Agents Of Shield 4x16/4x17 | Marvel Dizileri Mucizedir

2.6K 47 19
                                    

Ön Not: Önceki Marvel Ahali isimli kitapta, "Dizi yorumlaması, Film yorumlaması, çizgi roman yorumlaması," gibi bölüm adları burada, "Marvel Dizileri Mucizedir, Marvel Filmleri Mucizedir, Marvel Çizgi Romanları Mucizedir," olarak değiştirildi. Şimdiden haberiniz olsun. Diğer bölümlerin değişen adları da gelecek bölümlere kalsın. 

Selamlar! 

Hoş geldiniz Marvel'ın Mucize olduğunu düşünen berceste dostlarım. Güneşin açmasıyla Ahalimizin içi bir neşeyle doldu taştı. Hepimiz sevinç dolu ve içimiz içimize sığmayan bir haldeyiz.

Ancak bunun güneşle alakası yok. İçimiz içimize sığmıyor ancak olayın güneş ile bir alakası yok.

Olay tamamen...

AGENTS OF SHİELD'IN MÜKEMMEL BÖLÜMLERİ GERİ GELDİĞİ İÇİN!

AGENTS OF SHİELD'IN MÜKEMMEL BÖLÜMLERİ GERİ GELDİĞİ İÇİN!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet. İki bölüm izledim arka arkaya ve çok sevdiğimi itiraf etmeliyim. Son bölümleri yorumlamıyordum çünkü sanki eski mükemmeliği kalmamış gibiydi dizinin. Bundan dolayı da bir yorum belirtmek istemeyip daha güzel hale gelmesini bekliyordum.

Şimdide MCU'ya bir Matrix sokarak dizinin havasını toptan başka bir atmosfere soktular ve başka bir dünyada bulduk kendimizi.

Dizinin havasının değiştiği görüntüden bile belli oluyordu. Daha soğuk renkler ve daha bir gamması arttırılmış gibiydi çekimler. Dünya da aynı şekilde o soğukluğu, o heyecandan ve maceradan uzak, düzen kölesi olmuş dünya olduğunu iyi bir şekilde hissettirdi.

On altıncı bölümde duştan çıkan Daisy, yatağındaki şahsı dürtüyor ve bam!

Brett Dalton geri dönmüş! Aman Tanrım! Daha önceden biliyor olsam da görünce adamı sevinmedim değil. 

Kendisi dizinin en iyi oyuncularından biriydi sonuçta

Daisy'de refleks olarak alıştığı için hemen elini uzatıyor güç kullanmak için ama o da ne? Güçleri yok! Bizim Daisy o Framework dünyasında güçsüz kalmış bir halde. Daha ilk dakikadan Ward, onu özlediğimizi hissettiriyor.

O olmadan on beş bölüm geçti. İnsan özlüyor sonuçta en sevdiği karakterlerden birini. 

İkisinin konuşması sonucu olaylar gelişiyor ve Dünya'yı gittikçe daha iyi tanıyoruz falan. Böyle gidiyor on altıncı bölüm.

Beni çeken şey, alternatif bir gelecek fakat tam zıttı olmasıydı. Shield ve Hydra yer değiştirmiş bir durumda resmen. Ancak kontrol Hydra'da olunca Dünya tabi ki sıkı bir yönetim altında ve İnhuman'lar çizgi romanlardaki X-Men rolünü üstlenmiş, ayrı bir ırk olarak dışlanma durumunda.

Açıkçası bu, Rusların peşinden gitmekten daha çok ilgimi çekti ve kafamı ekran başından bir dakika bile çevirmedim. Özellikle Jemma'nın mezardan çıkması, ve Fitz'i ilk gördüğümüz hali.

Marvel MucizedirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin