Evet ulan! Evet! Evet!Evet!Evet!Evet!Evet!
İŞTE BU!
FRAGMAN ÇIKTI ULAN!
VE HARİKA!
EVET!
İŞTE BU!
VAY ANASINI!
Tamam, sakinim. Ama yine de söylemeliyim ki fragman çok iyi. Tam tadında bir fragman ve bize dizi hakkında neredeyse hiçbir şey söylemiyor. Bu fragmanı izledikten sonra bile dizi hakkında bilmediğimiz çok şey var.
Ancak ben yine de gaza geldim. Etrafta Defenders bayrakları açmış bir şekilde kafamda çikolatalı pasta ile koşuşturuyorum. Tabi o pastadan da almayı ihmal etmiyorum.
Mübalağayı bir kenara bırakırsak, fragman şu son zamanlarda izlediğim en güzel fragmanlardan biriydi. Hiçbir aksiyon sahnesini bize tam olarak göstermedi, hala gizemde kalan bir çok detay var ancak iki dakikalık bir fragman gördük.
Bazıları bir dakikada bütün filmi anlatmayı başarabiliyor. Netflix'in fragman ekibi bence burada büyük bir iş çıkarmış. Adamları tebrik etmek lazım. Taş gibi bir fragman. Kaç defa izlediğimi bilmiyorum. On? Yirmi?
Hiçbir fikrim yok.
Hadi hep beraber fragmana genel olarak bakalım.
Fragman başlar başlamaz Luke Cage dizisinin yan rollerinden biri olan Misty Knight karakterini, Jessica'yı sorgularken görüyoruz. En baştan neler oluyor diye fragmanı dikkatli gözlerle süzerken, Jessica 'sıçtım şimdi' bakışlarıyla karşısındaki siyahi kadına baktığı sırada, BAM!
Matt müthiş bir havalı giriş sunup izleyicinin gözlerini kendisine çekerken Jessica'dan da 'ne oluyor lan' bakışı kazanıyor.
Kör Şeytanımız, avukatımız, hemen bastonuna sarılıp havalı bir şekilde, "Konuşmayı bırak, ben Matt Murdock ve avukatınım," diyor.
Abi, ne kadar harika sırf şu ilk on saniye bile. Bize sadece ve sadece şu on saniyeyi verselerdi bile ben şu anda duvarlarda koşuyor olurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mucizedir
RandomMarvel Mucizedir, hayatımızın bir döneminde tanıştığımız ve kalbimizi açtığımız. Marvel Mucizedir, anlatılacak onlarca hikayeyi barındıran geniş diyarları ve dünyaları kapsayan kocaman evrenler topluluğu. Marvel Mucizedir, her birinde kendim...