5-Avengers: World War Hulk
Kevin Feige ve Mark Ruffalo Thor Ragnarok filminin Hulk karakteri için üç film arcı başlatacağını ve bunların Avengers 4'te sonuçlanacağını söylemişti. Ragnarok'ta göreceğimiz ve eskiye nazaran daha zeki bir şekilde hareket edecek olan yeşil dev Infinity War filminden çıkan büyük twistlerden olabilir.
Thanos onu silah olarak Avengers'a karşı kullanması ya da sürekli kızgın olan bu kahramanın diğer takım üyeleri tarafından uzayda bırakılmak istenmesi hikayeyi kolayca çok farklı bir yöne çevirebilir.
4-Avengers: Secret Invasion
Captain Marvel filmi Avengers: Infinity War filminden sonra çıkartılacak ve hikaye 1990'larda geçmek üzere kurgulanacak. Film ayrıca Kree ve de Skrull savaşını da barındıracak. Böyle bir hikayenin sadece Carol Denvers'ı evrene katmak için kullanılması büyük bir israf olur. Thanos'un sahip olduğu sonsuzluk eldiveni zaten büyük bir avantaj fakat, bu ırkların savaşını Dünya'ya taşınması gerçek anlamda Avengers ekibini bu kaos'un içinde sıkıştırıp zayıf düşürebilir.
3-Avengers: Disassembled
Phase dördün Avengers ismini içinde barındıracağını bilemiyoruz. Sonsuzluk savaşından sonra yoluna devam edecek kahramanlar mutlaka bir ekibin içinde bulunacaklardır. Phase dört Captan Marvel, Black Phanter, Doctor Strange, Spider-Man gibi evrene yeni dahil olmuş veya olacak isimlerin öncülüğünde devam edecek. Fakat bu kahramanların arasındaki kimya hakkında çıkarımda şimdilik bulunamayız. Thanos kullanacağı taşlar ile kontrol altına alabileceği kahramanları kendi safında tutabilir. Avengers ismini ortadan kaldıracak büyüklükte savaşlara yol açabilir.
2-Avengers: Infinity Gauntlet
Bu başlığın hiç heyecan içermediğini ama kullanılma ihtimalinin yüksek olduğunu biliyoruz. Thanos ve yardımcıları eldiven için gerekli taşları arama işine koyulacak ve bu arayış büyük yıkımı beraberinde getirecek.
Tek problem Marvel Thanos'un sonsuzluk taşlarını tamamladığında ne kadar karşı koyulamaz bir rakip olduğunu nasıl bir hikaye ile anlatacak. Gamora karakterini canlandıran Zoe Saldana bu başlığı ağzından kaçırıp daha sonra olası spoiler için bu açıklamayı yalanlamıştı.
1-Avengers: Secret Wars
Marvel stüdyosunun Infinity War sonunda Thanos'un alacağı büyük zafer ile popüler karakterlerini ortadan kaldıracak olma ihtimali zor bir karar. Thanos tek bir hamle ile bütün karakterleri ortadan kaldırabilir.
Stüdyonun bunu yapmasının kolay fakat akıllıca bir hareket olmayacağını biliyoruz. Thanos'un kahramanları öldürmek yerine büyük kargaşanın olduğu bir savaş dünyasına göndermesi izleyiciden tam not alırken, stüdyo açısından da çok başarılı bir hamle olur. House of M, Secret Wars tarzında gelişecek hikayeler olağan durumu tam anlamıyla değiştirebilir.
------------------------------------------
Sizin en heyecanlandığınız fikir hangisi oldu? Yorumlara yazmayı unutmayın! Şimdilik görüşmek üzere, kendinize iyi bakın. Hoşça kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mucizedir
RandomMarvel Mucizedir, hayatımızın bir döneminde tanıştığımız ve kalbimizi açtığımız. Marvel Mucizedir, anlatılacak onlarca hikayeyi barındıran geniş diyarları ve dünyaları kapsayan kocaman evrenler topluluğu. Marvel Mucizedir, her birinde kendim...