Inhumans 1x1-1x2 | Marvel Dizileri Mucizedir

114 10 15
                                    

Merhaba arkadaşlar. Buraya bir dizi yorumlaması için geldim. Bu dizi bizim yaklaşık altı ile yedi ay öncesinde haberdar olduğumuz Inhumans dizisi. Farkında değilseniz hatırlatmak isterim. Inhumans aslında 2020 yılında bir film olarak karşımıza çıkacaktı. Beyaz perdeye gelecek olan filmin kaderi ise fazla sallantılı oldu.

Bu sallantılı kaderin sonucunda ise film iptal oldu ve takvimden kaldırıldı. Hayran üzüldü tabi doğal olarak. Black Bolt'u ve Royal Family'nin kalan üyelerini beyaz perdede göremeyecek olmak fazlasıyla üzücü bir haberdi.

Çok geçmeden Inhumans'ın iptal olmadığı, diziye çevrildiği haberi geldi. Hatta bu kadarı yetmezmiş gibi IMAX ile yapılan anlaşma sonucu dizinin IMAX kameraları ile çekildiğini ve ilk iki bölümünün sinemelardaki IMAX salonlarında yayınlanacağını öğrendik.

Herkes tabi ki coşku ile karşıladı bu haberi. Inhumans kaybolmamıştı, sadece filmden diziye küçülmüştü. Çoğu kişi coşkulu olsa da, film olmasını dileyen hatırı sayılır bir kitle vardı. Argümanları da Royal Family'nin dizi bütçesi ile yansıtlamayacağı, dizinin kötü olacağı yöndeydi.

O argümanlara sahip insanlar kimlerdi, gösterin bana gidip ellerinden öpeceğim. Bir insan bu kadar haklı çıkabilir mi? Kahin diye kenara koyup Tony Stark'ın sinemada ne zaman öleceğini soracağım onlara. 

Bu ne haklılıktır. Bu ne geleceği görmektir. 

Spoiler vermeden söyleyeyim, dizi hiç hoş değil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Spoiler vermeden söyleyeyim, dizi hiç hoş değil. Adı Inhumans olmasa daha çok gömülürdü evet ancak adı Inhumans olduğu için ayrıcana da gömmek gerekli. Çünkü koskoca Royal Family bu kadar da kötü yansıtılmaz arkadaş. 

Posterlerden benim içim parçalanmaya başlamıştı. Çünkü Black Bolt'un maske takmayışı, Triton'ın ucuzluğu, Medusa'nın çirkinliği dizi için kötü haberlerdi. 

Evet Triton ucuz, evet Medusa her açıdan her şekilde Medusa değil ve Black Bolt da karaktere bir ihanet. 

Karakterlerin hakkı yeniyor, üstüne basıp çiğneniyor. Koskoca kral ve koskoca kraliçe ne hallere düşüyor izlerken içim acıdı, içim kavrulmuş tuzlu fıstık oldu. Yeter artık dedim dizi vurmadı. Bindi üstümüze vurdu kırbacı da vurdu kırbacı. 

Öncelikle Inhumans hakkında bir fikriniz yoksa, diziyi izleyince de bir kaç şey haricinde çok şey öğrenemeyeceksiniz. Çünkü dizi herkesin Inhumans'lara ve karakterlere hakim olarak gelmiş olmasını bekliyor. Neden bunlar Ay'da? Kral neden konuşmuyor gibi soruların net bir cevabı yok. 

Karakterler hakkı yeniyor derken ise kast ettiğim oyunculukların yavanlığı ve de karakterlerin büyük oranla güçsüzleştirilmiş olması. 

Kurgu fazla temelsiz. Pat diye bir şeyler gelişiyor ve fragmanları izleyerek kafanızda kurmayı başardığınız şekilde gelişiyor. Yani fragman ile aslında ilk iki bölümü naklen vermişler bize. Bu yüzden izlerken şaşırdığım bir kısım bile olmadı.

Marvel MucizedirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin