SDCC Marvel Dizi Fragmanları || Marvel Fragmanları Mucizedir

143 13 23
                                    

Selamlar. Bomba gibi bir SDCC geçmekte. Gerek İnfinity War fragmanı, gerek Punisher fragmanının yazılı tasviri ile üstümüzden Tsunami geçmiş gibi hissettiren bir Comic Con ile karşı karşıyayız.

Ha, ben bu çıkan materyallerin tanıtım yazılarına, haberlerine ve videolarına ne kadar heyecanlanabiliyorum, orası ayrı bir konu.

Şu anlık sadece çıkan dizi fragmanlarını konuşmak istiyorum. 

O yüzden bu gün sizlere üç diziden çıkma dört fragmanı konuşacağım. Bu üç dizimiz de Defenders, Inhumans ve The Gifted.

Hadi bakalım, sırayla fragmanlara bakalım. Bu arada Mucize de bu bölüm bana eşlik etme şansında bulundu.

Evet! Bu sefer ben de varım. AĞLAYARAK VE HEYECANLA GEÇİRDİĞİM BİR HAFTA BOYUNCA DUYDUĞUM VE GÖRDÜĞÜM MÜKEMMEL ŞEYLERİ SİZİN GİBİ PONÇİKLERLE PAYLAŞMADAN DURAMAM!

Kendisi uzun bir süredir yoktu. Böyle büyük bir etkinlik için kendisi bana sonunda yetişebildi. Ben günde en az iki bölüm yayınladığım için kendisi bunlara yorum yapacak vakti bulamıyordu. 

Inhumans

Ya Marvel! Hayatında ilk defa mı IMAX kamerası gördün ne yaptın? Inhumans ekibi, yapmayın, etmeyin. Anladık, diziniz IMAX ile çekildi. Cidden IMAX ile çekildiğini gözümüze sokmak size ne kadar izleyici kazandıracak. Süper kahraman sevmeyen adamı ekran başına IMAX ile çekildiğinden oturtamazsın.

IMAX fetişi olan insanlar mı var bu dünyada diyeceğim -her şeyin fetişi vardır atasözünü hatırlayıp yoluma devam ediyorum- ama vardır. Yine de her fragmanda bunu görmeyelim. Topu topuna iki fragman olsa da, IMAX kamerasıyla güzel bir şey izlemedikten sonra IMAX olması kaç yazar.

 Topu topuna iki fragman olsa da, IMAX kamerasıyla güzel bir şey izlemedikten sonra IMAX olması kaç yazar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sanırım şu yüzde yüz çizgi roman tutartlığı taşıyan güzel ablayı izleyeceğiz IMAX kameraları ile. Ayrıca IMAX ile her şey büyük olsa da benim bilgisayar ekranı on yedi inç. Neyin daha büyüğünden bahsediyorsun Marvel. İlk iki bölüm sinemada IMAX olabilir de biz o mükemmel kameralar ile takım elbiseli Black Bolt mu göreceğiz.

Yapma Marvel. Üstelik Inhumans fragmanına "Human" şarkısını koymuşsun. Inhuman'ların da insan olduğuna atıfta bulunmuşsun üstten üstten. Gerçi şarkıyı editleyememişsin orası ayrı ama neyse.

Özetle, kendi kendine IMAX fetişi yaşayacak bir dizi olarak görüyorum ve fragmanın içeriğine hiçbir şekilde yorum yapmak istemiyorum. 

Ben Inhumans ne bilmiyorum ama fragman güzel sodjdksn

The Gifted

Marvel MucizedirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin