Iron Fist 2. Sezon | Marvel Fragmanları Mucizedir

80 9 2
                                    

Sınavlardan dolayı izleyemediğim için Jessica Jones'u ve Luke Cage'i kaçırdım vaktinde. Bunun için biraz üzgünüm. Onlara elbet bir ara bakacağım ancak şimdi önümüzde bir başka Netflix Marvel dizisi var.

Kim ne derse desin, ben Marvel'ın Netflix dizilerini seviyorum. Iron Fist'i çok az seviyorum ama yine de bütün sezonu izlediğim gerçeğini değiştirmiyor bu. 

Iron Fist'in gelecek olan ikinci sezonu için bir fragman uzun zaman önce yayınlandı. Buna yorum yapıp yapmayacağıma karar vermem biraz sürdüğü için fragman yayınlanır yayınlanmaz sizinle paylaşamadım. 

Şimdi, fragmandan bahsetmeye başlayalım. Genel olarak konuşmak gerekirse, fragman beni umutlandırdı. Yine de bu endişelerim yok demek değil.

Mesela süper kahraman filmlerinde yıllardır olan "Baş düşmanın, kahramanın aynadaki yansıması olması," durumu bu dizide de kendini gösteriyor. İyi yapılmadığı zaman bu çok kötü oluyor. İyi örneklerini görmek isterseniz Winter Soldiler filmini izleyebilirsiniz. 

Kötü örneklerini görmek isterseniz Incredible Hulk'ı izleyebilirsiniz.

Fragmandan gördüğümüz kadarıyla ilk sezonda da boy göstermiş olan Davos karakteri burada Fire Fist olarak karşımıza çıkıyor. Gerçi Fire Fist adı başka bir karakter tarafından alındığı için Red Fist demek en uygunu olacak. 

Kırmızı ile sarı yumrukların çarpışması, Danny'nin hala iki yumruğunu demirden yapamaması fragmanda en çok göze çarpan detaylardan bir tanesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kırmızı ile sarı yumrukların çarpışması, Danny'nin hala iki yumruğunu demirden yapamaması fragmanda en çok göze çarpan detaylardan bir tanesi. Acaba iki demir yumruk çarpışınca ne oluyor? Muhtemelen Danny'nin Luke'a vurduğu zamanki gibi bir şeyler oluyordur. 

Fragman beni nasıl umutlandırdı peki? Çünkü ben bu dizinin iyi olmasını istiyorum. Çünkü neden kötü olmasını isteyeyim? Hiçbir filmin kötü çıkmasını istemediğim gibi Iron Fist'in de kötü çıkmasını istemiyorum. Fragman, dövüş konusunu ilk sezona göre biraz daha çözdüklerini gösteriyor ancak göz boyamada olabilir. Belki dövüş konusunda hiçbir şey kat etmemişlerdir. 

Alttan müziği dayayan ve tıpkı Punisher'ın, Metallica'dan One şarkısını kullandığı fragmanındaki gibi bir müzikle fragmanın senkronizasyonu söz konusu. Yumruklar, tekmeler bazı kısımlarda fragmana göre kurgulanmış. Hoş bir detay. 

Konumuz ise Danny'nin kahramancılıkları ve Davos'ın kıskançlıkları. Geçmiş zamanın sahnelerinde ikisini de meşhur Iron Fist maskesi ile görüyoruz. Acaba Danny o maskeyi yeniden takacak mı? Acaba kostümü nasıl olacak ve kostümü ne zaman alacak.

Eğer Daredevil'ın birinci sezonu gibi olursa, bir şey gelmez elimden belki ama çok bozulurum. Daredevil'a kıyasla biraz daha erken almasını bekliyorum kostümünü.

Aksiyon sahnelerine geri dönelim. Yumruğu ilk sezona göre daha çok kullanacak gibi ama bu da göz boyama olabilir. İlk sezondan ötürü hiç güvenemiyorum diziyi yapanlara. Bir önceki sezonda, Defenders'tan önceki son dizi diye belki bütçe kesmişlerdir diye düşündük. Şimdi bakalım önlerinde bir Defenders yok iken ne kadar çok kullandırtacaklar yumruğu karakterimize. 

Ama işte yumruğu daha sık kullanmasından ziyade iki eliyle birden kullanabilmesi önemli. Umarım sezon içinde öğrenir iki eliyle birden kullanabilmeyi. 

Bunların haricinde diziye Misty Knight'ın da konuk olacağını fragmandan gördük. Şahsen kafamda başka konukların olup olmayacağı hakkında soru işaretleri oluştu. Luke gelebilir belki. Neden gelmesin ki? Belki Matt ve Jessica düşük olasılık bu konu için ama Luke, Misty Knight kadar gelme potansiyeli olan bir karakter. 

Ya da Foggy'i de görebiliriz.

Sanırım daha uzun konuşamayacağım fragman ile alakalı. Şahsen fragman bittikten sonra "Belki lan," dedirtmeyi başardı bana. Bazılarımız için ilk sezonun rezaleti, ikinci sezona karşı gözleri kör etmiş olabilir. Haklarıdır, doğaldır. Lakin ben MCU'nun bu kanadını oldukça sevdiğim için, rezil bir Iron Fist sezonu, ikinci sezonuna karşı umutsuz kalmama sebep olacak kadar güçlü bir sebep değil. 

Bir de dip not düşeyim; sanırım Netflix kanadındaki kadınlar arasında tip, sıfat olarak gözüme en hoş gelen kadın Colleen. Sizin için hangisidir bilmiyorum. Karakteri hakkında muallakta olsam da yüz çehresi olarak hoş bir kadın.

Fragman yorumlarımın kısa olmasından hiç hoşnut değilim. Eğer benimle beraber bundan hoşnut olmayanlar varsa şunu size de söyleyeyim; eğer üç dakikalık bir antoloji kıvamında birçok sahneden kesilip kırpılarak yapılan bir video klibi hakkında çok uzun konuşursam, doğal olarak bir noktadan sonra uzatma olduğu fazla belli olur ve saçmalarım. Sizin de benim saçmaladığım metinleri okumanızı hiç istemem.

Bu nedenden ötürü, yazabildiğim kadar yazıp, fazla saçmalamadan bırakıyorum. Bıraktığım nokta da, beş yüz kelime civarlarına tekabül ediyor. Neyse...

------------------------

Sizin fragman hakkındaki düşünceleriniz neler? Iron Fist'in ilk sezonunu izlemiş miydiniz? Sizce ikinci sezon da çok kötü olur mu?

Marvel MucizedirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin