Selamlar, selamlar ve selamlar. Biliyorsunuzdur, önceki bölümde de söylediğim üzere D23 isimli Disney'in bizzat kendisi için düzenlediği etkiliği gerçekleşti. İçerisinde Disney'in filmlerinden panaller yer almaktaydı ve haliyle de İnfinity War filmi de, etkinliğin içerisinde yer alan panallerden birinin sahibi oldu.
İnfinity War'ın çekimleri yakın zaman öncesinde bitmişti. Şimdi ise D23 Expo sayesinde sevenleri heyecanlandıracak ve keyiflendirecek bir takım bilgiler ve görüntüler edindik.
Bu bölümde de yayınlanmış bütün bilgileri ve görüntüleri toplamaya çalışacağım.
Öncelikle, D23'deki o İnfinity panelinde bulunan oyuncularla beraber insanların izledikleri fragmanın yazılı tasvirini buraya koymak istiyorum. İsteyen o kısmı atlayabilir çünkü içerisinde Thor: Ragnarok Spoiler'ı barındırmaktadır bir çıt da olsa.
Hadi bakalım, sahnede gösterilen İnfinity War fragmanı nasılmış?
----
Fragman Galaksinin Koruyucuları'nın Milano adlı gemileriyle uzayın derinliklerine doğru ilerledikleri sahne ile başlıyor.
Star-Lord ekibine "Ciddi tavır alın" tarzında bir şeyler söyledikten sonra geminin camına bir şey çarpar ve o Thor'dur.Ekip Thor'u içeriye alır.
Mantis Thor'u uyandırır.Thor uyandıktan sonra Koruyuculara "Siz de kimsiniz?" diye sorar.
Daha sonra Loki, Tesseract'ı birine verirken görünüyor. (Yüksek bir ihtimalle bu kişi Thanos)
Peter Parker okul servisi üzerinde dururken kol kılları yukarı doğru kalkar ve Peter korku içerisinde etrafa bakar. (Örümcek hisleri)
Daha sonra Spidey, yeni kostümü ile görünür. ( Homecoming'in sonundaki kostüm)
Kaptan Amerika koyu renkli kostümü ile birlikte görünür ve kirli sakallıdır. Ve açıkça bellidir ki Avenger'lardan gizli hareket etmektedir.
Doktor Strange, Galaksinin Koruyucuları ve Iron Man'in birlikte savaştığı bir sahne görünür.
Black Panther ve Bucky büyük bir ordu ile birlikte yürürken görünür.
Iron Man gösterişli bir zırhla ortaya çıkar.
Hulkbuster zırhı Age of Ultron'dan sonra ilk defa görünür.
Peter yaralı şekilde yerdedir ve göz yaşları içinde "Üzgünüm Tony" der.
Daha sonra Thanos Thor'un kafasından tutar ve sıkmaya başlar.Ve en son Thanos, Infinity Gauntlet'i kullanarak bir gezegenin parçasını fırlatır ve fragman, filmin adının görünmesiyle sona erer.
----
Fragman bu şekilde. İnsan duyunca heyecanlanıyor. Her ne kadar ben hala Thanos'u nasıl yeneceklerini düşünsem de, bu yazıları okudukça sevinmiyor değilim. Belki gerçekten de mükemmel bir film geliyor olabilir. Gelmeyecek de olabilir.
Neyse, hadi duyduğumuz diğer şeylere geçelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mucizedir
DiversosMarvel Mucizedir, hayatımızın bir döneminde tanıştığımız ve kalbimizi açtığımız. Marvel Mucizedir, anlatılacak onlarca hikayeyi barındıran geniş diyarları ve dünyaları kapsayan kocaman evrenler topluluğu. Marvel Mucizedir, her birinde kendim...