Biliyorsunuz ki Marvel Filmlerinde insanlar oynuyor. Bu duyduğunuz zaman şaşılacak bir şey değil. Şaşılacak olan şey bazı karakterleri iki farklı kişinin oynamış olması.
Burada aklınıza bir çok karakter geliyordur. En baştan söyleyeyim Spider-Man'e burada yer vermedim. Ona ayrı bir kaç sözüm olacağı için bambaşka bir bölüm hazırladım ona. Burada bazılarınızın izlememiş bile olacağı filmlerde oynamış ve sonra da başka izlememiş olabileceğiniz filmlerdeki oyuncuları karşılaştıracağım
Punisher
Bence en iyisi tartışmasız Jon Bernthal! Bunu konuşmaya gerek yok. Tartışmayacağım.
Punisher & Elektra
Aslında film versiyonu idare ederdi, dizisi çıkmasaydı. Ancak Netflix versiyonunun oyuncuları çok çok iyi olunca insan film versiyonlarına bakamıyor bile. Charlie Cox sen nesin be?! Mükemmelsin böyle devam.
Fantastic Four
Burada işte eski olan daha iyi diğer ikisine nazaran. Yeni yapılan o kadar kötü ki, dört oyuncunun dördü de kötü eskisinden. Eskisi daha güzeldi cast olarak. Bu yeni olanlar... bu ne böyle ya. Yeşil, yapışık bir şey.
Hulk
Üçü arasından favorim Edward Norton bence. Mark Ruffalo'da elbet başarılı ancak kafamdaki Bruce'a Edward daha da uyuyor. Keşke Edward devam etseydi MCU'ya. Neyse, Mark ile devam ediyoruz. Ama Edward'ı daha çok görmek isterdim.
Magneto
Tartışmasız Michael Fassbander. Bence İan'ın rol yapmasına müsaade etmediler ilk üçlemede. Ancak Michael Fassbander mükemmel bir oyunculuk sergiledi X-Men'in yeni üçlemesinde.
Xavier
Aynı şekilde, Logan'a kadar Patrick'in de rol yaptığını düşünmüyordum filmlere. Yani aktörün bir fazlasını görmüyorduk filmlerde. Ancak James filmlerde daha çok yeteneklerini kullanma fırsatı buldu filmin içerisinde.
James Rhodes
Marvel bence oyuncuyu değiştirmekle iyi yapmış. Çünkü yeni James Rhodes daha iyi benim için. Zaten ilk Rhodes'u filmde pek fazla görmedik.
Quicksilver
Bu işte biraz uzun sürebilecek bir konu. Ancak direk fikrimi söyleyeceğim. Bence Aaron daha iyiydi. Ancak adamın aksanı bozuyor işi biraz. Evan Peters da hiç kötü değildi ama onun da fazla güçlü olma durumu vardı. Bu iki terslik arasında kazanan kişi ise Aaron benim için.
-------------------
Sizin oyuncular arasında favoriniz hangisi? Yorumlara yazmayı unutmayın. Şimdilik görüşmek üzere, hoşça kalın. Biliyorum X-Men'de Mystique, Jean, Cyclops gibileri var ama onlarla uğraşmak istemedim. Genç hallerini hiç görmedik neredeyse. O yüzden karşılaştırma yapmak istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mucizedir
RandomMarvel Mucizedir, hayatımızın bir döneminde tanıştığımız ve kalbimizi açtığımız. Marvel Mucizedir, anlatılacak onlarca hikayeyi barındıran geniş diyarları ve dünyaları kapsayan kocaman evrenler topluluğu. Marvel Mucizedir, her birinde kendim...