Agents of Shield 4x19-4x20 | Marvel Dizileri Mucizedir

131 16 8
                                    

Sınavlar ve performanslardan dolayı izleyemediğim Agents of Shield'a iki bölüm ardı ardına izleyerek dönüş yaptım ve şunu demem gerekir ki...

Lanet olsun sınavlar! Sizin yüzünüzden gül gibi bölümleri daha geç izlemek zorunda kaldım. Oldu mu bu şimdi güzel kardeşim? Olmadı tabi ki!

Agents of Shield yine mükemmel bölümleriyle nasıl şaşıracağımızı şaşırmamıza şaşırtarak şaşırtıyor. Bende bu cümleyi nasıl kurduğuma şaşırıyorum. Mükemmel bir zincirleme! İki bölüm ardı ardına izleyince neyden bahsedeyim karıştırıyorum. İki bölümde de bizi koltuklarımıza gömen, korkudan gerim gerim gerilmemize ve kasılmaktan bir hal olmamızı sağlayan onca olay oluyor ki, hangisinden bahsedeceğimi düşünmek bile günlerimi alabilir!

Ancak o kadar sürem olmadığı için ilk aklıma gelenden gireceğim mevzuya!

Framework'den çıktılar sonunda!

Ya Fitz... Yapmayın şunu şu çocuğa. Framework'den çıkınca nasılda kafalar yaşadı daha ilk nefesini alır almaz. Yaşamakta haklı da, yapmayın be... O Fitz...

Karşısına insan bedeninde Aida çıkınca hemen Ophelia dedi, demek ki oradan çıksa bile etkileri sürüyor bir süreliğine. Tabi o sahnenin devamında Aida birden ışınlanıp kayboluyor. Aklıma şu soru takıldı bunu görünce.

Eğer bu ışınlanma kendine insan bedeni yaparken eklediği bir özellikse, sadece ışınlanmayı eklemiş olamaz, değil mi? Başka bir çok özellik Aida'nın vücudunda bir olmuş olmalı yoksa ben Aida'ya Aida değil de M.A.L olarak seslenirim.

Matematiksel Aritmatik Leydisi!

Coulson ve May dramatik bir şekilde kurtuldular. Coulson atlamadan önce vurulunca ölmeyeceğini bilsem de bir gerilim yaşadım. Sonuçta Coulson vuruluyor, daha önce ölmüş bir karakterden bahsediyoruz.

Neyse ki ne May, ne de Coulson öldü. Ancak birinin ölmesinden daha beter bir şey oldu.

Mack orada kalmayı seçti. 

Neden Mack? Neden bunu bize yaparsın? Tamam anladık kızın var ama öbür tarafta seni o kadar seven onca insan var ki. Sen gidip üç piksele diğerlerini sattın diyemiyorum adam bir yandan da haklı aslında. Kızı sonuçta, bir kaç piksel ve sıfır-birlerden oluşsa bile insan seçim yapacağı zaman muhtemelen kızını seçer. 

Ancak Mack'in orada kalmayı seçmesi demek orada kalacağı anlamına gelmiyor. Belki Mack orada kalırken onu çıkarmanın bir yolunu bulacaklar ve Mack dış güçler yüzünden gözlerini gerçek hayata yeniden açacak.

Bilemeyeceğim.

Onun dışında, Villian Fitz bu iki bölümde de çok iyiydi. Oyunculuk akıyor bu İain ağabeyimizden. Nasıl bu kadar iyi oynar, nasıl bu kadar iyi oynarken yüksek bütçeli filmlerde adama şans verilmez. Bir sahnede sevdiği kızı soğuk kanlılıkla dizlerinden vurabiliyorken öbür sahne de kafalar yaşayıp 'ben Agnes'i öldürdüm' derdi yaşayabilmek, cidden başarı. Üstelik bunların ikisini de boğazda ukde bıraktıracak şekilde yapmak...

Alkış ister.

Onun dışında öğrendik ki, Framework içerisindeki Coulson aslında Shield ajanı olma fırsatını elinin tersiyle itmiş olan Coulson. Yani What İf Coulson Won't be a Shield Agent senaryosu akıp gitmiş o evrende. 

Ancak elinin tersiyle itse bile, kader yine kaderliğini yaptı ve Coulson bütün Dünya karşısında televizyon önüne çıkıp Bizde Kalkan çocuğuyuz yani, ayağı çekti.

Şansa bak ki, bende Kalkan çocuğuyum, ama örgüt olan değil. 

Gönderme Var!!!

Onun dışında, Radcliffe ne adamlık yaptı be! Ghost Rider gittikten sonra Darkhold'u almak amacıyla türlü itlikler yapan Radcliffe son hamlesinde iyi tarafa tekrardan geçti ve Fitz'i gerçek dünyaya geri gönderdi.

Tıpkı bir Darth Vader. 

İki bölüm birbirine o kadar bağlı ki, hangisi hangi bölümdeydi hatırlayamıyorum. İkisini birbirine karıştırınca bir hengame oluyor ve ben neyden bahsedeceğimi bilemiyorum. Bu da lafımın devamını getirememe yol açıyor, kusura bakmayın.

Bir de üç dört gün oldu, izledikten sonra yine bir şeylerle uğraşmam gerekti çünkü. 

Neyse, Agents of Shield'a dönersek, Aida insan bedenine kavuştu. Keşke sansür yapmasalardı ama sansür yaptılar kendilerince. Zaten yapmamaları durumunda diziyi dizi sitelerinden izliyor olmazdık muhtemelen. O yüzden bu hali de iyi.

Bu bölümlerden bahsetmek yerine, sonraki bölümlerde ne olacağını tahmin etmeyi tercih edeceğim. Sonraki bölümlerde beklediğim tek bir şey var.

O da Ghost Rider.

Bekliyorum ki Ghost Rider gelsin ortalığın namına koysun. Herkesin belasını ellerine versin. Muhtemelen gelecek, ancak sonraki bölüm mü yoksa son bölümün son on dakikası gelip hemen gidecek mi bilmiyoruz. Umarım son iki bölüm gelir ve Robbie'ye hoş bir veda ederiz.

Çünkü koskoca dizinin sadece sekiz bölümünde kalmamalı Robbie.

Onun dışında May'in veya Mack'in ölebileceğini düşünüyorum. İster miyim bilmiyorum. Ancak biri ölür çünkü sezon finali ve finalin dramatik olması lazım. Dizinin beşinci sezonu garanti mi bilmiyorum ama eğer garanti değilse, Coulson...

Hayır, bir daha düşünmeyeceğim. Tamam, sakinim. Coulson ölmemeli.

Ama Mack dönsün ya, lütfen. Böyle olmaz, önce Trip, sonra Mack. Sevdiğimiz adam gibi adam siyahi karakterleri bir bir elimizden almayın. İnfinity War'da da Falcon ölmesin. Siyahi karakterleri yaşatalım.

----------------------------------------

Sizin bölüm hakkında demek istediğiniz bir şey varsa onu yorumlara yazmaktan çekinmeyin. Yorumlarda konuşalım. Belki siz söyledikçe benim aklıma daha çok gelir. 

İki bölüm hakkında neler düşündüğünüzü ve ileride neler olabileceğini yazmayı da unutmayın. Şimdilik kendinize iyi bakmayı unutmayın berceste dostlarım. Sonraki bölümlerde görüşmek üzere, hoşça kalın

Marvel MucizedirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin