayınlanmıştı. O yüzden fragman çıkmamış gibi düşünüp mutlu hayatıma mutlu olarak devam etme taraftarıyım.
Bu fragmanda da, her Marvel filmi fragmanında olduğu gibi bazı efektler kötüydü. Elbette filme kadar düzelecektir. Spider-Man bu konuda canlı bir örnek olabilir. Ancak Thanos gerçekten kötüydü. Kalitesi kötü kötü karakter. Dört "K"
En azından biliyorum ki Marvel filme kadar halledecektir onu. Gerçi Russo kardeşler Civil War'da filme kadar bazı efektleri düzeltememişti ama olsun. Yine de yaparlar. Yaparlar değil mi?
Onun haricinde henüz çok görmedik ama Thor bana çok ciddi geldi fragmanda. Kendi filminde bu kadar laylaylom iken başka bir filmde bu kadar karanlık olmak karakter açısından biraz ters kalıyor. Fakat üst taraftan baktığımız zaman böyle olması gerektiğinin farkındayım.
Ragnarok Thor'u, Guardians'ı görünce işten arkadaşları sanabilirdi sonuçta.
Başka ne hakkında konuşabilirim bilmiyorum. Fragmanda Nick Fury'i duymak güzel. MCU'nun en sevdiğim adamını görmeyeli uzun bir zaman olmuştu. Umarım filmde de yeterince görebiliriz onu. Sonuçta evreni kuran teknik olarak o, o yüzden evrenin en tepe noktasını konu alacak filmde de onu görmemiz gerekli.
Hazır Fury demişken, Spider-Man'in yeni kostümü Homecoming de meh duruyordu da, fragman da HD şekilde gördükten sonra bütün zevkim ve şevkim gitti. Ben Spider-Man'in Marvel'a geçtiği haberini görünce böyle şeyler ummamıştım.
Umarım Thanos o kıyafeti parçalar. Tıpkı Tony'e vurduğu gibi. Bu arada fragmanda en sevdiğim kısım orası oldu. Comic Con'da da üç pikselde gördüğümde sevinmiştim. Şimdi gördüm ve yine sevindim.
Clint görmedik, nerelerde merak konusu. Umarım görmeyiz de, filmin saklamak için bir şeylere ihtiyacı var. Civil War'da olduğu gibi hiçbir şey görmediniz yalanına kaçmasınlar sonra.
Şahsen ben bu filmin kötü sonla bitmesi gerektiği taraftarıyım. Olabilecek en kötü şeyler yaşansın. Gerçi on üç yaş filmi olduğu için en kötü ne olur bilmem ama olabileceğinin en kötüsü olmalı. Karakterlerinin anası bellenmeli ve film o noktada bitmeli. Aksi takdirde bildiğimiz ilk iki Avengers filminin şaşalı kopyası olacak.
Daha fazla yazmayacağım. Kendim için bu fragmana gözüm kapalı yaklaşacağım. İkinci fragman çıktığında da kendim izlemeyeceğim, fragmanlara bakacağım.
Çünkü bu film, en çok beklediğim şeydi. Film yaklaştıkça da beklediklerimin olmayacağının farkına vardığım için bu durumlardayım. Bunları zaten anlattım. Yine deşmeye gerek yok.
--------------------------------
Siz fragmanı nasıl buldunuz? Düşüncelerinizi çok merak ediyorum. Ben fazla konuşmamayı tercih ettim. Aksi takdirde vuracaksınız bana. Neyse, şimdilik görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın, hoşça kalın
Bir Whatsapp grubu açmayı planlıyorum, ilgilenenler mesaj atabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mucizedir
RandomMarvel Mucizedir, hayatımızın bir döneminde tanıştığımız ve kalbimizi açtığımız. Marvel Mucizedir, anlatılacak onlarca hikayeyi barındıran geniş diyarları ve dünyaları kapsayan kocaman evrenler topluluğu. Marvel Mucizedir, her birinde kendim...