Bu yapacağım şeye bir reklam denemez aslında. Bir nevi kamu spotu olarak sayabilirsiniz. Beni bilen biliyordur, okunmamak benim uzun zamandır bir problemim. Bunu problem yapan şey ise okunma sayımın düşük olması değil. Şu ana kadar on kişinin dokuzudan -kamu spotu misali- iyi yorum almamı ve çevrede beni çok seven, yazdıklarımı sevip sayan insanların olmasına rağmen düşük okunuyor olmam bir sorun.
Bu yüzden, şu anda en çok emek verdiğim wattpad kitabı serisini neden sizden okumanızı rica etmem ile alakalı bir kaç madde sıraladım. Umarım bölüm sonunda okuma hevesinizi aydınlatabilirim, içinizde saklı olan.
Hadi başlayalım.
1-Çizgi romanlar ve filmlerin bir birleşimi olması
Çizgi romanlardaki gibi MCU dışındaki karakterleri de evrenden eksik etmedim. Hepsini bir kova içine koydum. Her yeni kitapta da yeni karakterleri okuyucuya sunmaya özen gösteriyorum. Bu yukarıda karakterlerin sadece bir kısmı gözüküyor olsa da, aslında evren için castını ayarladığım karakter sayısı yaklaşık olarak bunun dört katı civarında.
2-Kan, şiddet ve bir çok unsurdan geri durmamam
Marvel'ın sürekli çocuk işi olarak görülmesine gıcık olduğum için Marvel'ın asıl yüzünü kurgularımda daima göstermeye özen gösteriyorum. Bu sebepten ötürü de bir çok on beş yaş üstü unsur kurgularımda uzun zamandan beridir bulunmakta. Aranea evrenimin de bu adetten geri kalır yanı yok.
3-Cast olarak film castlarını kullanmam
Okuyucuların hayal etmekte zorluk çekmemesi için filmlerde gördüğümüz yüzleri kullanmayı uygun gördüm. Sonuç olarak buraya filmlerden gelen okuyucu sayıları oldukça fazla.
4-Peter'ın hayatının acı taraflarını gösterme çabasında olmam.
Spider-Man, ne yazık ki Marvel severlerin çoğu arasında umursamaz, sorunsuz ve kafası yerinde bir karakter olarak yer etmiş. Bunun sebebi olarak Homecoming'e büyük bir pay versem de, insanların kafasına bu düşünce çoktan yerleşmiş. Ben de onların düşündüklerinin aksine çizgi romanlarda sürekli Peter'a sorun olmuş dertleri kullanmak konusunda elimden geleni yaptım
5-Yazım olarak şu ana kadar yazdığım en yüksek yazıma sahip olan seri
Yazım derken kast ettiğim şey yazımın kalitesi. Bu noktaya gelene kadar bir çok kurgu yazdım. Hepsinin de sonradan baktığım da hataları oldu. İşte o kurgulara bakarak bulduğum hataları bu seri de yapmamaya fazlasıyla özen gösteriyorum.
6-Son Marvel serim.
Bu seri bittikten sonra bir evren daha gelmeyecek. One-Shot'lar gelir elbet ama tümü içinde bir örgü oluşturan ve hepsi yan yana bir MCU gibi duran türden seri bir daha gelmeyecek. Bunu bir kaç defa denedim, bu da sonuncusu olacak.
8-Okuyan hiç kimseden şu ana kadar kötü bir yorum almadım
Kendi yazdığıma iyi demiyorum. Ancak okumasını rica ettiğim kimse kötü olduğunu söylemedi. Yine size kalan bir yorum iyi olup olmadığı.
--------------------------------
Belki bu yapmam yanlış veya ters olabilir. Ancak bu kitapların okunmaması artık fazla sıkıcı bir konu olmaya başladı. Buraya bunu yazmamın da pek bir şeyi değiştireceğini sanmıyorum. Yine de denemeden bilemeyeceğim için bu bölümdeyiz şu anda.
Şimdilik görüşmek üzere, kendinize iyi bakın. Hoşça kalın. Umarım bakarsınız. Bakarsanız umarım seversiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mucizedir
RandomMarvel Mucizedir, hayatımızın bir döneminde tanıştığımız ve kalbimizi açtığımız. Marvel Mucizedir, anlatılacak onlarca hikayeyi barındıran geniş diyarları ve dünyaları kapsayan kocaman evrenler topluluğu. Marvel Mucizedir, her birinde kendim...