Bugün size inanılmaz gerçeklerle geldim. İnternette çizgi roman .com sitesinde aslını görebileceğiniz bir yazıyı kendi yorumlarım ile size aktaracağım. Avengers'ın yeni çıkacak ve İnfinity War'ın ardından sabır gerektiren bir sürece yeniden sokan film hakkında bilmeniz gereken temel şeyler den bahsedeceğim. Hazırsanız, başlayalım.
3 Mayıs 2019'da vizyona girecek olan filmin yönetmenleri elbette Joe & Anthony Russo biraderler. Yazar koltuğunda ise Christopher Markus ve Stephen McFeely oturmakta.
Uzun zamandır MCU'un içinde barınan ve birçok filmi bize son haliyle sunan Russo biraderler yine yönetmen koltuğunda. Onlardan en az bir İnfinity War başarısı bekliyoruz. Hadi bakalım.
Filmin gelecekteki tanıtım sürecinde yalnızca Thanos'un gazabından kurtulabilenler yer alacak. Yani toz olanların durumunun vizyon tarihine kadar gizli kalması umuluyor.
Bence mantıklı bir hamle. Gözüktükleri takdirde büyük spoiler olacaktır. Dönecekleri elbette belli ama film içerisindeki karakterler için hala muallakta olan bir dava bu.
Marvel çatısı altında çalışan görüntü yönetmenlerinden Trent Opaloch, yapımın adının Avengers: End Game olacağını yanlışlıkla sızdırdı. Fakat resmi bir açıklama gelmediğinden henüz bu isim kesin değil.
Pek doğru bir hamle olmayabilir bu. Çünkü yeni Avengers filmleri gelecek, bunu biliyoruz. Şimdi End Game derlerse millet yeni bir filmin bir daha gelmeyeceğini düşünebilir.
Avengers 4'ün bir noktada zaman yolculuğu barındıracağı kesinleşti. Ant-Man and The Wasp'taki referansa bakılırsa bu yolculuğun baş kahramanı Scott Lang olacak.
İnfinity War'da göremedik kendisini, umarım dördüncü film ile bu açığı kapatır.
Thanos'un sonsuzluk eldivenini bir süre kullanmayacağı için zırh giymeye devam edeceği biliniyor.
Güzel olur, bu filmde zırhlı halini pek göremedik. Zırhı direkt çizgi romanlardan birebir aldıkları için seyir keyfi oldukça yüksek bir tasarım harikası kendisi.
Avengers 4 evrenin kaderini sonsuza dek değiştirecek çünkü etkilerinin gelecek 20 filmde hissedileceği belirtilmiş.
Vay, bu oldukça iddialı bir söylem. Bunu neye yormamız gerektiğini tam olarak bilemedim. Sizce?
Filmin, Avengers: Infinity War'ın birkaç yıl sonrasında geçmesi planlanıyor (Kesin değil.) Bu sayede şıklatmanın yeryüzündeki etkilerini detaylı bir şekilde görebileceğiz. Aynı zamanda karakterlerdeki gelişimler bu zaman sıçramasını açıklıyor.
Eğer geçen sürede karakterlerin neler yaptıklarını bize inandırıcı şekilde anlatırsalar sorun olmaz.
Yönetmenlerimiz filmin 3 saatten fazla olabileceğini belirttiler.
Pek sanmam.
Alan Silvestri filmin bestelerini yapmak için geri dönecek. Kendisini Captain America: The First Avenger, Avengers ve Avengers: Infinity War'daki besteleri ile tanıyoruz.
Buna bir yorum yapabileceğimi düşünmüyorum.
Yapım selefi olan Avengers: Infinity War ile peşpeşe çekildi ve post prodüksiyon aşamasına büyük bir zaman bırakıldı. Bütçe açıklanmasa da Infinity War'dan fazla olduğu biliniyor.
İnfinity War'dan fazla bütçe ne demek, küçük ülkelerin bir yıllık giderine bedel mi yapıyorsunuz bir filmi. Keşke neye ne kadar harcandığını bilebilseydik.
2020'den önce hiçbir X-Men ve Fantastic Four karakteri MCU dahiline giremeyeceğinden Avengers 4 de hiçbir Fox karakterini bünyesine katmayacak.
Daha iyi olur. X-Men ve Avengers karşılaşması için daha çok erken.
Uzun bir süre önce Zoe Saldana filmin adının "Avengers: Infinity Gauntlet" olacağını açıklamıştı. Ki bu isim çizgi romanın içeriği dolayısıyla çok mantıklıydı. Fakat James Gunn bunu yalanladı.
Keşke öyle olsaydı aslında. İnfinity War'dan sonra güzel olurdu, çizgi romanlarla da paralel giderlerdi. Belki de ters köşe yapmak için yalanlamışlardı. Hala bu olasılığa tutunmak istiyorum.
Hiçbir Netflix karakterinin (Daredevil, Luke Cage, Jessica Jones, Punisher vs.) filmde bulunmayacağı kesinleşti.
Zaten onları takan var mı bu filmleri seven büyük kitlenin genelinde? Mahcup mahcup New York metrosunun köşesinde oturmuşlar kendilerini sevecek koca yürekli Marvel severler arıyorlar ama bulmak konusunda pek de başarılı olamıyorlar.
Avengers 4 aynı zamanda Robert Downey JR'ın sözleşmesindeki son Marvel yapımı. Yani Tony Stark'ın filmde ölmesi muhtemel.
İyi bir ölümü hak ediyor. Yanlış anlamayın, Logan'daki gibi, külliyata ve karaktere saygı açısından ağır ve oturaklı anlamında iyi bir ölümü hak ediyor.
Aaron Taylor-Johnson'ın karakteri Quicksilver'ın sette görüldüğü iddia edildi. Zaman yolculuğunun bir parçası olabileceği düşünülüyor.
Eğer Wanda delirirse ve kardeşini yeniden yaratırsa neden olmasın? Çizgi romanlarda gerçekliği büküp yeni bir evren yaratıyordu, filmde de Pietro'u getirtebilir ya da deliliğinin belirtisi olarak Pietro'nun yanılsamasını görebilir.
---------------------------------------
Siz buradaki yazılar hakkında ne düşünüyorsunuz? Film hakkında burada yazmayıp da sizin bildiğiniz neler var? Şimdilik kendinize iyi bakın. Hoşça kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mucizedir
RandomMarvel Mucizedir, hayatımızın bir döneminde tanıştığımız ve kalbimizi açtığımız. Marvel Mucizedir, anlatılacak onlarca hikayeyi barındıran geniş diyarları ve dünyaları kapsayan kocaman evrenler topluluğu. Marvel Mucizedir, her birinde kendim...