Spider Man: Homecoming | Marvel Filmleri Mucizedir [Film Yorumlama]

217 13 70
                                    

BU YAZI TAMAMEN SPOİLER İÇERMEKTEDİR. FİLMİ İZLEMEMİŞ OLANLAR YORUMLAMAYI OKURSA FİLM ZEVKLERİ BALTALANABİLİR.

Selamlar, selamlar. Bu gün Spider-Man filmi hakkında konuşmak için geldim sizlere. Filmimizin adı Eve dönüş. Spider-Man: Eve Dönüş.

Ben de bu yorumlamayı yazdığım için oldukça heyecanlıyım. Sonunda yıllardır beklediğim şey oldu ve Marvel Spider-Man'i kendi bünyesine dahil edip ona bir Solo film çekti. Sonunda hayallerime kavuşacaktım.

Üstelik Origin ile uğraşmayacak olmaları benim için harika bir haberdi. Spider-Man olaylara girecek ve kendi maceralarını yaşarken biz de zevkle izleyeceğiz diye düşünüyordum.

Öyle düşünüyordum değil mi? Öyle olmadı, 

Biliyorum belki iki yıl içerisinde benim film yorumlarımdaki hiçbir şeyi beğenmeme olayıma takmış ve sinirlenmiş olanlar var. Şimdi ise onların bu sinirini ateşleyecek şeyler söyleyeceğim, üzülerek söylemek isterim ki.

Çünkü bu filmi ben de sevmek istedim. Fakat bir kaç nokta bana öyle battı ki, bütün filmi götüme kazık girmiş gibi izlemeden olmadı.

Bu şeyleri söylemeden önce şu uyarıyı yapacağım. Civil War ve türlü filmlerde yazmama rağmen pek etki etmedi ama olsun.

Arkadaşlar, bu tamamen benim fikrim. Benim bir sahneyi, oyuncuyu, konuyu veyahut başka bir şeyi kötü ya da yetersiz bulmam onun bütün Dünya çevresinde yetersiz olacağı, olduğu anlamına gelmez. Sadece benim fikrim ve ben de buraya yazmak istiyorum. Herhangi bir profesyonellik taşımadan yalnızca filmi izlerken aklıma yazdığım notları buraya aktarıyorum. Eğer siz filmi beğendiyseniz...Ne mutlu size! Çünkü bu filmi beğenebilmek güzel, fakat bana çok, çok batmış bir kaç nokta var.

Zaman çizgisi mevzusu!

Bu bana öyle, öyle bir battı ki, Spider-Man motoru patlamış uçağın aşağıya düşmesini engellerken bile benim aklımda hala filmin en başındaki zaman çizgisi mevzusu vardı. O yüzden filme -1 ile başladım desem yanlış olmaz.

Ne dediğimden anlamayanlar veya unutmuş olanlar, gelin beraber hatırlayalım.

Hatırlarsanız filmin ilk sahnesi Adrian Toomes'un, New York savaşı sonrası kalan parçaları toplamak için topladığı ekibi ile açılıyor. Adrian'ın, Stark'a diş bilemesini sağlayacak motivasyonu veren sahneden sonra ise ekrana bir yazı çıkıyor.

SEKİZ SENE SONRA!

MCU'nun zaman çizgisine dönersek, Phase 1'de olan Thor, İron Man 2 gibi filmler çıktıkları yılın zamanında geçmeyebilir. Fakat Avengers 1'in 2012'de geçtiğinden eminiz. O uzaylılar ile yapılan savaş 2012'de gerçekleşti.

Daredevil dizisinin birinci sezonunda Ben Urich adlı gazetecimiz, Battle of New York haberini New York Bulletin gazetesine manşet olarak yaptığında, yıl 2012 imiş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daredevil dizisinin birinci sezonunda Ben Urich adlı gazetecimiz, Battle of New York haberini New York Bulletin gazetesine manşet olarak yaptığında, yıl 2012 imiş. Bu gazete sayfasının aynısı Daredevil dizisinde de mevcut.

Marvel MucizedirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin