#Marvelwillriseagain | Marvel Haberleri Mucizedir

163 16 86
                                    

Selamlar, size müthiş bir haber ile geldim. Ancak yanlış anlamayın, bu haber Marvel kanadından gelmedi. Bu daha içimizden, daha bizden bir haber.

Biliyorsunuz Marvel hayran kurguları artık pek yazılmıyor. Yazılanlarda pek okunmuyor veya değer görmüyor.

 Yazılanlarda pek okunmuyor veya değer görmüyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mesela yukarıdan görebilirsiniz bir emsalini. 

Bu yüzden bir akım başlatmak kararı aldık. risingmarvel hesabını yöneten sevgili iki Marvel severden çıktı fikir ve bu fikri açıklamak gerekirse, tam olarak şu:

Şu anda yazılmakta olan Marvel kurgularını okuyup, hoş ve dolu dolu bir yorum bıraktıktan sonra imza niyetine #marvelwillrisagain etiketini bırakmak. Burada bunu yapmamızdaki amaç da şu ki:

Marvel kitapları artık Wattpad'in hayran kurgu kategorisinde görülemiyor. Çünkü pek talep ve rağbet görmüyor. Marvel kurgularının okunduğu o ihtişamlı günlere geri dönmek istiyoruz. Evet o zamanlar da bazı şikayetlerimiz vardı ama o kontrolsüz büyümüş bir gelişmeydi. Temizlenmesi gereken saçaklar elbet vardı.

Şimdi ise daha büyük ve kontrollü bir büyüme olsun istiyoruz. Anka kuşu misali yeniden doğmak. Fakat yunan ateşiyle yanacak bir anka kuşundan bahsediyorum. Yıllarca sönmeden yanabilecek olan bir ateşten.

Bu bölümü okuyanlardan istediklerim tam olarak şunlar. Bir rica olarak...

1-)Kurgu olan ya da olmayan Marvel kitapları bulun, keşfedin

2-)Okuyup, yazarı sevindirecek bir yorum bıraktıktan sonra #marvelwillriseagain etiketini bırakın

3-)Gelin buraya kitabın adını paylaşın ve diğer okuyucularda aynı şeyi yapsın. 

Üç adımla sizde bu fandom'ın bir kaç sene önceki haline dönmesini sağlayabilirsiniz. İnanın bana gerçekten işe yarayabilir, eğer olması gerektiği gibi çalışırsa.

Aylar sonra yeniden hayran kurgu bölümünde popüper ve yükselen kısmında Marvel kitapları görününce ve insanlar yeni kurguları zevkle keşfedip okuduğu zaman Wattpad'e girmek benim için çok daha keyifli olacak. Şimdiden hissedebiliyorum bu sıcak ve tatlı duyguyu. 

Bu fikir benim önüme gelene kadar bende Marvel kurgularını okumayı bırakmıştım. Eğer bu kitabın okuyucusu olarak fark ettiyseniz Marvel kurgusu yorumlamayı da bıraktım. Çünkü ship kurguları dışında artık pek bulunamaz oldu. Şu anda AU ve ship kurguları dışında bir şeyler bulmak eskisine göre zor, ne yazık ki. 

Bunu aşabiliriz. Bir çok yazar gitti veya kitaplarını sildi. Eski nesil yazarlar ve kitaplara burada rastlamak artık pek mümkün değil.

Şimdiden okuyacağınız kurgular ve kitaplar için size iyi okumalar diyorum ve Wattpad'de kurgu keşfetmek için kenara çekiliyorum. Bakalım Marvel kurgularında ben yokken neler yazılıp çizilmiş...

-------------------------

Siz de en sevdiğiniz ya da şimdi okuduğunuz kitabı yazıp, yazarı etiketlemeyi unutmayın. Ne kadar insan görürse o kadar yararlı olur bizim için. Şimdilik görüşmek üzere, kendinize iyi bakın. Hoşça kalın.

Bu arada bir whatsapp grubu açtım. Gelmek isteyenler mesaj atabilir.



Marvel MucizedirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin