Marvelnet: İnternette Gezerken Marvel hakkında gördüğüm bir takım şeyleri burada paylaşmak istediğim zaman üstüne yapıştırdığım etiketin adı.
Bir başka bölüme daha hoş geldiniz. Bu sefer ki bölümümüz de size bir takım resimler sunacağım. Bu sunacağım resimler Avengers ile alakalı olacak. Biraz saçma başladığımın farkındayım, bayram sıcağı... Affınıza sığınırım.
Biliyorsunuz çizgi romanlar ile MCU oldukça farklılık göstermekte. Gerek hikayeler, gerek karakterler bakımından ve en önemlisi, kostümler bakımından ister istemez farklılıklar gösteriyor. Sonuçta çizgi roman kostümleri çok eskilerden gelme bir mantığa ve bir tarza sahip. Her ne kadar günümüzde o eski tarz çok kalmasa da -filmler sağ olsun- yine de çizgi roman oldukları için filmlere taşınamayacak kostümler görmemiz mümkün oluyor.
Peki ya filmlerdeki kostümler direk çizgi romanların tıpatıp aynısı olsaydı. İşte bu sorunun cevabını internetteki bir kullanıcı vermiş ve ortaya bakılacak görüntüler çıkmış.
Hadi bakalım ortaya neler neler çıkmış.
Hawkeye
Filmlerden sonra çıkan çizgi romanlara baktığımızda, filmlerin vermiş olduğu etkiyle Hawkeye'ın o başlıktan kurtulduğunu görebiliyoruz aslında. Ancak 2000 öncesi zamanda her daim o başlığını kafasında bulundurmuş olan okçumuz, filmlerde bu şekilde gözükürdü, pek de kötü olmazdı sanırım.
Falcon
Çizgi romanlarında kırmızı beyaz taytı ile yıllar boyunca hizmet vermiş olan Falcon ağabeyimiz, filme aktarılacağı zaman Ultimate çizgi romanlarından baz alındı ve daha militaristik olan Ultimate hali ile beyaz ekrana geçti. Fakat filmlere direk 2000'ler öncesi kostümü uyarlansaydı, sağdaki gibi olurdu ve oldukça da gülünç dururdu. Çok sırıtıyor.
Thor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mucizedir
RandomMarvel Mucizedir, hayatımızın bir döneminde tanıştığımız ve kalbimizi açtığımız. Marvel Mucizedir, anlatılacak onlarca hikayeyi barındıran geniş diyarları ve dünyaları kapsayan kocaman evrenler topluluğu. Marvel Mucizedir, her birinde kendim...